بهترین راه تزیین ماشین عروس

بهترین راه تزیین ماشین عروس

فهرست عناوین

آب و هوا، نوع گلها و رنگ بندی و تزیین ماشین عروس یکی از مهمترین کارهای قبل از عروسی است. اما بر چه اساسی برای تزئین ماشین تصمیم بگیریم؟نکاتی را که تیم بزمینه در ادامه به شما ارائه می کند دنبال کنید:

برای تزیین ماشین عروس از انتخاب گل های ریز و ارزان قیمت خودداری کنید زیرا از دور جلوه مناسبی ندارد و شبیه سبزه دیده می شوند. برای این کار بهتر است از گل های درشت استفاده کنید.

اگر عروسی شما در فصل پاییز یا زمستان است حتما به وضعیت آب و هوا توجه کنید زیرا بارش برف و باران سبب خراب شدن تزیینات ماشین عروس می شود. بنابراین توجه داشته باشید که تالار و آرایشگاه حتما دارای پارکینگ باشد.

اگر عروسی شما در فصل تابستان است سعی کنید به مدت طولانی زیر تابش مستقیم آفتاب رانندگی نکنید و ماشین را در سایه پارک کنید زیرا گرمای هوا موجب از بین رفتن سریع گل ها می شود و مدل تزیین ماشین را به کلی به هم می زند. از گل فروش خود بخواهید که از روبان های پارچه ای برای تزیین استفاده کند تا مقاومت تزیینات در مقابل گرما بیشتر شود.

مدل و رنگ بندی تزیین ماشین عروس را براساس رنگ ماشین انتخاب کنید. نکته اصلی در اینجا استفاده از رنگ های متضاد در تزیین ماشین است. برای نمونه اگر ماشین عروس رنگی تیره دارد گل های به رنگ سفید و روشن جلوه بیشتری دارند و بالعکس اگر رنگ ماشین سفید یا نقره ای است از گل های رنگارنگ استفاده کنید.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت