معرفی بهترین دفاتر ازدواج و سالن های عقد مشهد

معرفی بهترین دفاتر ازدواج و سالن های عقد مشهد

فهرست عناوین

اگر ساکن شهر زیبای مشهد هستید و برای مراسم عقد خود به دنبال یک سالن عقد شیک و لوکس هستید، خواندن این مقاله به شما کمک می کند بتوانید انتخاب مناسب و ایده آلی داشته باشید. در در این مقاله با تعدادی از این سالن ها، ظرفیت مهمان ها، تشریفات و امکانات و دیگر ویژگی های آن ها آشنا می شویم. 

  معرفی بهترین سالن های عقد و دفتر ازدواج در مشهد 

قبل از انتخاب سالن عقد مشهد، تعداد مهمان هایتان را مشخص کنید، حداکثر بودجه مورد نظرتان را در نظر گرفته، نوع و میزان پذیرایی را انتخاب کرده و تصاویر سالن و میز عقد برای عکاسی دفاتر ازدواج مختلف را ببینید تا بتوانید یک دفتر ازدواج و سالن عقد مناسب خود انتخاب کنید.

سالن عقد و ازدواج لوکس رویال مشهد 

یکی از بهترین سالن های عقد و ازدواج در مشهد بدون شک سالن عقد لوکس رویال است که در بلوار وکیل آباد واقع شده است. گل آرایی و شمع آرایی این دفتر عقد به اندازه ای زیبا است که شما در نگاه اول مجذوب آن ها خواهید شد. سفره عقد در این دفتر ازدواج به سبکی بسیار زیبا طراحی و چیده شده است تا تمامی عکس های شما سر سفره عقد زیبا و ماندگار شود.
امکان پخش موسیقی زنده و غیر زنده، پار کینگ، جایگاه اختصاصی بسیار شیک عروس و داماد، امکان پذیرایی با چندین نوع غذا، دسر و شیرینی، محیطی گرم و دوستانه و کادری مجرب و حرفه ای از دیگر ویژگی های این سالن عقد در مشهد به شمار می رود.

  سالن عقد و دفتر ازدواج دایموند 

در لیست بهترین دفتر عقد مشهد، به دفتر عقد و ازدواج دایموند می رسیم. سالن و دفتری با سال ها تجربه کاری حرفه ای که زوج های جوان بسیاری با آن خاطرات زیبا و ماندگار دارند. پذیرایی با منوهای غذایی مختلف از ویژگی های این سالن عقد است که شما می توانید آن را برای مهمانان خود هم در فضای باز و هم در داخل سالن سرو کنید.
شمع آرایی، گل آرایی و بادکنک آرایی این سالن عقد همراه با سفره عقد بسیار شیک و لوکس عکس ها و فیلم های شما را متفاوت و زیبا می کند. فضای بیرونی این دفتر عقد بسیار سرسبز و زیبا با معماری شیک است تا زوج های جوان بتوانند علاوه بر محوطه داخلی عکس هایی در فضای باز نیز بگیرند.

سالن عقد و دفتر ازدواج شیوان 

اگر می خواهید مراسم عقدتان را در محیطی اشرافی و بسیار لوکس برگزار کنید، عمارت شیوان می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. در سفره عقد چیده شده این عمارت از بهترین و زیباترین ترندها و وسایل استفاده شده است. ساختمان عمارت و معماری داخلی آن بسیار زیبا است و عروس و داماد و مهمانان می توانند در هر گوشه از آن عکس هایی زیبا و متفاوت بگیرند.
امکان پذیرایی از مهمانان با منوهای مختلف، گل آرایی، بادکنک آرایی و شمع آرایی از دیگر ویژگی های این سالن عقد در مشهد است. این سالن عقد در مشهد همچنین پکیج هایی به زوج های جوان پیشنهاد می کند، که می توانند آتلیه، سالن زیبایی و تشریفات دیگر را با قیمت های مناسب تری داشته باشند.

  سالن عقد و دفتر ازدواج رویای مدرن 

دفتر عقد رویای مدرن نیز بدون شک نام دیگری در لیست بهترین سالن های عقد مشهد است که می توانید مراسم عقد خود را در آن برگزار کنید. در این سالن عقد می توانید در کنار خواندن خطبه عقد، مراسم عقد آرایی نیز برگزار کرده و خاطره بهترین روز زندگی خود را متفاوت تر کنید.
این سالن عقد ابتدای جاده شاندیز و در مدرس 8 واقع شده و پکیج های مختلف همراه با مزون عروس، سالن زیبایی، دیزاین و گل آرایی و موارد دیگر را با قیمت مناسب به زوج های جوان پیشنهاد می کند. فضای داخلی و چیدمان سفره عقد این سالن نیز بسیار زیبا و مدرن است تا شما بتوانید عکس ها و فیلم هایی زیبا بگیرید.

