چگونه تاج مناسب را انتخاب کنیم؟

چگونه تاج مناسب را انتخاب کنیم؟

فهرست عناوین

یکی از مهم‌ترین اقلامی‌که عروس خانم‌ها باید پیش از عروسی به فکر تهیه آن باشند تاج عروسی می‌باشد. در این مقاله نکاتی که هنگام خرید تاج باید به آن‌ها توجه کنید توسط تیم بزمینه آورده شده است تا به شما در خرید تاج کمک شود.

انواع تاج

ابتدا باید با انواع تاج آشنا شوید سپس به معیارهای اتخاب تاج خواهیم پرداخت.

1. هدبندهای دوتایی

تل‌هایی که با نگین تزئین شدند، برای استفاده بسیار ساده هستند. به راحتی می‌توانید روی سر خود قرار دهید و شینیون خود را کامل کنید. هدبند یا تل‌های دو تایی در واقع دو تل به هم متصل هستند که پهن تر از تل‌های ساده هستند.

2. تاج سنتی

این نوع تاج محبوب‌ترین نوع در بین انواع تاج می‌باشد. این تاج برای هر نوع لباسی مناسب می‌باشد. لباس‌های A-line، لباس‌های پرنسسی، مدل ماهی و هر سبک دیگری با این نوع تاج کاملا متناسب است. برای دیدن فرم های مختلف لباس عروس اینجا کلیک کنید.

3. هدبند

همانطور که از اسم هدبند معلوم است، نوعی از تاج است که روی سر قرار می‌گیرد و برای افرادی مناسب است که نمی‌خواهند با تاج به قد خود بیافزایند. برخی از انواع هدبندها به نام ریسه شناخته می‌شوند.

4. تاج گل

تاج‌های درست شده از گل‌های طبیعی یا مصنوعی می‌تواند زیبایی خیره کننده‌ای به موهای شما بدهد. معمولا برای مراسم عقد و نامزدی از این نوع تاج استفاده می‌شود. تاج گل را می‌توانید با دسته گل خود ست کنید.

5. تاج‌های حلقه

تاج‌هایی به شکل حلقه که دور شینیون در حالت شینیون بالا یا در وسط سر قرار می‌گیرند.

زیباترین محصولات را در فروشگاه آنلاین بزمینه ببینید.


لباس عروس با انتخاب تاج چه ارتباطی دارد؟

یک قانونی وجود دارد که هر عروسی باید آن را رعایت کند. حتی اگر با دیدن تاجی عاشق آن شدید باید بدانید بهتر است اول لباس عروس خود را انتخاب کنید. دانستن این نکته الزامی است که توجه افراد باید به کلیت شما باشد نه به تک تک  اکسسوری‌های شما. به همین خاطر این که لباس عروس را پس از تاج انتخاب کنید و هیج تناسبی با هم نداشته باشند، هر چقدر که تک تک آن‌ها به صورت جداگانه زیبایی خیره کننده‌ای داشته باشند برای ایجاد جذابیت شما کافی نیست.
بعد از انتخاب لباس عروس، در صورتی که لباس شما به سبک عروس‌های اروپایی ساده بود بهتر است تاج ساده ای را نیز انتخاب کنید. یک تاج زرق و برق دار و بزرگ به هیج عنوان برای یک لباس ساده مناسب نیست.
رنگ لباس شما یکی از معیارهای انتخاب تاج می‌باشد. در صورتی که لباس شما سفید رنگ است باید تاجی به رنگ نقره‌ای و یا با تزئینات کریستال تهیه کنید. در صورتی که لباس شما به رنگ نباتی است بهتر است از تاج‌های طلایی و یا تاجی با تزئینات مروارید استفاده کنید.

تاثیر انتخاب سرویس طلا و تاج بر یکدیگر چیست؟

سرویس طلای شما باید با لباس شما تناسب داشته باشد و طبیعتا با تاج شما نیز در هماهنگی باشد. در صورتی که لباس عروس ساده‌ای انتخاب می‌کنید سرویس طلا و تاج نیز باید ساده انتخاب شود. بین اکسسوری‌های خود باید توازن برقرار کنید. اگر سرویس طلای شما زرد رنگ است بهتر است از تاج‌های زرد رنگ استفاده کنید و بالعکس، در صورتی که سرویس شما سفید است رنگ تاج شما نیز بهتر است همرنگ با سرویس انتخاب شود.

تاج مناسب با شینیون مو و زنگ مو چیست؟

شما باید بین موهای خود و تاج یک تعادل خوبی ایجاد کنید. اگر موهای شما رنگ طلایی دارد از قرار دادن تاج طلایی خودداری کنید. بهتر است بین مو و تاج تناقض رنگ وجود داشته باشد. عروس خانم‌هایی که رنگ موی تیره دارند انتخاب‌های گسترده‌تری می‌توانند داشته باشند. تاج‌های نقره‌ای برای همه موها مناسب هستند. از این رو اگر بین تاج طلایی و نقره‌ای مردد بودید حتما تاج نقره‌ای رنگ را انتخاب کنید.
به قد موهای خود توجه کنید. آیا موهای کوتاهی دارید؟ اگر این طور است از هدبندها و تل‌ها استفاده کنید و در صورتی که موهای شما تا شانه می‌آید و قصد دارید آن را شینیون کنید استفاده از یک تاج کوتاه و کلاسیک انتخاب مناسبی است. در صورتی که موهای بلندی دارید و می‌خواهید شینیون بالا انتخاب کنید می‌توانید تاج‌های گرد را انتخاب کنید. هنگام خرید تاج، شینیون عروسی خود را در نظر داشته باشید و متناسب با آن تاج انتخاب کنید.

فرم صورت در انتخاب تاج چه تاثیری دارد؟

پیش از این در مقاله «چه تاجی برای چه صورتی مناسب است؟» تاج مناسب با هر فرم از چهره را بیان کردیم. می‌توانید برای اطلاعات جامع در این باره به این مقاله مراجعه کنید.

قیمت تاج عروسی تقریبا چقدر است؟

تاج‌های عروسی مادامی‌که در آن نقره، طلا و یا سنگ‌های قیمتی به کار برده نشود اختلاف قیمت شدیدی با یکدیگر ندارند. بسته به انصاف فروشنده و کیفیت تاج و دست‌ساز بودن آن قیمت‌ها متفاوت است. در فروشگاه آنلاین سایت بزمینه انواع مدل تاج در قیمت‌های منصفانه و متنوع به فروش می‌رسد که با توجه به سلیقه، لباس عروس، مدل مو و سایر فاکتورهای گفته شده در بالا می‌توانید تهیه کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت