مدل های لباس عروس 2018

مدل های لباس عروس 2018

فهرست عناوین

بهترین لباس عروس، لباس عروسی‌ست که باب میل و سلیقه شما، و نماد و نشانی از شخصیت اصلی شما باشد. در این مقاله، ما برای اینکه شما را به خواسته‌تان نزدیک‌تر کنیم، بسیاری از مدل های به روز دنیا برای ایده گرفتن جهت دوخت، اجاره یا خرید لباس عروس های مدرن و زیبا و مورد پسند شما را گردآوری کرده ایم تا به شما کمک کنیم تا به درخشندگی الماس در شب عروسی تان ظاهر شوید.

مدل هایی که مشاهده می کنید از برندهای معروف لباس عروس دنیا هستند.

لباس عروس های شنل دار توری و گیپوری برند فرانچسکا میراندا و میرا زویلیگر

لباس عروس آستین دار برند رزا کلارا

سه مدلی که در زیر میبینید از سری لباس های عروس خاص هستند که تقریبا تم کلاسیک مدرن دارند. استفاده از ساتن برای خلق ظاهر شیک و معصومانه در این لباس ها کاملا قابل مشاهده است.

لباس عروس آستین گیپور زهیر مرادلباس عروس های مدرن ویکتوریا اف

مدل های آستین دار لباس عروس خصوصا با پارچه گیپور بسیار مد نظر عروس خانم های امروزی قرار گرفته به صورتی که انواع و اقسام این مدل را می توانید با یقه های گوناگون در مزون های لباس عروس مختلف بیابید.

لباس عروس کارولینا هررا با تلفیق دانتل و ساتنلباس عروس دو تکه مارتینا لیانا

مدل این لباس به صورتی فوق العاده ظرافت و زیبایی را به نمایش می گذارد. استفاده از کمربند جواهر دار انتخاب بسیار هوشمندانه ای برای این لباس بوده است.

لباس عروس مونیک ال هولییر

تمایل به لباس عروس های ساده اخیرا در بین عروس خانم ها بیشتر شده است. بنابراین دامن ماهی شکل همراه با آستین های سرشانه پفی ساتین یک انتخاب شیک و در عین حال ساده و جذاب برای آنها خواهد بود.

سایر لباس عروس های ساتن مد سال 2018سایر لباس عروس های گیپور دار مد سال 2018

نکته مهم در انتخاب آستین گیپور لباس عروس

انتخاب لباس عروس آستین دار با طرح های گیپور بر روی استین باید متناسب با سایز بازوهایتان انتخاب شود. گیپور های ریز تر برای بازوهای درشت و گیپورهای درشت برای بازوهای لاغر پیشنهاد می شود.

اگر هنوز نسبت به مدل و تم لباس عروس مورد نظرتان شک دارید پیشنهاد ما این است که از تست لباس عروس بزمینه استفاده کنید. بعد از دریافت نتیجه می توانید به بهترین مزون های لباس عروس مراجعه کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

افسانه | 1397 مهر 15


خیلی از این مدل گیپور ها که رو لباس عروس خارجیاست اصلا تو ایران نیست از مدل خوشت میاد بعد میبری خیاط بدوزه اصلا یه چی دیگه در میاد باید به این خیاط ها که گیپور رو وارد می کنن سفارش دوخت داد