سالن عقد و دفتر ازدواج قصر ماندگار 

قصر ماندگار از دیگر کاندیدهای بهترین سالن عقد در مشهد است که می تواند خاطره مهم ترین روز زندگی شما را برای همیشه ماندگار کند. این سالن عقد چندین سالن، باغ و عمارت مخصوص داشته تا زوج های جوان بتوانند هم عکس هایی متفاوت و زیبا گرفته و هم از مهمانان خود با بهترین شکل ممکن پذیرایی کنند.
در این دفتر ازدواج، علاوه بر جاری شدن خطبه عقد، می توانید با مراسم عقد آریایی، جشن و شادی خود را متفاوت و باشکوه تر برگزار کنید. انواع غذاهای ایرانی و فرنگی، انواع دسرها، نوشیدنی های سرد و گرم و پذیرایی توسط کادری مجرب از دیگر ویژگی های این سالن عقد در مشهد به شمار می رود. قصر ماندگار همچنین دارای یک مزون اختصاصی است که عروس خانم ها می توانند با هر سلیقه ای لباس یا مانتوی مراسم خود را از آن خریداری یا کرایه کنند.

  دفتر ازدواج و سالن عقد تشریفات ارجمند 

سالن عقد تشریفات ارجمند انتخاب بسیار عالی دیگر برای عروس و دامادهای خوش سلیقه است تا همه چیز در روز عقدشان عالی و بی نظیر باشد. این عمارت بزرگ دارای لوکیشن های مختلف برای عکاسی هم در بخش های داخلی عمارت و هم در فضای سرسبز و بسیار زیبای بیرون عمارت است تا زوج های جوان بتوانند این روز خاص از زندگیشان را به زیباترین شکل ممکن ثبت کنند.
در سالن تشریفات ارجمند به عنوان یکی از بهترین سالن های عقد مشهد، می توانید سرو غذا و پذیرایی از مهمانان خود را هم در فضای باز و هم در محیط داخلی عمارت انجام دهید. گل آرایی، شمع آرایی، پخش موسیقی، سرو انواع دسر، شیرینی و غذاهای ایرانی و فرنگی، کادری مجرب و حرفه ای از دیگر ویژگی های این سالن عقد در مشهد می باشد. این دفتر ازدواج همچنین منوهای مختلف با امکانات مختلف و قیمت های گوناگون در اختیار زوج ها قرار می دهد، تا هر زوج بتوانند متناسب با بودجه و نیاز خود بهترین انتخاب را داشته باشند.

دفتر ازدواج و سالن عقد کاخ سفید 

سالن عقد کاخ سفید نیز جز بهترین دفاتر عقد مشهد به شمار می رود که تا کنون توانسته پذیرای مراسم عقد صدها زوج جوان باشد. کادر این سالن عقد در کار خود حرفه ای و مجرب بوده و شما بدون هیچ گونه نگرانی می توانید برگزاری تمامی مراسم را به پرسنل آن بسپارید.
این سالن عقد دارای دیزاین بسیار شیک و حرفه ای هم در بخش داخلی کاخ و هم در بیرون است تا عروس و داماد و مهمانان بتوانند عکس هایی زیبا و به یاد ماندنی بگیرند. سفره عقد این دفتر ازدواج یکی از زیباترین سفره هایی است که می توانید ببینید. این دفتر ازدواج در وکیل آباد واقع شده است.

  سالن عقد و دفتر ازدواج عمارت باغ ناهید 

همان طور که از نام این سالن ازدواج پیدا است، این مجموعه بسیار شیک هم دارای سالن و عمارت و هم باغ و فضای باز برای عکاسی و فیلم برداری است. شما می توانید تصاویر و عکس های روز عقد و یا حتی فرمالیته خود را به زیباترین شکل ممکن در این باغ تالار بگیرید.
ظرفیت مهمان ها در این سالن عقد مشهد حداکثر 40 نفر بوده و برای مراسم های جمع و جور اما شیک و لاکچری بسیار مناسب است. دیزاین بسیار مدرن و زیبای سفره عقد، فضای عمارت و باغ، پذیرایی، پخش موسیقی و کادری مجرب این مجموعه را به یکی از بهترین دفاتر ازدواج مشهد تبدیل کرده است.

سالن عقد و دفتر ازدواج وفا 

دفتر و سالن عقد وفا نیز جز بهترین لیست بهترین سالن عقد مشهد قرار می گیرد. این دفتر دارای دو سالن اختصاصی و جداگانه با ظرفیت حداکثر 55 نفر است و یک انتخاب بسیار ایده آل برای مراسم های کوچک اما شیک و لاکچری به شمار می رود. این دفتر عقد دارای آتلیه، مزون و سالن زیبایی اختصاصی بوده تا هم در هزینه های شما صرفه جویی شده و هم بتوانید بدون دست پاچه شدن همه کارها را به موقع و به خوبی انجام دهید.
پذیرایی بسیار شیک و مناسب، ایده هایی بسیار خلاقانه برای عکاسی، سفره عقد بسیار زیبا، گل آرایی و شمع آرایی، کادری حرفه ای، پخش موسیقی زنده و غیره زنده و غیره از دیگر ویژگی های این سالن عقد در مشهد به شمار می رود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت