رزا کلارا Rosa ClarA یکی از زیباترین برندهای لباس عروس در دنیا

رزا کلارا Rosa ClarA یکی از زیباترین برندهای لباس عروس در دنیا

فهرست عناوین

برند رزا کلارا یکی از معتبرترین برندهای لباس عروس در دنیا می باشد که فعالیت خود را از سال 1995 در بارسلونای اسپانیا آغاز کرده است و هم اکنون با بیش از 3500 نمایندگی فروش و 80 فروشگاه شخصی در تمام کشورهای دنیا مشغول به کار است. یکی از برترین شاخصه های برند رزا کلارا که آن را یکی از پیشتازان صنعت طراحی لباس عروس در جهان تبدیل نموده است مدل های خاص و متفاوت و طراحی های جذاب و متمایز با بهره گیری از بهترین پارچه ها و با بالاترین کیفیت دوخت این برند است که با همکاری با برترین دیزاینرهای لباس های عروس اوت کوتور در سطح دنیا مانند Christian Lacroix، Karl Lagerfeld و زهیر مراد به این مهم دست یافته است.
برند رزا کلارا یکی از معدود مارک های بین المللی لباس عروس است که متناسب با هر فرهنگی در سراسر دنیا اعم از فرهنگ های شرق دور و فرهنگ غربی به طراحی لباس عروس و لباس مجلسی زنانه می پردازد که این خود باعث به وجود آمدن تحولی در صنعت دیزاین لباس عروس و لباس مجلسی شد و شاید بتوان گفت که تلفیق مدل های شرقی و غربی و خلق مدل هایی متفاوت و جدید از نوآوری های رزا کلارا می باشد که باعث رشد و پیشرفت روزافزون آن در تجارت لباس عروس شده است.
یکی از معتبرترین نمایش های مد لباس عروس و لباس مجلسی در جهان متعلق به رزا کلارا می باشد که همواره مدل های چشمگیر و بسیار خلاقانه ای را به بینندگان ارائه می دهد که با دیدن آنها می توان اطمینان داشت که نمونه این کارها و پارچه ها و طراحی ها را در هیچ کجای دنیا نمی توان یافت به همین دلیل روز به روز تقاضای سلبریتی ها و افراد مشهور و سرمایه داران بزرگ دنیا برای لباس عروس های رزا کلارا افزایش می یابد.
سایت رزا کلارا یکی از پربازدیدترین سایت های لباس عروس در کل دنیاست و رتبه دوم بازدید در بین این سایت ها را به خود اختصاص داده است.
فعالیت های رزا کلارا به دو بخش لباس مجلسی و لباس عروس تقسیم می شود که لباس های عروس نیز در دسته های Sheath (غلافی یا راسته)، A-Line (کات آ)، Princess (پرنسسی)، Mermaid (پری دریایی) طبقه بندی می شوند که در ادامه به شرح هر یک از آنها می پردازیم.

لباس های عروس امپراطوری یا غلافی Sheath dress

در صنعت مد، لباس های غلافی که به لباس های امپراطوری نیز معروف هستند به لباس هایی گفته می شود که برش های راسته و مستقیمی دارند و غالبا در خط کمر بدون درز هستند. همه قسمت های بالاتنه و پایین تنه به صورت جذب و چسبان است و روی اندام می نشیند. لباس های غلافی بیشتر برای افرادی با فرم اندام ساعت شنی یا گلابی مناسب است و داشتن کمر باریک یکی از لازمه های پوشیدن لباس های غلافی است.
یکی از مدل های لباس عروس رزا کلارا فرم غلافی است که در مدل ها و طرح های بسیار زیبا و متنوعی دیده می شوند و یکی از بهترین و رایج ترین انتخاب ها برای لباس فرمالیته در ایران به شمار می روند.

لباس های عروس کات آ A-Line

لباس های کات آ یکی از انواع بسیار پرطرفدار در لباس عروس هستند که در قسمت بالا تنه روی اندام می نشینند و هرچه به سمت پایین تنه حرکت می کنند رفته رفته گشادتر می شود، فرم کله قندی دامن باعث می شود ایرادات پایین تنه پوشش داده شوند از همین رو این مدل از لباس ها برای بسیاری از اندام ها مانند اندام های گلابی، سیبی و مستطیلی بسیار مناسب است.

لباس های عروس پرنسسی یا اسکارلتی Princess

کلاسیک‌ترین شکل لباس عروس لباس های پفی، اسکارلتی یا پرنسسی هستند که دامن آنها با برش های زیاد و دوار به شکل دایره ای درآمده است. لباس های عروس اسکارلتی در انواع مدل های دکلته، آستین دار، یقه هفت و یقه فرنچ طراحی می شوند که رزا کلارا دیزاین این مدل ها را در زیباترین شکل ممکن انجام داده است. لباس های پرنسسی برای اندام های گلابی، مستطیلی و سیبی بسیار مناسب هستند و باعث می شوند تا ایرادات پایین تنه به خوبی پوشانده شوند.

لباس های عروس پری دریایی یا ماهی Mermaid

یکی دیگر از محبوب ترین مدل های لباس مجلسی و لباس عروس، فرم پری دریایی یا ماهی است که برش های آن تا زانو شباهت بسیار زیادی به لباس های امپراطوری دارد با این تفاوت که از زانو به پایین گشاد شده و کاملا شبیه به پری دریایی یا ماهی می شود. لباس های پری دریایی برای اندام های گلابی و ساعت شنی بسیار مناسب هستند و این اندام ها را بسیار زیباتر نشان می دهند. لباس های عروس پری دریایی یکی از انواع لباس هایی هستند که برای فرمالیته انتخاب خوبی به شمار می روند.
یکی از شاخه های تخصصی رزا کلارا لباس های پری دریایی است که در گذشته بیشتر در عروسی های اروپایی دیده می شد اما به لطف تلفیق فرهنگ ها و فرهنگ سازی نوین رزا کلارا در صنعت لباس عروس، این مدل ها راه خود را در بین ملت های شرقی نیز باز نموده اند.

لباس های مجلسی کوکتل، لباس عروس بچگانه و اکسسوری های رزا کلارا

رزا کلارا علاوه بر طراحی و دوخت تخصصی در صنعت لباس عروس در طراحی لباس های مجلسی کوکتل و لباس های مجلسی بچگانه نیز فعالیت می کند که دستاورد آن زیباترین مدل های لباس مجلسی کوکتل شده است. لباس های کوکتل به لباس های رسمی و نیمه رسمی برای میهمانی های نه چندان بزرگ و با فضایی دوستانه و صمیمانه گفته می شود که معمولا قد آنها به صورت میدی و تا زانو طراحی شده و همراه با کفش های پاشنه بلند ست می شوند اما مدل های ماکسی و بلند نیز در ژورنال های رزا کلارا دیده می شوند. اکسسوری های رزا کلارا نیز شامل کفش، کیف، گیره مو و کلاه های کلاسیک و مدرن در انواع رنگ ها و مدل ها می باشد که برای لباس های کوکتل ست می شوند.
رزا کلارا در ایران نیز چند نمایندگی فروش دارد که با بهترین مدل های ژورنال های رزا کلارا برای عروس خانم های ایرانی مشغول به کار هستند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت