لو رفتن شخصیت خانم ها با یک نگاه! (معنای آرایش خانمها)

لو رفتن شخصیت خانم ها با یک نگاه! (معنای آرایش خانمها)

فهرست عناوین

مگه میشه خانمی رو پیدا کرد که آرایش کردن رو دوست نداشته باشه؟! 
جواب این سوال رو میشه با یه "بله" شل و ول داد، چون تعداد این خانم ها خیلی خیلی کمه.
پس میریم سراغ اکثریت که علاقه بسیاری به میکاپ دارن. در واقع یکی از پر رونق ترین بازارها مربوط میشه به فروش لوازم آرایش که خودش دنیاییه از رنگ و تنوع.
حالا باید دید که هر خانم برای خودش چه استایل آرایشی رو انتخاب می کنه.
جالبه که بر مبنای همین انتخاب و سلیقه میشه تیپ شخصیتی هر خانم رو حدس زد. پس ببینیم هر رنگ و نوع آرایش چی میگه...

اگر رژلب صورتی و خط چشم تیره می زنید...

شما فردی برنامه ریز و جزئی نگر هستید، احتمالا شما تیر انداز ماهری می شوید و مثل خط چشمی که می کشید به هدف می زنید. کانتورهای ملایم، رژ لب صورتی و براق از رنگهای مورد علاقه شما در میکاپ می باشند.

اگر ابروهای پر و رژ لب های رنگی دوست دارید...

شما شخصیت زنانه قوی و استوار دارید. نمی توانید خجالتی باشید و در جمع صحبت نکنید، این مدل آرایش نشان می دهد اعتماد بـه نفس و خلاقیت شما بالاست و دوست دارید آرایش شما جلب توجه کند، به همین دلیل گونه های خود را سرخ کرده، رژ لب های رنگی زده و ابروهای خود را پر می کنید.

اگر رژلب تیره می زنید و مژه های خود را سیاه می کنید...

شما شخصیتی چالش گرا دارید و دوستان زیادی شما را به خاطر مهیج بودنتان دوست دارند.
اما عده ای هم از شما فاصله گرفته و این ارتباط را تهدیدی برای خود می دانند. با تمام این اوصاف شما خانمی هستید که تکلیفتان با خودتان روشن است و می‌دانید که چه می خواهید و چه دوست دارید، پس علاقه دارید هر چیزی را یک بار تجربه کنید.

اگر آرایش طبیعی دوست دارید...

شما شخصیتی آرام دارید و در حالت عصبانیت خودتان را کنترل می کنید.
البته بعضی تصور می کنند شما فردی بی تفاوت و خونسردید. ولی در واقع به دنبال آرامش هستید و تصمیم های منطقی می گیرید تا احساسی.
اگر چه شما آرایش غلیظ و تیره را تحسین می کنید اما برای خودتان چنین آرایشی را نمی پسندید. جالب است که در کیف آرایش شما، فقط کرم، رژلب، رژگونه و ریمل پیدا می شود.

اگر آرایش چشم اسموکی و کانتورینگ را می پسندی...

شما فردی شفاف، با احساس و هماهنگ با عواطف خود می باشید. با فیلم های غمگین اشک می ریزید، با دیدن فیلم های کمدی با صدای بلند می خندید و با بحث و جدل خشمگین می شوید، درست مثل چهره تراشیده و آرایش چشم تیره ای که دارید.

اگر همیشه بدون آرایش هستید...

شما فردی هستید واقعیت گرا و به دور از هر فکر اضافی و خودنمایی.
شما دوست ندارید وقت خود را به آرایش کردن و پاک کردن هر روزه آن اختصاص دهید و به جای آن، کارهای دیگری را می پسندید که با راحتی فکر بیشتری انجام دهید، در واقع نمی خواهید درگیر چیزی باشید، حتی آرایش کردن.

اگر اهل آرایش غلیظ هستید...

این مدل دقیقا نقطه مقابل بدون آرایش می باشد، درست است که این مدل مورد علاقه شماست، اما آرایش غلیظ در هیچ کجای دنیا، عرف و عادی نیست. یک نکته جالب دیگر اینکه، آرایش غلیظ باعث می شود تا چهره طبیعی شما کاملا از بین برود، پس شما دوست ندارید خودتان باشید و می خواهید پشت نقاب میکاپ پنهان شوید.

اگر عاشق ریمل زدن هستید...

شما خانمی باهوش، راحت طلب و به دنبال استفاده حداکثری از حداقل ها هستید، چون چشم ها، اصلی ترین عضو صورت هستند و همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهند، پس وقتی شما دوست دارید آنها را با ریمل جذاب تر کنید، این یعنی اینکه شما دقیقا به هدف زده اید.

اگر بدون مداد چشم نمی توانید زندگی کنید...

یعنی، بسیار جزئی نگر و دقیق هستید. شما خانمی هستید که به ریزه کاری ها اهمیت می دهید و خیلی زود متوجه تغییرات می شوید. مداد چشم، به شما این اجازه را می دهد که سبک های مختلف آرایش را امتحان کنید و به وسیله آن، با دیگران حرف بزنید.

اگر فقط رژلب می زنید...

شما خانمی مغرور و جسور هستید و هرگز اجازه نمی دهید کسی از حالات شما سر دربیاورد. اصلا دوست ندارید که ضعیف و خسته به نظر بیایید و همیشه علاقه دارید که شادابی و صلابت خود را حفظ کنید. اگر رنگ دادن به صورت و لب هایتان را انتخاب کرده اید، یعنی اینکه نمی خواهید کسی فکر کند که شما دیگر توانایی ندارید.

اگر همیشه مداد ابرو می زنید...

یعنی اینکه شما خانمی کمال گرا هستید و دوست دارید هر چیزی را در بهترین و بالاترین سطحش داشته باشید، چون بیشتر خانم ها در شرایطی از مداد ابرو استفاده می کنند که بخواهند آرایششان را با آن تکمیل کنند، پس دارای روحیه مبارزه طلب هستید و برای چیزی که می خواهید، می جنگید.

اگر عاشق رژلب قرمز هستین...

بی شک شما خانمی پر جنب و جوش، عجیب، قوی، با اعتماد به نفس و با اراده بوده و از هیچ چیز نمی ترسید.
شما مطمئنید که به هر هدفی که دارید خواهید رسید.
رژ لب قرمز به شما نیرویی فوق العاده داده و باعث می شود جذابیت خاصی داشته باشید.

اگر خط چشم های رنگی می کشید...

شما فردی هستید که از ریسک کردن نمی هراسید و همیشه آماده استقبال از چالش بعدی در زندگی هستید، شما عاشق یافتن چیزی الهام بخش از اطرافتان می باشید.
همچنین خط چشم رنگی نشان می دهد، خانمی بخشنده هستید که می خواهید همه چیز را با دیگران سهیم شوید.
اگر علاقه مندید تا مثل یک میکاپ ارتیست حرفه ای آرایش کردن را یاد بگیرید، سری «آموزش مرحله به مرحله آرایش صورت» را دنبال کنید. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت