4 نکته مهم درباره پیرایش موی سر داماد

4 نکته مهم درباره پیرایش موی سر داماد

فهرست عناوین

روز عروسی یکی از مهمترین روزهای زندگی یک مرد است، به همین دلیل داماد باید در این روز به دنبال بهترین‌ها باشد. در روز عروسی صدها عکس گرفته می‌شود و این عکس‌ها خاطرات جالبی را در سال‌های بعد از ازدواج برای شما زنده می‌سازند، به همین دلیل رسیدن به آراستگی خود در روز عروسی ضروری است. در ذیل به 5 نکته در زمینه پیرایش دامادها اشاره می‌کنیم:


پیروی نکردن از روند موجود برای اصلاح سر

بهترین نوع اصلاح موی سر در روز عروسی، اصلاح به شیوه کلاسیک است. این نوع اصلاح، مد و روند هیچ دوره خاصی از زمان نیست و بسته به نوع صورت‌‌ها و شکل کلی سرها به چند روش اصلاح تقسیم‌ می‌شود. به یاد داشته باشید که عکس‌های روز عروسی‌تان، چندین سال بعد از عروسی‌تان نیز دیده خواهد شد، به همین دلیل استفاده از مدل‌های اصلاح موی سر امروزی ممکن است در آینده باعث شود تا آن عکس‌ها قدیمی به نظر برسد.


اصلاح صورت

اگر ریش جزئی از حالت چهره همیشگی‌تان است و در طول زندگی‌ به این نتیجه رسیده‌اید که با ریش قیافه‌تان بهتر دیده می‌شود، آن را واسه عروسی‌تان هم نگه دارید. فقط باید به آراستگی ریش خود توجه داشته باشید و دقت کنید که گونه‌ها و گردنتان در روز عروسی اصلاح‌شده باشد. ولی اگر قیافه با ریش‌تان را دوست ندارید با یک ظاهر تمیز و اصلاح شده در عروسی‌تان حاضر شوید. معمولا اصلاح صورت باعث می‌شود مردان جوان‌تر دیده شوند و در عکس‌های عروسی‌شان بشاشیت بیشتری داشته باشند.

یک راه عالی برای اطمینان از اینکه داماد و ساقدوش‌هایش در روز عروسی از هر نظر به هم می‌آیند و باعث بهتر شدن عکس‌های عروسی می‌شوند این است که قبل از مراسم یک سالن آرایشگری داماد انتخاب شود و داماد و ساقدوش‌هایش بهصورت گروهی برای اصلاح مو صورت خود به آنجا مراجعه کنند تا پیرایش یک‌دست و منظمی برای روز عروسی داشته باشند.

یک هفته قبل از عروسی موهای خود را کوتاه کنید

بهترین زمان برای اصلاح موی سر برای عروسی یک هفته قبل از زمان عروسی است، مگر اینکه بخواهید موهای بسیار کوتاهی در عروسی داشته باشید (در مورد موهای کوتاه 2 الی 3 روز کافی است). این فرصت 1هفته‌ای باعث می شود مو بتواند تا روز عروسی به فرم ایده‌آل خود برسد و اگر در طول هفته احساس کنید اصلاح کوچکی هم برای روز عروسی نیاز است، فرصت کافی برای رفع آن داشته باشید.

مراجعه به سالن‌های آرایشگاه داماد تخصصی

آرایشگاه‌های مردانه دو نوع‌اند، بعضی از آرایشگاه‌های مردانه سالن‌هایی مخصوص پیرایش و آرایش داماد دارند ولی بعضی از آنها آرایشگاه‌های معمولی‌اند که سالنی برای آرایش و پیرایش داماد ندارند. با وجود اینکه هزینه استفاده از سالن‌های تخصصی آرایش داماد بیشتر از آرایشگاه‌های معمولی است ولی برای اصلاح و آرایش روز عروسی بهتر است از خدمات آرایشگاه‌هایی که سالن مخصوص آرایش دارند استفاده شود. قبل از شروع پیرایش به آرایشگرتان حتما بگویید که روز عروسی‌تان است چراکه این کار باعث می‌شود با تمرکز بیشتری بر روی موهای شما کار کند. همچنین قبل از شروع پیرایش، در مورد مواد استفاده شده و مدل اصلاح سر خود از آرایشگر سوال کنید و با آگاهی کامل پیرایش خود را شروع کنید.

 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت