نکاتی برای انتخاب بهترین گل آرا و فلوریست برای جشن ها به همراه معرفی بهترین فلوریست های ایران

نکاتی برای انتخاب بهترین گل آرا و فلوریست برای جشن ها به همراه معرفی بهترین فلوریست های ایران

فهرست عناوین

بسیاری از افرادی که دوست دارند جشن های تولد، بله برون، عقد و یا عروسیشان به زیباترین و بهترین شکل ممکن برگزار شود، به جای آن که خودشان گل آرایی مراسم را انجام دهند، آن را به یک گل آرا و یا فلوریست می سپارند تا صفر تا صد کار از خرید و انتخاب گل ها تا دیزاین دسته یا سبد گل و یا میز بله برون، عقد و یا تولد را انجام دهد. اما برای انتخاب بهرین گل آرا و فلوریست به چه نکاتی توجه کنیم؟ چه افراد و یا تیم های تخصصی در لیست بهترین فلوریست های ایران قرار دارند؟ با ما همراه شوید تا به این سوال ها پاسخ دهیم.

برای انتخاب گل آرا و فلوریست مراسم خود به چه نکاتی توجه کنیم؟

این روزها افراد و گروه های تخصصی زیادی به عنوان گل آرا و فلوریست مراسم های مختلف در شهرهای مختلف ایران فعالیت می کنند که شما می توانید گل آرایی مراسم خود از دیزاین دسته گل، میزهای بله برون، عروسی، سفره عقد، تولد و غیره را به آن ها بسپارید.
برای آن که بتوانید بهترین گل آرا و فلوریست را برای مراسم خود انتخاب کنید، قبل از هر کاری صفحه آن ها در شبکه های اجتماعی را پیدا کرده و نمونه کارهای آن ها را ببینید. اگر نمونه کارهای قبلی را پسندید، احتمالا آن فلوریست می تواند توقع شما از یک دیزاین و گل آرایی زیبا را برآورده کند.
تیم گل آرایی را انتخاب کنید که قبل از اغاز کار به شما مشاوره داده و مناسب با سلیقه شما گل آرایی را انجام می دهد. درست است که صفر تا صد دیزاین و گل آرایی توسط فلوریست انجام می شود، اما قبل از آن شما باید با گل آرای مراسم خود صحبت کنید، مدل های مورد علاقه تان را به او نشان دهید، به او بگوئید به دنبال چه سبکی هستید، اگر تم خاصی برای جشن خود دارید، حتما به فلوریست خود بگوئید تا همه انتخاب ها متناسب با سلیقه و نیاز شما انجام شود.
گل آرایی را انتخاب کنید که منوهای مختلفی را در اختیار شما قرار می دهد. این مساله برای افرادی که در بودجه خود محدودیت دارند، بسیار مناسب خواهد بود. شما می توانید منوهای مختلف فلوریست را دیده و هزینه ای که مناسب بودجه شما است را انتخاب کنید.
گل آرا و فلوریست های حرفه ای تنها روی گل آرایی یک مراسم و تنها به یک سبک محدود نیستند. یک گل آرای حرفه ای می تواند مراسم تولد، عقد، بله برون، هالووین، سفره هفت سین، سفره یلدا، تاج گل و هر مراسم دیگر را به سبک های مخلتف سنتی، کلاسیک، فانتزی، مدرن و غیره تزئین کند. بنابراین برای انتخاب بهترین فلوریست و گل آرا به تنوع کارهای قبلی هم از نظر سبک و هم از نظر نوع مراسم توجه کنید.

معرفی بهترین گل آرا و فلوریست های ایران

در بخش بالا به نکاتی که به شما در انتخاب یک فلوریست و گل آرای خوب و حرفه ای کمک می کند، اشاره کردیم. در ادامه قصد داریم تعدادی از بهترین فلوریست های ایران را به شما معرفی کنیم تا انتخاب برای شما راحت تر باشد.

تیم گل آرایی گل سنگ اصفهان

تیم گل آرایی گل سنگ در اصفهان یکی از بهترین گل آراهای ایران بوده که به سبک های خاص و متفاوت مشهور است. این تیم تخصصی تجربه کاری حرفه ای در زمینه های مخلتف طراحی باکس های لاکچری، دسته گل های خاص، گل های تشریفاتی، گل آرایی تولد، دسته گل های عروسی و خواستگاری، کیک باکس، مراسم ترحیم و غیره دارد. اگر به دنبال انتخاب یک گل آرای حرفه ای در اصفهان هستید، بدون شک گل سنگ می تواند یک انتخاب عالی برای شما باشد.

گل آرایی لیلیوم در مشهد

گل آرایی لیلیوم در مشهد نام دیگری در لیست بهترین گل آرا و فلوریست های ایران است که نمونه کارهای قبلی آن شما را مجذوب خود خواهد کرد. تلفیق گل آرایی با سبدهای زیبا، شمع آرایی و بادکنک که تیم تخصصی لیلیوم در کارهای خود استفاده می کند، سبک های بسیار زیبا و متفاوت در دیزاین مراسم شما ایجاد خواهد کرد.
در کنار گل آرایی مراسم تولد، بله برون، عقد، خواستگاری، تاج و دسته گل عروس، این تیم تخصصی می تواند در نهایت ظرافت و زیبایی گیفت های مراسم عقد و عروسی شما را نیز آماده کند، تا در این روز هدیه و یادگاری خاص و متفاوت به عزیزانتان بدهید. همچنین تیم تخصصی لیلیوم در مشهد می تواند به شما در گل آرایی منزل نیز کمک کند.

گل آرایی صبا در تهران

صبا فلوریست از دیگر فلوریست های به نام و شناخته شده در پایتخت است که تا کنون گل آرایی و دیزاین مراسم های افتتاحیه و جشنهای بسیاری را بر عهده داشته است. این تیم تخصصی در زمینه طراحی و ساخت سبدهای گل، گیفت های عروسی، دیزاین سفره عقد، هفت سین و یلدا، دسته گل عروس و مراسم خواستگاری و بله برون، تولد و غیره تجربه کاری حرفه ای داشته و می تواند رضایت خاطر شما را برای برگزاری یک مراسم همه چیز تمام به دست آورد.

تیم گل آرایی بئاتریس در شمال کشور

اگر ساکن یکی از شهرهای شمال ایران هستید و می خواهید مراسم جشن و شادی شما به لوکس ترین و زیباترین شکل ممکن برگزار شود، تیم گل آرایی بئاتریس می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. کافی است سری به صفحه این تیم تخصصی در شبکه های اجتماعی بزنید تا با نمونه کارهای قبلی این تیم آشنا شوید. یکی از سبک های جالب این تیم تخصصی به عنوان یکی از بهترین فلوریست های ایران ترکیب سبک سنتی شمال با سبک های جدید و زیبا است. همانند دیگر فلوریست ها می توانید دیزاین دسته گل ها و مراسم های شادی خود را به این تیم تخصصی بسپارید.

گروه گل آرایی لیلی فلورال دیزاین

نام دیگری که در لیست بهترین گل آرا و فلوریست های ایران قرار می گیرد، گروه گل آرایی لیلی فلورال دیزاین است. فلوریست این مجموعه دارای مدرک بین المللی از مدرسه گل آرایی است. تیم گل آرایی این مجموعه پر از ایده های جدید و خاص برای دیزاین مراسم بله برون، عقد و عروسی است.
تجربه گل آرایی تالارهای عروسی مجلل، مهارت در استفاده از گل های خاص و لاکچری، بهره گیری از ایده های فانتزی، ترکیب سبک های مدرن و کلاسیک، استفاده از گل های مصنوعی و طبیعی در کنار یکدیگر، استفاده از اکسسوری های مختلف در دیزاین از ویژگی های این تیم فلوریست است که باعث شده افراد زیادی برای برگزاری مراسم لاکچری خود از این تیم کمک بگیرند.

یاسی طاهری

اگر به دنبال دسته گلهایی با سازه اروپایی هستید یا جدیدترین دیزاینهای روز دنیا را می خواهید، گل آرایی یاسی با مدیریت خانم یاسی طاهری می توانند راهنمای شما باشند.

تیم گل آرایی فلورانس

این تیم تخصصی در کامرانیه تهران واقع شده و علاوه بر گل آرایی حضوری برای شما دسته ها و باکس های گل را برای شما ارسال می کنند. این تیم تخصصی آن قدر به کیفیت کار خود اطمینان دارد که بعد از تحویل گرفتن بسته سفارشی اگر دسته گل را نپسندید، می توانید آن را برگردانده و هزینه خود را پس بگیرید. تمامی گل ها همان روز کنده شده و همگی تازه و زیبا هستند. شما می توانید نوع و رنگ گل های مورد نظرتان را انتخاب کنید. کلیه کارهای دیزاین دسته گل، تاج گل، میز تولد یا بله برون، سفره عقد، و غیره به صورت حرفه ای توسط این گروه انجام می شود.

تیم گل آرایی والاتبار

تیم گل آرایی والاتبار توسط دو خواهر هنرمند در تهران مدیریت می شود. متفاوت بودن ایده های دیزاین و استفاده از اکسسوری های مختلف و لاکچری در تزئین باعث شده این تیم نیز در لیست بهترین گل ارا و فلوریست های ایران قرار بگیرد. شما می توانید تزئین دسته گل عروس، خواستگاری، تاج گل، تزئین سفره عقد، میز بله برون، تولد و غیره را به این تیم تخصصی و حرفه ای بسپارید تا صفر تا صد کار توسط آن ها انجام شود.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت