امنیت عکس و فیلم های عروسی

امنیت عکس و فیلم های عروسی

فهرست عناوین

عکس و فیلم عروسی یادگاری‌هایی است که از عروسی به یادگار می‌ماند. بسیاری از عروس خانم ها و آقا دامادها نمی خواهند عکس و فیلم عروسی‌شان را کسی جز اقوام درجه یک و افرادی که خودشان صلاح می‌دانند ببینند. بعضی از آن ها به خاطر اعتقادات مذهبی دوست ندارند توسط افراد نامحرم دیده شوند، برخی دوست ندارند مورد قضاوت سایرین قرار بگیرند و بعضی دیگر عکس و فیلم عروسی را موردی خصوصی می‌دانند که لزومی نمی‌بینند سایرین آن را ببینند. از این رو کارشناسان بزمینه در این مقاله سعی کرده‌اند به این دسته از عروس و داماد ها راه حل‌های مفیدی جهت حفظ امنیت عکس و فیلم عروسی‌شان ارائه کنند.

با آتلیه عروسی خود صحبت کنید.

هنگام نوشتن قرارداد با مدیر آتلیه صحبت کنید و مطمئن شوید که عکس‌های شما قرار نیست به عنوان نمونه کار به سایر عروس و دامادها نشان داده شود. حساسیت های خود را توضیح دهید تا بدانند نباید برای جذب مشتری از عکس و فیلم های شما در شبکه های اجتماعی آتلیه یا هنگام بازدید مشتری ها استفاده کنند. همچنین از آن ها بخواهید در حفظ امنیت هارد و مموری های حاوی فایل های شما کوشا باشند.

قرار دادن عکس در شبکه‌های اجتماعی ممنوع!

هرچه قدر هم صفحه اینستاگرام شما شخصی باشد و تنها افراد آشنا در آن حضور داشته باشند، باز هم ممکن است آن افراد عکس و فیلم های شما را به سایرین نشان دهند یا حتی برای دیگران بفرستند. از این رو اگر مشاهده کردید که عکس یا فیلم شما در صفحات زرد اینستاگرام یا سایر شبکه های فضای مجازی وجود دارد تعجب نکنید. بنابر‌این اگر حساسیت شما نسبت به پخش شدن عکس ها و فیلم های مراسمتان بالاست، از عکس و فیلم عروسی در فضای مجازی به عنوان عکس پروفایل یا سایر جاها استفاده نکنید. اگر خودتان از امنیت فایل های عروسی به خوبی محافظت نکنید چگونه می توانید از دیگران برای حفظ امنیت و حریم خصوصی خود توقع داشته باشید.

امنیت تلفن همراه‌تان را بالا ببرید.

بدیهی است که خیلی از زوجین دوست دارند تعدادی از عکس و فیلم های عروسی خود را درون تلفن همراه خود داشته باشند تا در مواقعی آن ها را مرور کنند یا به کسی نشان دهند. اما اگر شما از جمله افرادی هستید که دوست ندارید عکس و فیلم های‌تان دست غریبه ها بیفتد یا توسط آن ها دیده شود، باید به فکر مشکلات احتمالی که امنیت فایل های شما را به خطر می اندازد، باشید.
اگر در جایی گوشی خود را جا بگذارید در حالی که آن را قفل نکردید چه کاری باید انجام دهید؟ آیا می توانید مطمئن شوید تا زمانی که به یاد آورید برگردید و موبایل خود را بردارید کسی وارد گالری شما نشده باشد؟ یا حتی عکس ها را برای خود ارسال نکرده باشد؟
اگر تلفن همراه شما توسط یک سارق دزدیده شد چطور؟ علاوه بر ارزشمند بودن گوشی تلفن همراه در بازار امروز، آیا فکر کرده اید امنیت محتویات آن را چگونه تامین کنید؟
اگر در اطراف خود کودکی دارید که با موبایل شما بازی می‌کند، امکان دارد گوشی شما را بردارد، وارد گالری شود و عکس ها را به اشتباه برای افراد مختلف ارسال کند یا در اینستاگرام و جاهای دیگر قرار دهد. آیا به این مورد که برای خیلی از افراد اتفاق افتاده فکر کردید؟

بهترین راه حفظ امنیت تلفن همراه

کارشناسان بزمینه برای حل این مشکل عروس و دامادها و سایر افرادی که امنیت محتویات تلفن همراهشان برایشان حائز اهمیت است، خرید آنتی ویروس Bitdefender را پیشنهاد می کنند. بیت دیفندر از بزرگترین و معروف ترین شرکت های تولید نرم افزارهای امنیتی است. قدرت بالا در شناسایی فایل های مخرب و کامل بودن و قیمت معقول باعث شده تا هرروز به محبوبیت این نرم افزار افزوده شود.
برای بالا بردن امنیت موبایل خود کافی است اپلیکیشن Bitdefender را از اینجا دانلود کنید.
پس از نصب اپلیکیشن، اگر موبایل شما به سرقت برود، می‌توانید وارد سایت central.bitdefender.com شوید و با وارد کردن مشخصاتی که از قبل دارید، وارد اکانت خود شوید. در بخش my device به قسمت Anti-theft بروید، سپس با کلیک بر روی locate از مکان موبایل خود باخبر شوید. همچنین می توانید با کلیک بر روی wipe out اطلاعات داخل تلفن همراه خود را پاک کنید.
اگر موبایل خود را بدون آن که قفل کرده باشید در جایی قرار دهید و فراموش کنید بردارید، در صورتی که از قبل بیت دیفندر را بر روی گوشی خود داشته باشید، می‌توانید از طریق اکانت Bitdefender خود گوشی موبایل‌تان را قفل کنید و یا حتی رمز قفل آن را عوض کنید.

کارکردهای دیگر بیت دیفندر

بیت دیفندر کارایی های جالب دیگری نیز دارد. برای مثال اگر در مکانی حضور داشته باشید و فراموش کنید که موبایل خود را کجا گذاشتید، یا تلفن همراه‌تان را در تاکسی یا جای دیگر جا گذاشته باشید، احتمالا اولین راه حلی که به ذهنتان می‌رسد تماس تلفنی با شماره خود‌تان است تا با شنیدن صدای زنگ از جای موبایل‌تان آگاه شوید یا راننده تاکسی و فردی در نزدیکی موبایلتان آن را جواب دهد تا در نهایت شما به موبایلتان برسید. اما اگر موبایل شما سایلنت باشد این راه حل کاری نیست. در این مورد در صورتی که بیت دیفندر را در گوشی خود نصب کرده باشید، می‌توانید با وارد شدن به اکانت خود، با کلیک بر روی Alert با ایجاد هوشیار و یک صدای ممتد و حتی ارسال یک پیغام بر روی صفحه موبایل خود جهت دیدن توسط فرد نزدیک به موبایل، به گوشی خود دسترسی پیدا کنید.
نرم افزار Bitdefender یک آنتی ویروس است که کارایی های مختلف دیگری نیز دارد که در موضوع مقاله نمی گنجد. یکی از مزایای استفاده از این برنامه، مصرف کم انرژی آن است.
امیدواریم با درنظر گرفتن همه این موارد بتوانید عکس و فیلم های لحظات زیبای مراسم خود را تا ابد نگهداری کنید. اگر شما هم تجربه ای در زمینه امنیت عکس و فیلم های مراسم خود دارید چه تلخ چه شیرین در انتهای مقاله برای ما نظرتان را بنویسید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

farid | 1397 مهر 07


یکی از نگرانی های من در مورد جشن عروسیم همینه که آتلیه برای تبلیغ کار خودش، عکس و فیلم های ما رو در فضای مجازی قرار بده حالا میشه این رو یه کاری کرد. ولی من که حضوری هم مراجعه میکنم بازط هم نمونه کار عکس های شخصی دیگران رو نشون میدن آیا همه این افراد راضی هستند؟ کاری برای جلوگیری از این موضوع هم میشه انجام داد؟

mitrasadat | 1397 مهر 07


به نظرم با آتلیه ها که قرار داد می بندین بگین که آخرسر همه اصل فیلم های خام رو بهتون بدن. این چیزی هم برای امنیت گوشی ها گفتن تو این دزد بازار لازمه حتما. فقط قیمت بیت دیفندرو متوجه نشدم الان چنده

ستاره | 1397 مهر 08


خب اگه کپی بگیرن ازش چی؟ ما ادمهای مشکوکی هستیم چون خیلی زمونه بد شده واقعا
از وقتی من عکی ها رو تو اینستا میبینم با خودم میگم یعنی همه این آدما راضی هستن عکسشون پخش بشه؟

فرزاد | 1397 مهر 08


ممنونم از راهنماییتون. آنتی ویروس خیلی خوبی رو پیشنهاد کردید و من راضیم از خریدش

احسان | 1397 مهر 08


انتخاب آتلیه خیلی مهمه چون تنها جایی که خاطرات یک جشن را برای ما سیو می کنه

احسان | 1397 مهر 08


آنتی ویروس خوبی را بهم معرفی کردین خودم که راضی هستم به چند تا از دوستانم هم پیشنهاد دادم که تهیه کنند

محمد | 1397 مهر 10


این دیدگاه خیلی سنتی که عکس و فیلم امنیت کمی داره. همش برمیگرده به دیدگاه ما از امنیت. متاسفانه فرهنگ ما غلطه که دنبال این جور مسائل هستیم. زندگی امروزی انقد دغدغه توش زیاده که این مسائل توش گم میشه