لباس های شب و لباس های عروس اوت کوتور زهیر مراد (معرفی مزون و پارچه بافی خانه مد سما)

لباس های شب و لباس های عروس اوت کوتور زهیر مراد (معرفی مزون و پارچه بافی خانه مد سما)

فهرست عناوین

در صنعت طراحی مد و فشن برند زهیر مراد یکی از برندهای بسیار معروف و شناخته شده در تمام دنیا است که برخی از کارشناسان از زهیر مراد با عنوان طراح لباس های افسانه ای یاد می کنند. زهیر مراد، برندی حرفه ای و لوکس در طراحی و دوخت لباس های شب، لباس های عروس اوت کوتور، لباس های کوکتل و اکسسوری های ست با لباس ها می باشد. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا اطلاعات بیشتری درباره این برند معروف را بخوانید و هم چنین نماینده فروش پارچه های این برند در ایران را بیشتر بشناسید.

بیوگرافی زهیر مراد

زهیر مراد در سال 1971 در لبنان متولد شد و از همان کودکی علاقه ویژه ای به طراحی و به روی کاغذ آوردن تخیلات خود داشت به طوری که خود او در خاطرات خود می گوید "روزی که قلم در دست نداشته باشم را به یاد نمی آورم" ، از همین رو در 15 سالگی تصمیم به ورود به عرصه طراحی مد و لباس گرفت از همین رو به پاریس رفت و مدرک خود را در رشته مد دریافت نمود سپس به لبنان بازگشت و در سال 1997 اولین آتلیه خود را در لبنان تاسیس نمود و به سرعت رشد کرد و پله های ترقی را پیمود و به سرعت جای خود را در میان سلبریتی ها و افراد مشهور باز کرد به طوری که بازیگران سرشناسی همچون جنیفر لوپز و سارا جسیکا پارکر از لباس های این برند به وفور استفاده می نمایند.

طراحی های دوخت زهیر مراد

برند زهیر مراد در زمینه لباس های شب، اوت کوتور، لباس عروس و لباس های کوکتل به صورت تخصصی در حال فعالیت است که این طراحی ها با الهام از فرهنگ های متفاوت، المان های طبیعی و همچنین فرهنگ های بومیان آفریقا و ... در زیباترین و مدرن ترین شکل خود صورت می پذیرد. زهیر مراد در سال 2009 زمانی که کلویی مرتاد دختر شایسته فرانسه برای حضور در مسابقات، لباسی از برند زهیر مراد را انتخاب نمود، به اوج شهرت خود رسید و مورد توجه بسیاری از کارشناسان قرار گرفت. یکی از بزرگترین شاخصه های لباس های شب و لباس های عروس زهیر مراد توجه به جزئیات در دوخت لباس هاست. جزئیاتی که شاید در نگاه اول به چشم بیننده نخورند اما تاثیر بسیار زیادی در زیبایی و جلوه گری بیشتر طراحی ها و لباس های دوخته شده دارند.

ویژگی های پارچه های زهیر مراد

دومین ویژگی بسیار شاخص و مهم در لباس های زهیر مراد پارچه های مورد استفاده در آنهاست. پارچه های نفیس ابریشمی، کرپ و ژاکارد در لباس های برند زهیر مراد به وفور مورد استفاده قرار می گیرند. گلدوزی، پولک دوزی و استفاده از سنگ های گران قیمت در اکثر مدل های زهیر مراد دیده می شود که طراحی ها را بسیار فاخر و مجلل ساخته است. شاید یکی از دلایلی که زهیر مراد را طراح لباس های افسانه ای نامیده اند همین پارچه های خاص، متفاوت، مجلل و پرزرق و برق باشد.

خانه مد سما یکی از برترین و خاص ترین انتخاب ها

خانه مد سما با مدیریت خانم صفایی یکی از خوشنام ترین مزون های طراحی و دوخت لباس شب و لباس عروس در تهران می باشد که با دو شعبه در آریاشهر و نیاوران تهران مشغول به ارائه خدمات است.
ویژگی بسیار مهم و قابل توجه در خانه مد سما، امکان سفارش پارچه های خاص و متفاوت که نظیر آنها در ایران یافت نمی شود، است. خانه مد سما امکان واردات پارچه از کشورهای ترکیه و ایتالیا با برندهای الی صعب و زهیر مراد را برای مشتریان خود فراهم نموده است و طراحی و دوخت لباس های شب، فرمالیته و لباس عروس با این پارچه های نفیس و سفارشی را توسط طراحان حرفه ای و مجرب خود اجرا می نماید، همچنین اگر برای سفارش لباس های خود محدودیت زمانی ندارید یکی دیگر از انتخاب های بسیار خوبی که خانه مد سما در اختیار مشتریان خود قرار می دهد امکان سفارش بافت پارچه است که می توانید با خیال راحت پارچه هایی که مدنظرتان است را در کیفیت های بسیار بالا و حرفه ای از پارچه بافان مجرب بخواهید، که البته این پروسه قدری زمان بر است و نیاز به زمانی در حدود دو ماه دارد.
با خانه مد سما به راحتی ژورنال های خارجی را بررسی کنید و مدل های مورد علاقه خود را انتخاب کنید و در مورد نوع پارچه و دوخت آن به هیچ وجه نگران نباشید. علاوه بر پارچه های نفیس الی ساب و زهیر مراد و امکان پارچه بافی، مدیریت بسیار خوش برخورد، خیاطان و طراحان صاحب نام و مشاوران بسیار حرفه ای برای مشاوره در مورد مدل های انتخابی متناسب با فرم اندام و پارچه های متناسب با مدل لباس انتخاب شده، قیمت های بسیار منصفانه و قابل توجه و خرجکارهای بسیار با کیفیت و حرفه ای از دیگر ویژگی های بارز خانه مد سما می باشد که هر نوعروسی را برای مراجعه به این مجموعه ترغیب می نماید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت