بهترین گل فروشی‌های تهران

بهترین گل فروشی‌های تهران

فهرست عناوین

یکی از مهمترین اکسسوری‌های عروس، دسته گلی است که در هنگام عروسی و ورود به سالن در دست می‌گیرد. معمولا توجه زیادی به دسته گل عروس می‌شود و در بسیاری از موارد سوژه اصلی عکس‌های عکاس می‌شود. دسته گل عروس باید از صبح که به داماد تحویل داده می‌شود، تا انتهای مراسم سالم و تازه باقی بماند. بعضی از گل فروشی‌ها گل‌های نامناسب را به اسم گل‌های هلندی و ... با قیمت هنگفت می‌فروشند، اما عروس خانم در وسط روز شاهد پژمردگی دست گل خود می‌شود. از این رو پیدا کردن یک گل فروشی خوب بسیار حائز اهمیت است. در این مقاله هدف ما معرفی بهترین گل فروشی‌های تهران است. ابتدا معیارهایی که برای انتخاب یک گل فروشی خوب باید درنظر بگیریم را بیان می‌کنیم. سپس بهترین موسسه‌های گل و گیاه تهران را معرفی می‌کنیم.

ویژگی‌های گل فروشی خوب برای عروسی

گل فروشی منتخب شما باید بداند که دسته گل روز چه دسته گلی است و اگر دسته گل انتخابی شما قدیمی ‌بود، به شما مدل بهتری پیشنهاد کند. همچنین اگر شما گل‌های با ماندگاری کم پیشنهاد دادید به شما گوشزد کند که این گل‌ها دوام نمی‌آورند. علاوه بر این در صورتی که قصد خشک کردن گل و نگه داری آن را دارید با گل فروشی صحبت کنید تا در انتخاب گل به شما کمک کند.

بهترین گل فروشی ها و فلوریست ها را در بزمینه ببینید.

یک گل فروشی خوب خوش قول است و دسته گل و ماشین عروس را به موقع آماده می‌کند و تحویل می‌دهد. همچنین هزینه ای که دریافت می‌کند با کیفیت کار و قیمت گل‌ها هم‌خوانی دارد.
علاوه بر موارد گفته شده گل فروشی‌های مجرب در زمینه عروسی نمونه کار‌هایی برای نشان دادن به مشتری دارند.
موسسه‌های گل و گیاه مشهوری که به خوش نامی ‌در بین عروس و دامادها شهرت دارند، غالبا تمامی ویژگی‌های گفته شده در بالا را دارند؛ از این رو در ادامه بهترین و معروف‌ترین گل فروشی‌های موجود در سطح شهر تهران را معرفی می‌کنیم.

بهترین گل فروشی‌های تهران

1- گل فروشی زعیم

گل فروشی زعیم واقع در میدان پاستور یکی از با سابقه‌ترین، معتبر‌ترین و محبوب‌ترین گل فروشی‌های تهران است. بنیانگذار آن، مرحوم سید حسن زعیم در سال 1319 هجری شمسی وارد عرصه تولید گل و گیاه شد و با متد بسیار ابتدایی شروع به تولید نمود. پس از گذشت زمان اندکی، با تولید گل‌های شاخه ای در باغچه ای کوچک فعالیت حرفه ای توسعه یافت. در دهه 40 محصولات تولید شده توسط کشاورزی زعیم گستره وسیعی از گیاهان، مانند 300 نوع گیاه آپارتمانی و انواع مختلف ارکیده را پوشش داد. پس از مدتی توانست یک گل فروشی بزرگ در مرکز شهر تهران دایر نماید که تاکنون در زمره بزرگ‌ترین، مجهزترین و قدیمی‌ترین گلفروشی‌های ایران است. ادامه فعالیت‌ها و گام‌های نوآورانه بنیانگذار زعیم توسط فرزندان پسر ایشان دنبال می‌گردد. در سایت مربوط به گل فروشی زعیم می‌توانید نمونه کار‌های این گل فروشی را مشاهده کنید و در قسمت راهنمایی خرید گل از راهنمایی این گروه مجرب بهره مند شوید.

2- گل فروشی باختر

گل باختر با بیش از بیست سال سابقه در زمینه گل و گیاه در دو فروشگاه بزرگ با بیش از 450 متر مربع فضا در تهران و ده‌ها نمایندگی معتبر در سرتاسر ایران و جهان مشغول به کار می‌باشد. شعب تهران گل باختر در محدوده سعادت آباد و اشرفی اصفهانی قرار دارد. سایت مربوط به گل باختر دارای امکاناتی چون خرید اینترنتی و گالری تصاویر است. با مراجعه به این سایت با کار‌های گروه باختر بیشتر آشنا خواهید شد.

3- گل‌آرایی والاتبار

اگر به دنبال استایل خاص برای جشن عروسی تان هستید و فکر می کنید که پیدا کردن یک استایل به خصوص برایتان کار دشواری است، یکی از بهترین مکان ها برای تهیه دسته گل و گل‌آرایی، گل‌آرایی والاتبار است. خواهران والاتبار با تخصص ویژه خود آماده اند تا با جدیدترین تکنیک های گل آرایی بهترین خدمات را به همه مشتریان ارائه دهند. گروه گل آرایی والاتبار کارگاه های آموزشی تکنیک های مدرن گل آرایی را نیز ارائه می دهند.

4- گل آرایی ژلی فلاور

گل فروشی و بوتیک گل آنلاین ژلی فلاور با بیش از 5 سال سابقه کاری در عرضه تزیین و آرایش گل ها به صورت متفاوت و به سبکی مدرن آماده ارائه خدماتی از قبیل ماشین عروس،دسته گل های مدرن عروس،حلقه و تل سر،دستبند گل عروس،گل آرایی مراسم تولد ،سبد گل،تاج گل،گل آرایی منزل ومیزکار،مهمانی و ایونت ها و مراسم انتخابی شما عزیزان می باشد.
بوتیک گل ژلی فلاور قصد دارد تا با سبکی مدرن و متفاوت گل آرایی خاص شما را در زیباترین روزهای زندگیتان به شما عزیزان ارائه دهد. این گل فروشی آنلاین توسط سرکار خانم مهسا سادات مدنی مدیریت می شود که دارای مداراک بین المللی گل آرایی از کشور اسپانیا و مدرک فنی حرفه ای از آموزشگاه های داخل ایران می باشد.

5- گل فروشی پوژان

گل فروشی پوژان در چهار راه فرمانیه واقع شده است. این گل فروشی یکی از لوکس‌ترین و بهترین گل فروشی‌های تهران است. پوژان در تنوع و زیبایی کارها زبانزد است. از پوژان می‌توانید برای ‌گل‌آرایی ماشین عروس و مجالس نیز استفاده کنید. اگر از آن دسته افراد هستید که حساسیت بالایی نسبت به دسته گل عروسی خود دارید، پوژان می‌تواند دقیقا عکسی که نشان می‌دهید را در قالب دسته گل عروس تحویل دهد.

6- گل فروشی بهرام

موسسه گل و گیاه بهرام واقع در جردن در سال 1345 توسط بهرام جعفری پایه گذاری شده است و در حال حاضر یکی از قدیمی‌ترین و خوشنام‌ترین تولید کنندگان و عرضه کنندگان گل و گیاه در سطح کشور می‌باشد. این گل فروشی دارای یک وب سایت خوب و جامع است که می‌توانید در آن نمونه کارهای این موسسه را ببینید و یا حتی به صورت غیر حضوری سفارش دهید.

7- موسسه گل دی

یکی از دغدغه‌های عروس و داماد‌ها در روز عروسی زمان است. معمولا کارهای روز عروسی زیاد است و تک تک دقایق برای عروس و دامادها با ارزش است. رساندن ماشین عروس به گل فروشی و تزئین آن یکی از کارهای وقت گیر در صبح روز عروسی است که داماد باید آن را انجام دهد. موسسه گل دی این کار را برای آقا دامادها راحت کرده است. به این ‌ترتیب که برای تزئین ماشین عروس نیازی به بردن ماشین به گل فروشی نیست. بلکه گروه موسسه گل دی در محل قرار گیری اتومبیل شما حاضر می‌شوند و به ‌گل‌آرایی ماشین عروس می‌پردازند و دسته گل عروس را تحویل می‌دهند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

بهار | 1397 آبان 26


یکی از قشنگ ترین کارهایی که دیدم سبک کاری خانم ها والاتبار هست، همیشه کارهای خاص شون رو دنبال می کنم. پشت اون کارهای قشنگ گل آرایی در عین زیبایی، کلی ذوق و سلیقه و تجربه هست.