ست های یلدایی دخترانه و پسرانه

ست های یلدایی دخترانه و پسرانه

فهرست عناوین

مراسم‌های یلدایی یکی از محبوب‌ترین و زیباترین مراسم‌های ایرانی به شمار می‌روند که همواره برای همه افراد از مرد و زن گرفته تا کوچک و بزرگ، خاطرات به یادماندنی و جذابی را به جای می‌گذارند. در مقاله‌های پیشین در مورد رسم و رسوم خاص یلدا که برای تازه عروس‌ها و تازه دامادها در نظر گرفته می‌شوند به تفصیل صحبت نموده ایم، مقاله های زیر را بخوانید:
50 ایده تزئینات شب یلدا مخصوص نوعروسان
اما در این مقاله قصد داریم تا کمی به کودکان و زیبایی‌های دنیای کودکانه، برای شب یلدا بپردازیم. یکی از کارهایی که می‌توان برای جذابیت بیشتر مراسم‌های یلدایی برای کودکان انجام داد، پوشاندن لباس‌های یلدایی به کودکان است. با لباس‌های یلدایی ست مادر و کودک و پدر و کودک و ست خانوادگی، یلدای زیباتری در انتظار شماست و مسلما خاطرات رنگارنگ‌تری از آن برای شما باقی خواهد ماند. همچنین با انتخاب ست‌های یلدایی می‌توان به مناسبت یلدا به آتلیه‌ها و استودیوهای عکاسی کودک و اسپرت نیز مراجعه نمود و با تم‌ها و دکوراسیون‌های یلدایی زیبایی که در این مکان‌ها تعبیه می‌شوند، عکس‌های بسیار جذاب و خاطره‌انگیزی را ثبت نمود. عکس‌هایی که می توانند تا سالیان سال، برای کودک شما یادآوری یلدایی شیرین باشند. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا انواع مدل‌های ست یلدایی دخترانه و پسرانه را مرور نماییم.

ست‌های دخترانه یلدایی

همیشه تنوع لباس‌های دخترانه بسیار بیشتر و زیباتر از لباس‌های پسرانه بوده است. بادی‌ها، پیراهن‌های فرنچ، پیراهن‌های دامن دار، بلوزهای حلقه‌ای و آستین دار، بافت‌های متنوع در رنگ‌های قرمز و سبز و صورتی و تم‌های هندوانه، انار و آدم برفی ،از جمله ست‌های بسیار رایج برای شب یلدا می‌باشند که در کنار اکسسوری‌های یلدایی مانند اکسسوری‌های هندوانه‌ای و اناری برای دختربچه‌ها بسیار پرکاربرد می‌باشند. استین‌های کلوش، آستین‌های حلقه‌ای، یقه‌های ملوانی، یقه‌های چین دار و پیراهن‌های دکلته از جمله مدل‌هایی هستند که می‌توان برای ست‌های یلدایی دختربچه‌ها انتخاب نمود. دامن‌های توری و پرنسسی و عروسکی، شلوارهای پری دریایی و پارچه‌های ساتن و حریر و گیپور از جمله متریال‌های بسیار پرکاربرد در ست‌های یلدایی دخترانه هستند.

ست‌های پسرانه یلدایی

معمولا تنوع مدل در لباس‌های پسرانه بسیار کمتر از مدل‌های دخترانه است و ست‌های پسرانه را می‌توان به دو دسته رسمی و اسپرت تقسیم بندی نمود. لباس‌های رسمی پسرانه معمولا متشکل از پیراهن، شلوار، ساس بند و پایپون یا کراوات هستند و یا با کت‌ها و جلیقه‌های رنگی ست می‌شوند ولی لباس‌های اسپرت تنوع بیشتری دارند و می‌توان از جین‌ها، پیراهن‌ها، هودی‌ها، بلوزهای اسپرت و یا بادی‌های متنوع، استفاده نمود. برای تم‌های یلدایی از پارچه‌های با طرح‌های هندوانه‌ای و انار، پارچه‌های نمدی سبز و قرمز برای درست کردن کراوات‌ها و تاج‌های یلدایی و جین‌های سبز و قرمز، می‌توان استفاده نمود.

تی شرت‌های چاپی خانوادگی و ست های خواهر و برادری یلدایی

یکی دیگر از ایده‌های ست‌های خانوادگی یلدایی، تی شرت‌های چاپی هستند که دست شما را برای به خرج دادن هر نوع خلاقیتی باز می‌گذارند. عکس‌های طراحی شده توسط خودتان با نرم افزارهای گرافیکی یا تصاویر از قبل تهیه شده در اینترنت می‌توانند دستمایه این خلاقیت باشند. جملات خاطره انگیز و گاهی با درون مایه‌های طنز، اسامی افراد خانواده و حتی تاریخ می‌توانند در این تصاویر چاپ شده درج شوند، تا بتوانید عکس‌های خاطره انگیزی را با این تی شرت‌ها به ثبت برسانید. برای سفارش این تی شرت‌ها می‌توانید به مراکز چاپ روی لباس‌ها و ماگ‌ها و در کل مجموعه‌های چاپخانه مراجعه نمایید.
سخن آخر:
لباس‌های یلدایی، تم‌های هندوانه‌ای و دکوراسیون‌های رنگی در رنگ‌های قرمز و سبز، پذیرایی با میوه‌ها، آجیل، فینگرفودهای رنگارنگ و دسرهای زیبا و هوس برانگیز و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی همگی جزو کارهایی هستند که این روزها در میهمانی‌های یلدا به وفور دیده می شوند اما به یاد داشته باشید که این تشریفات زیبا و گاهی تجملاتی، زمانی زیبا و خاطره انگیز هستند که دل‌ها به هم نزدیک باشند و میهمانی‌های یلدایی به شیوه همیشگی و سنتی خود، در کنار پدر و مادرها و بزرگ‌ترها و کسانی که در کنار آنها صمیمانه شاد هستیم، برگزار شوند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت