بهترین آتلیه‌ها و استودیوهای عروس شیراز

بهترین آتلیه‌ها و استودیوهای عروس شیراز

فهرست عناوین

همیشه بهترین انتخاب‌ها، لزوما گران‌قیمت ترین آنها نیست. با تحقیق و دقت بیشتر می‌توان در همه بخش‌های برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی در عین مدیریت اقتصادی هزینه‌های ازدواج، بهترین انتخاب‌ها را داشت.
انتخاب اتلیه عکاسی یکی از مهم‌ترین و نفس‌گیرترین بخش‌های برنامه‌ریزی برای مراسم عروسی است که بسیاری از زوج‌های جوان در مورد آن وسواس زیادی را به خرج می‌دهند.
شیراز یکی از شهرهایی است که استودیوهای عکاسی عروسی آن گاهی حرفه‌ای تر و با کیفیت‌تر از استودیوهای تهران، در حال فعالیت هستند و عروس و دامادهای شیرازی بیش از مناطق دیگر به ثبت خاطرات و لحظات شیرین خود مبادرت می‌ورزند و در مورد انتخاب استودیو عروسی خود وسواس به خرج می دهند. در شهر شیراز اتلیه‌های درجه یک به تعداد زیادی وجود دارند اما تیم بزمینه در این مقاله بهترین‌ها را برای شما گلچین نموده است .

استودیو کاغذک شیراز

مهم‌ترین مساله در ارائه یک کلیپ و آلبوم عروسی ایده‌آل، سناریو نویسی خوب و حرفه‌ای است. سناریو حتی مهم تر از دوربین‌های فوق حرفه‌ای و تجهیزات بسیار پیشرفته است. عکاسان حرفه‌ای اتلیه کاغذک شیراز، به خوبی می‌دانند که چگونه برای هر عروس و داماد فیلمنامه ای عاشقانه و خاص در نظر بگیرند و بر طبق آن اقدام به تهیه عکس و کلیپ نمایند. استودیو عروس کاغذک یکی از سرشناس‌ترین و حرفه‌ای‌ترین استودیوهای عروس در شهر شیراز می‌باشد که با بکارگیری مدرن‌ترین تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری و کادری خبره و هنرمند، بهترین البوم‌ها و کلیپ‌های عروسی و فرمالیته در مناطقی منجمله کنگان، عسلویه و گناوه را ارائه می‌دهد.

اتلیه عروس وان ایکس (1X) شیراز

استودیو عروس وان ایکس یکی از معروف‌ترین و لوکس‌ترین آتلیه‌های عروس شهر شیراز است که علاوه بر عکاسی عروس، عکاسی مدلینگ و آموزش حرفه‌ای عکاسی را نیز ارائه می دهند. ژست دهی حرفه‌ای، تجهیزات پیشرفته، فضاهای طبیعی و نوردهی فوق العاده در عکس ها از شاخصه های اصلی عکاسان هنری استودیو وان ایکس می‌باشد. هم‌چنین برای کسانی که خوش برخوردی و رفتار حرفه‌ای عکاسان و فیلمبرداران عروسی، بسیار مهم می‌باشد، استودیو وان ایکس، یکی از مورد اعتمادترین آتلیه‌های عروس است، زیرا شعار اصلی آنها، مشتری مداری در عین ارائه بالاترین کیفیت می‌باشد.

آتلیه عروس فوتوژنیک شیراز

اتلیه فوتوژنیک شیراز واقع در خیابان معالی آباد و با مدیریت آقای بهبود آبزن یکی از با سابقه‌ترین و با تجربه‌ترین استودیوهای عروس در شهر شیراز می‌باشد که با تجربه‌ای بالغ بر 30 سال، از همان ابتدا در ردیف برترین آتلیه‌های شیراز قرار گرفته و تاکنون در همین مسیر، به راه خود ادامه داده است. فضاهای عکاسی اتلیه فوتوژنیک طبق مدرن‌ترین متد عکاسی دنیا انتخاب می‌شوند و شیوه های نوردهی و تکنیک‌های جدید عکاسی عروسی مانند لانگ اکسپوژر در آلبوم‌های عروس استودیو فوتوژنیک دیده می‌شوند که رزومه این استودیو را به روزمه‌ای درخشان تبدیل نموده اند.

استودیو عروس آویژه شیراز

به جرات می‌توان گفت بزرگ‌ترین مجموعه عکاسی ایران متعلق به استودیو آویژه شیراز می‌باشد که با مدیریت اقای فاتح در فلکه سنگی شیراز واقع شده است. استودیو عروس آویژه یکی از خوشنام‌ترین و در عین حال لوکس‌ترین و گران‌قیمت‌ترین آتلیه‌های عروس شیراز می‌باشد که با استفاده از تجهیزات بسیار پیشرفته و فضاهای شیک و لاکچری و هم چنین بهره‌مندی از پرسنلی مجرب و هنرمند، بهترین نمونه‌های عکس و کلیپ عروس در شیراز را ارائه می‌دهند. فضاسازی طبیعی و رئال در آتلیه آویژه، حرف اول را می‌زند، از همین رو سبک عکاسی در این آتلیه همگام با جدیدترین متد عکاسی دنیا در حال پیشرفت است.

آتلیه عروس ایندو (Indo) شیراز

استودیو ایندو شیراز که در هتل همای شیراز واقع شده است، یکی از با کیفیت‌ترین و به صرفه‌ترین انتخاب‌هایی است که یک عروس و داماد شیرازی می‌توانند داشته باشند. استودیو ایندو با ارائه بهترین و با کیفیت ترین نمونه کارهای عروسی و فرمالیته و کلیپ های اسپرت، اقتصادی‌ترین قیمت‌ها را به شما پیشنهاد می‌دهند. پرسنل خوش برخورد و با حوصله، تجهیزات پیشرفته و همگام شدن فضاسازی‌ها با سلیقه‌های متفاوت، به خوبی در استودیو عروس ایندو دیده می شوند.

آتلیه عروس رویال شیراز

هلی شات، کرین، دوربین های دی اس ال آر فول فریم، اسمو و ... از جمله تجهیزات بسیار حرفه ای عکاسی است، که در اتلیه عروس رویال شیراز توسط کادری مجرب، هنرمند و با سلیقه مورد استفاده قرار می‌گیرد تا بهترین و با کیفیت‌ترین آلبوم‌های عروسی، کلیپ فرمالیته، عکس اسپرت و کلیپ های پشت صحنه به عروس و دامادهای شیرازی ارائه گردد. پخش و پروجکشن کلیپ های عروسی با بالاترین کیفیت در مکان برگزاری مراسم عروسی، نمایشگاه عکس، آلبوم پدر و مادر و ... از جمله خدمات حرفه ای استودیو عکاسی رویال می‌باشد که بسیاری از آنها در پکیج های عروس استودیو رویال شیراز به صورت اشانتیون در نظر گرفته شده اند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت