8 باغ تالار شیک در اطراف تهران در سال 1400

8 باغ تالار شیک در اطراف تهران در سال 1400

فهرست عناوین

اگر به دنبال باغ تالار مناسب در اطراف تهران هستید، در این مقاله تیم بزمینه باغ تالارهای شیک و مناسب در اطراف تهران که به بهترین حالت به عروس دامادهای گرامی، خدمت ارائه می دهند و سابقه بسیار خوبی در اذهان عمومی دارند بررسی کرده است.
در ادامه تالارهایی که امکان برگزاری جشن عقد و عروسی در مقیاس کوچک و بزرگ، با رعایت مکان بهداشتی در فضای باز را دارند بررسی می شوند.

باغ تالار آرشان لواسان

اگر شما میخواهید مراسم عقد یا عروسی کوچک و خودمانی برگزار کنید اما دنبال جایی شیک و در حد باغ تالار های چندصد نفره میگردید، ما به شما باغ تالار آرشان لواسان را معرفی میکنیم. باغ تالار آرشان لواسان فضایی بسیار شیک و لوکس دارد و ظرفیت 50 تا 150 نفر مهمان را دارد. تیم حرفه ای باغ تالار آرشان سفره عقد را در فضای باز و با منظره زیبای کوهستان و رودخانه برپا میکنند. همچنین میز کیک و نامزدی های زیبایی برای شما دیزاین می کنند. در باغ تالار آرشان شما فضایی گرم و صمیمی با منظره ای خاص از کوهستان را تجربه می کنید که مطمئنا این شب برای شما و مهمانانتان بسیار خاطره انگیز خواهد بود.

باغ تالار پارسا 

باغ تالار پارسا یکی از زیباترین و مدرن ترین باغ تالارهای تهران است که کلیه تشریفات آن را مجموعه خدمات مجالس کیمیا با سابقه ای 15 ساله، به عهده دارد. این باغ تالار در احمدآباد مستوفی واقع شده است و تم کلاسیک و تم روستیک را به بهترین نحو اجرا می کند. 

باغ تالار الماس 770

برای مراسم عروسی خود به دنبال باغ تالار یا تشریفاتی هستید که تمام کارها را با خیال راحت به ایشان بسپارید؟ باغ تالار الماس 770 با بیش از 20 سال سابقه درخشان در امر برگزاری مراسم عقد و عروسی یکی از بهترین باغ تالار های محدوده گرمدره هستند. مدیریت این باغ همیشه در تلاش بوده تا با دیزاین های خاص که حاصل کار دیزاینر های حرفه ایست و استفاده از لوازم لوکس پذیرایی و دیزاین رضایت مشتریان خود را داشته باشد که موفق هم بوده اند. باغ تالار الماس 770 دارای سفره خانه سنتی و آتلیه ای با تجربه و آشپزخانه ای مجهر و با مدیریت مجزا و بسیار حرفه ای دارد که تمام این خصوصیات را به طور یکجا کمتر باغ تالاری دارد.

باغ تالار ژانت

باغ تالار ژانت واقع در گرمدره با فضایی سبز و زیبا آماده برگزاری خاطره انگیز ترین شب زندگی شماست. باغ تالار ژانت پیست رقصی زیبا با رقص نور دارد و سفره خانه مراکشی و گل آرایی های بسیار زیبا که به زیباتر شدن جشن شما کمک میکند و همچنین برای ورد عروس و داماد دیزاینی خاص در نظر دارند و برکه و آبنمایی زیبا در فضای باز باغ وجود دارد. همچنین باغ تالار ژانت محل بار و سرو آبمیوه های طبیعی را دارد و آشپزخانه مجهز و صنعتی دارد که غذاهایی بسیار لذیذ را تجربه خواهید کرد.

باغ تالار سفید

باغ تالار سفید واقع در گرمدره، باغی بزرگ که دارای دو سالن باظرفین 500 مهمان است و پارکینگ اختصاصی برای مهمانان دارد. همچنین از ویژگی های خاص باغ تالار سفید میتوان به دیزاین خاص آن و باغ فرانسوی و چایخانه سنتی اشاره کرد. این باغ تالای یکی از بهترین باغ تالار های محدوده گرمدره است.
ورودی و لابی بسیار زیبا و شیک بسیار تحسین برانگیز است و مهمانان از بدو ورود خود فضایی شیک و لوک را خواهند دید و با امکانات ویژه ای که باغ تالار سفید دارد میتوانید با خیال آسوده مراسم عروسی خود را به کادر مجرب ایشان بسپارید.

باغ تالار ملک

باغ تالار ملک با مدیریت آقای محمد سلیمانی با ظرفیت مهمان تا 500 نفر و دارای پارکینگ اختصاصی، انتخابی لوکس و خاص برای جشن عروسی شما میتواند باشد و اگر به دنبال بهترین باغ تالار در ملارد شهریار هستید، دیدن باغ تالار ملک را از دست ندهید.
باغ تالار ملک با فضایی نزدیک دو هزار متر باغ و عمارتی باشکوه و باغچه های ژاپنی و 3 سالن بسیار لوکس خاطره ای درخشان را برای شما رقم میزند. در کنار استخر زیبای این باغ تالار با گل آرایی های زیبا میتوانید مراسم عقد خاص و زیبایی داشته باشید.

باغ تالار میرزایی (پیک) :

عروس خانم های خاص پسند که به دنبال یک جای رویایی با تم روستیک برای برگزاری مراسم عقد و عروسی خود هستند، ما به شما باغ تالار میرزایی (پیک) را معرفی می کنیم. باغ تالار میرزایی با مساحت حدود 7000 متر مربع باغ زیبا و سالن هایی با شکوه آماده برگزاری مراسم عقد و عروسی شما عزیزان است. دیزاین روستیک در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است و این باغ در منطقه گرمدره به شما این امکان را می دهد که در کنار برکه ای زیبا، سفره عقدی رویایی برای شما پهن  شود و مراسمی خاص داشته باشید. در ادامه جشن عروسی با دیزاین روستیک و خاص دارید و برای سرو شام سالن های شیشه ای و زیبا دارید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
برچسب ها : تالار عروسی
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت