عکاسی و فیلمبرداری عروسی

عکاسی و فیلمبرداری عروسی

فهرست عناوین

فیلم و عکس‌های عروسی به‌یادماندنی‌ترین یادگاری‌های روز عروسی هستند که برای همیشه ارزشمند خواهند ماند. کیفیت عکس‌ها و فیلم عروسی‌تان به عکاس و فیلم‌بردار و همچنین به کیفیت تجهیزات به کار رفته در آن‌ها بستگی دارد. هزینه عکس‌برداری و فیلم‌برداری مراسم حتی برای ارزان‌ترین پکیج‌هایی که توسط آتلیه‌ها پیشنهاد می‌شوند، می‌تواند قیمت زیادی داشته باشد. بعضی از عکاسان، خدمات فیلم برداری را نیز ارائه می‌دهند، ولی در کل اگر می خواهید از مراسم‌تان هم عکس و هم فیلم داشته باشید باید حداقل از دو فرد (عکاس و فیلم بردار) کمک بگیرید. 

کار عکاسی و فیلمبرداری را به آشنایان خود بسپارید.

اگرچه شاید مایل باشید برای عکس‌برداری از مراسم‌تان از عکاس حرفه‌ای استفاده کنید، ولی ممکن است ترجیح دهید که یکی از اعضای خانواده‌ یا دوستانتان از مراسم‌تان فیلم‌برداری کند. همه این موارد، انتخاب‌هایی هستند که در پیش روی شما هستند شما می‌توانید بسته به بودجه خود، عکاسی و فیلم‌برداری عروسی خود را برنامه‌ریزی کنید. 

در انتخاب آتلیه وسواس به خرج دهید.

به دقت در مورد عکاس مراسم‌تان تحقیق کنید تا عکاسی را بیابید که همه خواسته‌هایتان را برآورده سازد. با جستجو در سایت بزمینه و پرس‌و‌جو از دوستان و آشنایان به دنبال عکاس و آتلیه مورد دلخواه خود باشید. همچنین اگر قرارداد تالار یا آرایشگاه خود را بسته اید، می توانید از تالار عروسی، گل‌فروشی و دیگر کسب و کارهای عروسی نیز بخواهید در زمینه معرفی آتلیه خوب به شما کمک کنند. زمانی‌که با عکاس خود تماس گرفتید از او درباره نوع دوربینها و کیفیت عکس‌ها و اینکه از دستیار استفاده می‌کند سوال کنید.

آتلیه‌ها برای مراسم عروسی، منوهایی را پیشنهاد می‌دهند؛ این منوها ترکیبی از عکس‌های چاپ‌شده، عکس‌های دیجیتال، آلبوم عکس‌ها و میزان ساعت فیلم‌برداری از عروسی است.

ابتدا با چند آتلیه تماس بگیرید و تلفنی نحوه برخورد آن‌ها را ارزیابی کنید. بعد از ارزیابی اولیه، حضوری به آن‌ها مراجعه کنید و نمونه کارهای آن‌ها را از نزدیک ببینید. در بین آتلیه‌ها به دنبال آن‌هایی باشید که نمونه کارهایشان شبیه چیزهایی باشد که شما دوست دارید.

معرفی بهترین های بزمینه برای سهولت انتخاب شما

استفاده از سایت‌هایی مانند بزمینه باعث صرفه‌جویی در وقت و زمان شما برای انتخاب آتلیه عکاسی مناسب می‌شود و شما می‌توانید به راحتی از نظرات سایرین مطلع شوید.

برای آنکه هزینه‌های عکاسی خود را کاهش دهید می‌توانید، عکس‌هایتان را چاپ نکنید و آنها را بر روی یک دی وی دی یا هارد تحویل بگیرید. همچنین برای صرفه‌جویی در هزینه‌های عروسی می‌توانید از دوستان یا فامیل‌هایتان برای فیلم‌برداری روز عروسی استفاده کنید و فقط برای عکاسی از یک عکاس حرفه‌ای استفاده کنید.

آتلیه های نوپا برای کاهش هزینه های عروسی بهترینند.

یک راه دیگر برای کاهش هزینه‌هایتان، پیدا کردن آتلیه‌هایی است که تازه افتتاح شده‌اند، چون در ابتدای کار برای پیشرفت و بیشتر کردن مشتری‌ها هزینه کمتری دریافت می‌کنند. همچنین یک راه دیگر برای کاهش هزینه‌های عروسی پیدا کردن یک دانشجوی عکاسی است که علاقه زیادی برای کسب تجربه در زمینه عکاسی دارد. البته موضوع امنیت عکس و فیلمهای عروسی هم موضوعی است که نباید از آن به سادگی بگذرید.

 گزیده ای از مقالات مرتبط با انتخاب آتلیه های تهران را می توانید به طور مفصل در بخش مقالات بزمینه بخوانید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت