از صفر تا صد انتخاب مدل حلقه ازدواج

از صفر تا صد انتخاب مدل حلقه ازدواج

فهرست عناوین

اگر آقا هستید و می خواهید از دختر مورد علاقه تان خواستگاری کنید یا اگر خانم هستید و به دنبال جمع آوری ایده برای خرید حلقه ازدواجتان هستید، قبل از هر کاری اول تست انتخاب حلقه ازدواج را در سایت بزمینه بدهید. انتخاب حلقه ازدواج انتخابی مهم است و باید انگشتری را بخرید که از صمیم قلب آن را دوست دارید. در ادامه با ما همراه باشید تا انواع حلقه های ازدواج را به شما معرفی کنیم.

Royal design یا طراحی سلطنتی حلقه ازدواج

شما یک فرد با سلیقه ای افسانه ای و خاص هستید که به حسن انتخاب هایتان در بین اطرافیان زبانزدید. در بین دیزاین های مختلف حلقه ازدواج در برندهای دنیا، دیزاین های رویال محبوب ترین هستند و سالانه طراحان برجسته جواهرات طرح هایی نو از این دیزاین را به دنیا عرضه می کنند که مورد استقبال وسیعی نیز قرار می گیرد.

سبک این دیزاین با اشکال مختلفی از نگین تلفیق می شود که درخشش آن روی دستان شما توجه همه را جلب خواهد کرد. اگر برای نامزد خود قصد خرید حلقه ازدواج دارید مطمئن باشید که با دیدن این سبک از حلقه شادی را در صورتش خواهید دید و خاطره ای به یاد ماندنی را برای رابطه تان رقم خواهید زد.

Traditional design یا طراحی سنتی حلقه ازدواج

شما فردی با اصول و چارچوب های خاص خود هستید که برای انتخاب های خود همه آنچه در ذهن دارید را در نظر میگیرید تا بهترین نتیجه از آن شما باشد. طرفداران حلقه های سنتی، افراد ریسک پذیری نیستند و ترجیح می دهند چیزی بخرند که هیچ گاه از مد نیفتند. 

اگر برای نامزد خود قصد خرید حلقه ازدواج از این سبک را دارید فراموش نکنید که هر چه درخشش این حلقه در دستان طرف مقابلتان بیشتر باشد درخشش چشمان او از دیدن این حلقه نیز بیشتر خواهد شد.

این دیزاین معمولا برای افراد کلاسیک که قدمت یک طراحی برای آنها مهم است مناسب تر است و حسن سلیقه شما زمانی مشخص تر است که سلیقه خود را در انتخاب دخیل کنید تا بهترین از آن شما باشد.

Natural design یا طراحی طبیعی و نچرال حلقه ازدواج

نچرال دیزاین مناسب افراد ساده پسند و آزاد است که جاودانگی را در نهایت سادگی رقم می زنند و معجزه می آفرینند و این معجزه برای همه افراد، منحصر به فرد به نظر می رسد. اگر به این طرح انگشتر علاقه دارید، شما شخصی مینی مال با روحیه ای آرام و رویایی هستید که عشق را در هر روزتان جستجو میکنید در رفتارتان، در کارهایتان و نه لزوما در اشیایی که دارید.

اگر این تست را زده اید تا بدانید برای نامزدتان چه حلقه ای بخرید و نچرال دیزاین جواب تست شماست، در انتخاب هایتان سادگی را ارجحیت قرار داده و سعی کنید حلقه ازدواج را با حک کردن اسم و یا تاریخ درخواست ازدواجتان خاص کنید و  بهترین حس را از آن او کنید. برای سفارش حلقه ازدواج بزمینه بهترینها را به شما معرفی می کند.

Stylish design یا طراحی شیک و مد روز

شما در دسته افراد خاص پسند و جسور قرار دارید و باید در انتخاب حلقه ازدواج، سلیقه خود را چاشنی کار کنید تا برای همیشه با نگاه کردن به آن پر از حس خوب شوید. دیگران با دیدن حلقه ازدواجتان تصویری ناب از عشق شما را به ذهن میسپارند و در هر جای دیگری که شبیه آن را ببینند تصویر شما برایشان تداعی خواهد شد.

اگر این تست را برای انتخاب حلقه ازدواج برای نامزدتان زده اید، بهتر است از حلقه هایی انتخاب کنید که المانی از عشقتان و جاودانگی آن باشد و یا طرحی باشد که نماد شخصیت و درون اوست. سنگهای رنگی مانند کوارتز هم می توانند انتخاب مناسبی برای حلقه نامزدی در این سبک باشند.

دیزاین استایلیش خلاقانه ترین دیزاین موجود در دنیاست که تعداد طرفداران کم اما پر و پا قرصی دارد و بیشتر این طرفداران شخصیت هایی خاص و جذاب دارند و دیگران را به سمت انتخاب های خود متمایل می کنند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت