ارزان ترین سالن عقدهای شیک تهران برای جشن عقد محضری

ارزان ترین سالن عقدهای شیک تهران برای جشن عقد محضری

فهرست عناوین

مراسم عقد و عروسی یکی از زیباترین و مهم‌ترین مراسم‌ها در طول زندگی هر شخصی است که دوست دارد به بهترین شکل ممکن برگزار شود. این روزها با افزایش تورم و فشار اقتصادی بسیاری از زوج‌ ها ترجیح می دهند به جای برگزاری مراسم عروسی، یک مراسم عقد کوچک اما خوب و زیبا بگیرند. از این رو در تهران و تمامی شهرستان ها سالن های عقد شیکی ساخته شده است. هزینه شروع یک زندگی مشترک با یک مراسم عقد در سالن بسیار کمتر از برگزاری مراسم عروسی حتی با تعداد کم مهمان است. در تهران سالن های عقد شیک بسیاری وجود دارد که برخی از آن ها با وجود زیبایی و امکانات عالی هزینه کمتری دارند. بنابراین اگر مراسم عقد شما نزدیک است، با ما همراه شوید تا با ارزان ترین سالن های عقد شیک تهران آشنا شویم.

سالن عقد و دفتر ازدواج طاها

یکی از بهترین سالن های عقدی که می توانید با قیمت مناسب برای مراسم خود رزرو کنید، سالن عقد و دفتر ازدواج طاها است. این سالن عقد در شرق تهران و در فلکه اول تهرانپارس واقع شده است. اگر می‌خواهید در مراسم عقد خود با شام یا ناهار از مهمانان پذیرایی کنید، این سالن عقد امکانات آن را به همراه منو غذایی با کیفیت و کامل در اختیار شما قرار می‌دهد. سالن عقد و سفره عقد دیزاینی بسیار زیبا وخاص دارد و با استفاده از شمع آرایی، گل آرایی و استفاده از وسایل لوکس و تزئینی آراسته شده است. پخش موسیقی یا موسیقی زنده از دیگر ویژگی های این دفتر ازدواج است. شما همچنین می توانید از مدیریت بخواهید که گروه دف نوازان را برای هرچه بهتر برگزار شدن مراسم عقد شما دعوت کنند.
آتلیه عکاسی و آرایشگاه زنانه از دیگر ویژگی های این دفتر عقد و ازدواج به شمار می‎ رود. منوهای این دفتر عقد به ازای یک ساعت از پانصد هزار تومان آغاز شده تا حدود دو میلیون تومان خواهد بود.

دفتر و سالن ازدواج مهرآذین

موسسه تشریفاتی محفل مهرآذین در پاسداران واقع شده و فضایی دنج و مدرن دارد. سالن عقد مهرآذین 50 نفر ظرفیت دارد تا زوج های جوان بتوانند اغلب دوستان و آشنایان خود را برای این روز مهم دعوت کنند. یکی از ویژگی های این سالن عقد آن است که سفره آن به شکلی بسیار لوکس و زیبا دیزاین شده است. سفره عقد آیینه، ظروف کریستال و نقره و دیگر اکسسوری‌های گران قیمت سفره عقد مهرآذین را بسیار خاص کرده است.
در این سالن عقد در کنار عقد رسمی کشور، می توانید مراسم عقد آرایی را نیز اجرا کنید. مجموعه فضای باز بسیار زیبایی برای عکاسی دارد و شما می‌توانید علاوه بر فضای داخل سالن عقد در بیرون آن نیز عکاسی کنید. مجموعه مهر آذین با یک تیم تخصصی عکاسی همکاری می کند تا بهترین روز زندگی شما به زیباترین شکل ثبت شود. پذیرایی از مهمانان با توجه به درخواست شما با استفاده از میوه، شیرینی، نسکافه، کیک، بستنی، آب میوه طبیعی یا چای انجام می شود. از دیگر امکانات ای سالن عقد می توان به اتاق مجزا برای تعویض لباس، گل آرایی و شمع آرایی، میوه آرایی، سرو غذا برای ناهار یا شام و گروه موسیقی زنده به همراه خواننده اشاره کرد.

دفتر ازدواج و سالن عقد اکسیر

دفتر عقد و ازدواج اکسیر در غرب تهران واقع شده و یکی از سالن های عقدی است که با وجود امکانات عالی و لوکس خدمات خود را با قیمت مناسب به زوج های جوان ارائه می کند. سالن عقد VIP اکسیر ظرفیت های مختلف 20، 50، 70، 110 و 180 نفر دارد که می توانید برای برگزاری مراسمات عقد کوچک تا بزرگ خود آن را رزرو کنید. دکوراسیون سالن سبک های مختلف روستیک و لاکچری دارد که در نگاه اول شما را مجذوب خود خواهد کرد.
این سالن عقد خدمات پذیرایی از مهمانان در وعده های شام و ناهار را نیز با بهترین کیفیت ارائه می کند. گل آرایی و شمع آرایی در این مجموعه براساس متدهای جدیدی انجام شده تا همه چیز در سالن زیبا و خاص باشد. عکاسی و فیلم برداری با تیم تخصصی، سرو انواع نوشیدنی های سرد و گرم، همکاری با پرسنلی حرفه ای و دوره دیده و پارکینگ رایگان از دیگر امکانات این دفتر عقد و ازدواج به شمار می رود.

سالن عقد و ازدواج حلقه

سالن عقد و عروسی حلقه در دو شعبه یکی دیگر پیروزی و دیگری در تهرانپارس از جمله بهترین و البته ارزان ترین سالن های عقدی است که می توانید برای مراسم خود رزرو کنید. این مجموعه بزرگ بیش از نیم قرن تجربه کاری حرفه ای داشته و بهترین ها را برای زوج های جوان فراهم میکند. علاوه بر دیزاین زیبا و خاص روف گاردن مجموعه فضایی بسیار لوکس و خاص را برای برگزاری مراسم عقد در فضای باز ایجاد کرده است. اگر به دف نوازی در مراسم عقد علاقه مند هستید، می توانید اجرای این مراسم را در قرارداد خود بنویسید.
آتلیه عروسی با کادری مجرب، سیستم صوتی، دیزاینی زیبا و به روز و امکان پخش موسیقی زنده این سالن را به یکی از انتخاب های پرطرفدار در میان زوج های جوان تبدیل کرده است.

سالن عقد و محضر ازدواج ابرا

یک انتخاب عالی دیگر برای برگزاری مراسم عقد در تهران، سالن عقد و ازدواج ابرا است که در یکی از بهترین مناطق پایتخت یعنی جنت آباد قرار دارد. ظرفیت این سالن عقد 60 نفر است و خدمات به مهمانان در بهترین سطح ارائه می شود. دکوراسیون بسیار زیبا، ساختمان لوکس و امروزی و مبلمان روستیک مجموعه در نگاه اول توجه شما را به خود جلب خواهد کرد. در این مجموعه قبل از برگزاری مراسم عقد می توانید به صورت رایگان مشاوره بگیرید. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این مجموعه امکان اجرای موسیقی زنده با وسایل مختلف مانند پیانو، دف و سنتور و ویولون و تنبک است و شما می توانید با توجه به سلیقه خود آن ها را انتخاب کنید. مجموعه تیم عکاسی حرفه ای دارد که می توانید بعد از مشاهده نمونه کار، با آن ها قرارداد ببندید. پذیرایی شام و ناهار و پذیرایی میوه و شیرینی نیز در این مجموعه از بهترین ها انتخاب می شود تا همه چیز در مراسم شما عالی باشد.

دفتر ازدواج آوای مهر در سه شعبه

اگر می خواهید مراسم عقد خود را در محیطی لوکس و خاص اما با قیمتی مناسب برگزار کنید، آوای مهر بهترین گزینه برای شما خواهد بود. آوای مهر سه شعبه در آوای مهر تهرانسر، آوای مهر جنت آباد و آوای مهر چهار دانگه قرار دارد و بهترین خدمات را با قیمتی مناسب در اختیار زوج های جوان و مهمانان خود قرار می دهد. پذیرایی از مهمانان هم به صورت شام و ناهار و هم صرف شیرینی، میوه و نوشیدنی به درخواست شما انجام می شود. در هر سه شعبه خدمات مختلفی مانند گل آرایی، دیزاین سفره عقد توسط طراحان حرفه ای، موسیقی زنده، جای پارک مناسب خودرو، مه مصنوعی به همراه نورپردازی حرفه ای و خدمات دیگر ارائه می شود.

سالن عقد درین سعادت آباد

یک انتخاب لوکس و عالی دیگر برای برگزاری مراسم عقد اقتصادی، سالن عقد درین در غرب تهران است. این سالن دیزاینی لوکس و زیبا دارد و همکاری با پرسنلی حرفه ای و دوره دیده خیال شما را برای یک مراسم عالی و همه چیز تمام آسوده خواهد کرد. سیستم برف ساز و بخار ساز، نورپردازی ویژه در کنار همکاری با تیم عکاسی حرفه‎ای فضای سالن را بسیار خاص و متفاوت کرده است. گروه موسیقی زنده به همراه سیستم صوتی حرفه ای و قوی، میوه آرایی، گل آرایی و شمع آرایی و پارکینگ اختصاصی از دیگر امکانات این سالن عقد به شمار می رود.

سالن عقد و ازدواج رزگلد تهرانپارس

سالن عقد و ازدواج رزگلد در محدوده شرق تهران واقع شده و دسترسی بسیار راحتی دارد. ظرفیت آن 120نفر است و اگر می خواهید یک مراسم عقد بزرگ به جای عروسی بگیرید، این سالن بهترین گزینه برای شما خواهد بود. اگر دوست دارید مراسم نامزدی خود را در خارج از خانه برگزار کنید، این سالن شرایط آن را به بهترین شکل فراهم خواهد کرد.
فضای کلاسیک این سالن عقد و مدیریت با سابقه آن، جشنی ایده آل را برای شما فراهم می کنند. می توانید از میان منو متنوع برای پذیرایی شام، ناهار یا عصرانه منو مناسب و دلخواه خود را انتخاب کنید. امکان اجرای موسیقی زنده با دستگاه های مختلف دف و سنتور، چنگ، ساکسیفون و ویالون از دیگر امکانات این سالن به شمار می رود. هزینه رزرو این سالن با توجه به امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد، بسیار مناسب و عالی خواهد بود.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : عقد سالن عقد
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت