12 مورد از بهترین ایده‌‍‌های عکاسی عروس (معرفی آتلیه عروس و استودیو کودک نورا)

12 مورد از بهترین ایده‌‍‌های عکاسی عروس (معرفی آتلیه عروس و استودیو کودک نورا)

فهرست عناوین

اگر در حال برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی خود هستید و در مورد انتخاب آتلیه عکاسی، وسواس زیادی دارید و دوست دارید تا بهترین انتخاب را برای ثبت بهترین لحظه‌های زندگی خود داشته باشید، باید خودتان نیز با بهترین ژست‌ها و ایده‌های عکاسی عروسی، تا حدودی آشنا شوید.
 بهترین و با کیفیت‌ترین  آتلیه‌های عکاسی، شیوه‌های هنری و ژست دهی حرفه‌ای با جدیدترین متد روز را به شما ارائه می‌دهند، اما اگر خودتان نیز با زاویه طلایی صورت‌تان و ژست‌هایی که می‌توانید احساسات خالصانه خود را در آنها به نمایش بگذارید، آشنا شوید. اگر به دنبال بهترین ژست‌ها و ایده‌های عکاسی برای روز عروسی خود هستید، با بزمینه در این مقاله همراه باشید و در انتهای مقاله با یکی از بهترین و حرفه‌ای ترین استودیوهای عروس در تهران به نام آتلیه نورا آشنا شوید.

نگاه به افق‌های پیش رو

آمادگی برای مراسم عروسی به مثابه آمادگی برای شروع یک زندگی مشترک، عاشقانه و پرفراز و نشیب است. روزهایی که تلخی‌ها و شیرینی‌های زیادی را به دنبال خواهند داشت. مراسم عروسی نمونه کوچکی از زندگی است. تنش‌ها و اضطراب‌ها در کنار هیجانات و شادی‌ها، در مراسم عروسی جا خوش کرده اند و شما را محاصره نموده‌اند. نگاه عروس و داماد به افق‌های دوردست و ژست‌های آینده نگرانه نیز می‌توانند شات‌های زیبایی را به شما هدیه دهند.

عروس و داماد در حال آماده شدن

حتی لحظات قبل از پوشیدن لباس عروس و کت و شلوار داماد و هیجانات نهفته در صورت آنها، یکی از بهترین شات‌ها برای عکاسی عروس می‌باشد. ذوق زدگی و برق چشمان، گونه‌های گل انداخته از هیجان، زیباترین عکس‌ها را به شما هدیه می‌دهند.

ساقدوش‌ها و عروس و داماد هیجان زده

شوخی‌های مردانه بین داماد و ساقدوش‌های مرد و یا خنده‌های ریز ریز عروس و ساقدوش‌هایش نیز می‌توانند شیرین‌ترین و جذاب‌ترین عکس‌ها را از لحظات آمادگی برای رفتن به بزرگ‌ترین و خاطره انگیزترین مراسم در تمام عمر آنها را داشته باشد.

پوشیدن گوشواره و یا بستن کراوات در آینه

عروس در حالی‌که گوشواره‌های خود را به گوش می‌کند و داماد در حین بستن گره کراوات خود در رویاهای خود غرق می‌شوند و به زندگی مشترک و عاشقانه خود فکر می‌کنند. این لحظات را از دست ندهید و آنها را ثبت کنید.

لحظات خاص و طلایی با مادرها

احساسات پارادوکس‌وار مادرها در هنگام نزدیک شدن به مراسم عروسی، اندوه ناشی از دوری از جگرگوشه‌هایشان که با شادی حاصل از دیدن آنها در لباس عروس و داماد آمیخته شده است، می‌تواند احساسی‌ترین و رمانتیک‌ترین عکس‌ها را به شما هدیه دهد. خوش و بش عروس و داماد با والدین را در حتما در لیست عکاسی عروسی جای دهید.

جولان زیبایی‌های لباس عروس

هر عروسی دوست دارد تا در لباس عروس، جلوه و شکوه یک پرنسس با وقار را داشته باشد پس از زیبایی‌های لباس عروس برای عکاسی غافل نشوید. این خاص‌ترین و و زیباترین لباسی است که هر دختری در طول زندگی خود بر تن می‌کند. زمانی که عروس از پله‌ها، پایین می‌رود و یا خود را در آینه ورانداز می‌کند و یا روی چمن‌های سبز و شاداب تکیه کرده است، بهترین لحظات برای ثبت زیبایی‌های لباس عروس هستند.

رقص تور عروس در باد

تور یکی از رویایی‌ترین المان‌های موجود در استایل عروس می‌باشد. رقص تور عروس در باد نیز رویایی‌ترین و رمانتیک‌ترین عکسی است که می‌توان به صورت انفرادی از عروس ثبت نمود. تورهای بلند برای این شات‌ها مناسب‌تر می‌باشند.

پرنسسی با وقار، احاطه شده در تور

تور عروس علاوه بر وجوه رویایی که به عروس می‌بخشد، می‌تواند او را در بر بگیرد و از او ملکه‌ای زیبا و با وقار بسازد. عروس در قاب تور و در ژست‌های متفاوت مانند نگاه کردن به دسته گل عروس و یا لبخندی شیطنت آمیز، می‌تواند بهترین عکس در آلبوم عروسی شما باشد.

پوشاندن چشم‌های داماد توسط عروس

در هنگام آماده شدن عروس و داماد، لحظات انتظار کشیدن داماد برای دیدن پرنسس رویاهای خود در قامت یک عروس زیبا، احساسی‌ترین و رمانتیک‌ترین لحظات هستند. این لحظات را از دست ندهید و هم چنین یکی از ایده‌های جذاب و عاشقانه برای ثبت این لحظات، پوشاندن چشم‌های داماد توسط عروس است که عطش داماد برای دیدن عروس را بیشتر و بیشتر می‌سازد.

بوسه داماد بر دست و پیشانی عروس

بوسه بر دست و بوسه بر پیشانی در همه فرهنگ‌ها و باورها، بوسه‌های مقدسی هستند که نشان از عشق واقعی و راستین دارند پس یکی از بهترین فرصت‌ها برای عکاسی به شمار می‌روند.

چترها و سایه‌ها

تکنیک‌های جدید عکاسی مانند لانگ اکسپوژر، نقاشی با نور و بهره گیری از سایه‌ها، در متد جدید عکاسی عروس و داماد، جایگاه ویژه‌ای دارند. یکی از ایده‌های جذاب برای بهره‌گیری از نقشش سایه‌ها در عکاسی، پنهان شدن عروس و داماد پشت چتر و نمایشی رمانتیک با سایه‌ها می‌باشد.

قاب عکس زنده

استفاده از یک فریم بسته و قاب عکسی زیبا برای عکاسی از عروس و داماد نیز خالی از لطف نیست و می‌تواند سوژه جالبی برای خلق صحنه‌های زیبا باشد.

با استودیو عروس نورا، رویاهایتان را نقاشی کنید.

یکی از حرفه‌ای‌ترین و مجرب‌ترین آتلیه‌های عروس در شهر تهران، استودیو نورا می‌باشد که در منطقه جردن و برج آناهیتا واقع شده است. مدیریت آتلیه نورا، آقای عدنانی با بکارگیری شیوه‌های جدید و به روز عکاسی در دنیا و هم چنین یاری گرفتن از بهترین و خوشنام‌ترین پرسنل هنری در استودیو توانسته‌اند تا رزومه درخشانی را در صنعت عکاسی عروسی و عکاسی کودک از خودو به جای بگذارند.
عکاسی اسپرت و مدلینگ، آتلیه کودک، آتلیه بارداری و عکاسی تبلیغاتی نیز در بالاترین کیفیت و استفاده از بهترین و زیباترین لوکیشن‌های طبیعی و حرفه‌ای‌ترین دکوراسیون‌های عکاسی در استودیو صورت می‌پذیرند. باغ اختصاصی استودیو نورا نیز مزیدی بر علت شده است تا تیم نورا بتوانند با شیوه های نوردهی فوق العاده و ژست‌های طبیعی و مدرن برای عروس و دامادها، زیباترین آلبوم‌های عروس را ارائه دهند. آتلیه نورا برای خانواده‌های مذهبی و عروس و دامادهایی که بنا بر اعتقادات شخصی و مذهبی خود، تیمی متشکل از بانوان را ترجیح می‌دهند، نیز پکیج‌های ویژه‌ای را ارائه می‌دهد که تمامی خدمات، توسط بانوان آموزش دیده و حرفه‌ای انجام می‌شوند. امانتداری و صداقت در حفظ اطلاعات شخصی زوج‌های جوان نیز سرلوحه کار استودیو نورا قرار گرفته است. با آتلیه نورا، اطمینان، کیفیت و آرامش را همزمان با هم تجربه کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت