4 لیست ضروری برای عروس خانم ها!

4 لیست ضروری برای عروس خانم ها!

فهرست عناوین

همان طور که می‌دانید، شما به عنوان عروس و داماد طی تمام روزهایی که در تدارک برگزاری جشن عروسی تان هستید، با افراد مختلفی سر و کار خواهید داشت، اسباب و لوازم مختلفی را باید بخرید و با کسب و کارها و خدمات‌دهندگان مختلفی سر و کار دارید. بنابراین بهتر است برای هر مرحله لیستی تهیه کنید تا برنامه‌ریزی عروسی شما منسجم تر و بی نقص تر انجام شود.

در این مقاله 4 لیست مهمی را که بهتر است عروس قبل از مراسم عروسی تهیه شود، یاداوری می کنیم. مهم‌ترین کاربرد این لیست‌ها این است که ذهنتان برای برگزاری عروسی سازمان می‌یابد و می‌تواند به شما کمک کند تا اقلام و اقدامات مهمی را که حتما باید انجام دهید، در ذهنتان حک کند و از آنجایی که عروس خانم ها در به یادآوردن جزئیات و مدیریت بهتر عمل می کنند، بهتر است گردآوری این چک لیستها را خودشان بر عهده بگیرند.

لیست اقدامات لازم در ماه‌های قبل از عروسی

برای این کار به شرح راهنمای چک‌لیست عروسی وبسایت بزمینه مراجعه کنید. در این چک‌لیست، سیر تا پیاز امور برگزاری عروسی توضیح داده شده و شما را راهنمایی می‌کند که هیچ مرحله‌ای را برای برگزاری عروسی از قلم نیندازید. بهتر است ابتدا به این چک لیست به صورت کلی نگاه بیندازید تا درک درستی از کارهای پیش رو در عروسی در ذهنتان نقش ببندد. سپس با حذف و اضافه کردن موارد چک لیست، امور مد نظرتان را اولویت بندی کنید. حتی می توانید برای هر یک از موارد چک لیست یادداشتی برای خودتان قرار دهید.

تهیه لیست مهمانان

با همسر آینده‌ و خانواده‌تان دور هم بنشینید و با تمرکز و آرامش کامل لیست مهمانان خود را تهیه کنید. تهیه لیست مهمانان اهمیت بالایی دارد، زیرا از قلم انداختن هر یک از آنها می‌تواند باعث دلخوری‌شان شود. این کار را هر چه زودتر انجام بدهید، مشکلات شما برای تصمیم گیری در مورد دعوت مهمان ها کمتر خواهد بود. لیست دومی را به عنوان لیست جایگزین از کسانی که به دلیل ظرفیت محدود پذیرایی هنوز دعوت نکرده اید، تهیه کنید که در صورت نیامدن مهمان های اصلی آنها را جایگزین کنید.

لیست اهدءکنندگان هدیه‌ها

فردی را برای دریافت هدیه‌های مهمانان منصوب کنید؛ خواه خواهر، مادر و یا ساقدوشتان. وظیفه دریافت هدایای عروسی یکی از کارهای بسیار مهم این مراسم است. از  فرد منصوب شده بخواهید تا هدیه‌ها را از همه جمع‌آوری و نزد خود نگهداری کند. همچنین او باید بتواند در یک لیست جداگانه نام و هدایای مهمانان را یادداشت کند و حتی المقدور اهدا‌کنندگان هدیه‌‌های بی‌نام را به خاطر بسپارد؛ زیرا برای تشکر از مهمانان عروسی و جبران محبتشان به آن لیست نیاز دارید.

لیست اقدامات روز عروسی

روز عروسی بسیار حساس و هیجان‌انگیز است. بهتر چند روز قبل از آن که آرامش کافی دارید، کلیه اقداماتی را که باید انجام دهید بررسی کنید و نسخه‌ای دیجیتالی و یا چاپی از آنها تهیه کنید که این مورد نیز در وبسایت بزمینه موجود است. این لیست به شما کمک می‌کند تا در شرایطی که استرس برگزاری عروسی را دارید، هیچ اقدامی را فراموش نکنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت