اصول پوشیدن لباس های کوتاه و دامن های عروسکی مخصوص نوعروسان

اصول پوشیدن لباس های کوتاه و دامن های عروسکی مخصوص نوعروسان

فهرست عناوین

معمولا هنگامی که سخن از لباس شب به میان می آید، لباس های بلند دنباله دار و ماکسی های مدل ماهی و پری دریایی یا دامن های پرنسسی پر چین در ذهن ها تداعی می شود اما لباس های کوتاه نیز به عنوان لباس شب می توانند انتخاب مناسبی باشند مخصوصا در دوران عقد یا مراسم پاگشا و حنابندان.
پوشیدن لباس های شب کوتاه و دامن های عروسکی به ویژه برای نوعروسان جوان به دلیل این که فرم اندام را زیباتر و سن افراد را جوان تر نشان می دهد، بسیار جذاب است. اما بعضی افراد با وجود این که علاقه زیادی به پوشیدن لباس های کوتاه دارند، اعتماد به نفس کافی برای انتخاب این گونه لباس ها را ندارند. چون باور عموم به این صورت است که لباس های کوتاه شما را چاق تر نشان می دهند و هم چنین کسانی که استایل های محجبه را می پسندند تصور می کنند که لباس های کوتاه با استایل های محجبه منافات دارند. اما بزمینه به شما این اطمینان خاطر را می دهند که با در نظر گرفتن چند اصل و رعایت آنها، هر کسی می تواند لباس های شب کوتاه و دامن های عروسکی را امتحان کند و از این تجربه خود احساس خوشایندی داشته باشد.

انتخاب درست رنگ و مدل

اولین نکته ای که برای پوشیدن لباس های کوتاه باید رعایت کنید این است که رنگ مناسب با فرم اندام خود را بشناسید و لباس هایی در همان تم رنگی انتخاب کنید. پوشیدن لباس های کوتاه مخصوصا برای افرادی که اضافه وزن دارند شاید آرزویی محال به نظر برسد اما اگر رنگ و مدل درستی برای لباس خود انتخاب کنید می توانید با وجود اضافه وزن هم در لباس کوتاه برازنده و زیبا به نظر برسید.رنگ مناسب برای افراد کوتاه قد و ریزنقش رنگ های روشن با پایه های صورتی، آبی، آدامسی، نسکافه ای، شامپاینی، لیمویی و سفید است اما اگر دچار اضافه وزن هستید و به لباس های کوتاه تمایل دارید بهتر است به رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای، آبی کاربنی، زرشکی و رنگ های خنثی مانند خاکستری و طوسی بیشتر فکر کنید.
بهترین مدل لباس های کوتاه برای اندام پر و دارای اضافه وزن در قسمت بالاتنه، مدل های راسته و تنگ در قسمت ران ها و باسن می باشد در حالی که لباس های کوتاه دنباله دار برای خانم هایی که در قسمت ران و باسن دچار اضافه وزن هستند بهترین انتخاب هستند، اما برای اندام های گلابی شکل و خانم های ریزنقش دامن های کلوش کوتاه و عروسکی انتخاب به جا و مناسب تری به شمار می روند.

 به چند دلیل جوراب شلواری بپوشید!

در هنگام پوشیدن لباس های کوتاه پوشیدن جوراب شلواری انتخاب هوشمندانه ای است . با توجه به شرایطی که در آن قرار دارید جوراب شلواری مناسبی را برگزینید. خانم هایی که نگران اضافه وزن نیستند می توانند از جوراب شلواری های شیشه ای و رنگ پا استفاده کنند تا به این روش اعتماد به نفس بیشتری در نشستن و برخاستن از روی صندلی داشته باشند و کمتر نگران بالا رفتن دامن لباس خود باشند اما بهترین انتخاب برای خانم هایی که دچار اضافه وزن هستند یا استایل محجبه و پوشیده را می پسندند جوراب شلواری های ضخیم در رنگ های تیره و مشکی است که باعث کشیده تر و پوشیده تر به نظر آمدن آنها می گردد. دلیل دوم که می تواند شما را برای پوشیدن جوراب شلواری قانع کند محافظت در برابر سرمای هوا است. در فصول پاییز و زمستان که ممکن است با پوشیدن لباس های کوتاه، نگران سرمای هوا باشید می توانید از جوراب شلواری های توکرکی رنگ پا یا تیره استفاده کنید و به این صورت از سرمای هوا مصون بمانید.
دلیل سوم که شما را مجبور به پوشیدن جوراب شلواری می کند پوشاندن سلولیت های موجود در قسمت ران و پشت پا است. اکثر خانم ها بر اثر عوامل ژنتیکی یا کاهش و افزایش مداوم وزن و مشکلات هرمونی در قسمت های مختلف بدن مخصوصا در ران ها دچار سلولیت می شوند. پوشیدن جوراب شلواری یا استفاده از اسپری های برنزه کننده بدن، راه حل های هوشمندانه ای برای فرار از سلولیت هستند.

کفش مناسب با لباس خود را انتخاب کنید.

در هنگام پوشیدن لباس های کوتاه دست شما برای انتخاب کفش، صندل یا بوت باز است. کفش های پاشنه بلند همیشه و همه جا جذابیت خود را دارند و انتخاب های روتین و معمول تری به نظر می رسند اما اگر به دلیل دردهای استخوانی و ضعف عضلات با پوشیدن کفش های پاشنه بلند مشکل دارید یا قد دامن شما آنقدر کوتاه است که اگر کفش پاشنه دار بپوشید دچار مشکل می شوید اصلا نگران نباشید چون همراه با لباس های کوتاه حتما لازم نیست کفش های پاشنه دار را انتخاب کنید، بلکه کفش ها بالرین یا عروسکی و کفش های تخت نیز در صورتی که قد شما خیلی کوتاه نیست می توانند بسیار جذاب و چشم نواز باشند.
بوت های کوتاه و بوت های لگ نیز در فصول سرما همراه با لباس های کوتاه استایل شیک و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورند.

از اکسسوری ها غافل نشوید

اکسسوری ها و توجه به جزئیات همواره نشان از سلیقه و هنر طراحی استایل شما دارد اما استفاده از آنها در هنگام پوشیدن لباس های کوتاه بسیار ضروری تر به نظر می رسند. گردن بندهای مرواریدی و جواهرات متناسب با لباس و مدل موی شما، کیف های دستی، تاج های گل و ... از شما یک نوعروس همه چیز تمام می سازند.
سخن آخر:
امروزه با پیشرفت هنر طراحی مد و فشن دیگر هیچ آرزویی برای انتخاب لباس محال نیست . شما در هر فرم انداکی که هستید، قد بلند هستید یا قد کوتاه می توانید بنا به سلیقه شخصی خود انتخاب های متنوعی داشته باشید فقط کافی است با توجه به توصیه های کارشناسان بزمینه اصولی را در انتخاب استایل های متفاوت رعایت نمایید. برای انجام تست استایل شناسی به قسمت تست های بزمینه مراجعه نمایید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت