کارهای که قبل از عروسی نباید انجام دهید

کارهای که قبل از عروسی نباید انجام دهید

فهرست عناوین

بهترین شرایطی که عروس خانم ها می توانند در آن قرار بگیرند، شرایطی آرام و بدون استرس است. اما چگونه ممکن است کسی در روز عروسی اش استرس نداشته باشد؟ خب حداقل در این مورد می توانیم به شما بگوییم که اگر چند روز قبل تر از عروسی کارهای اساسی مربوط به ظاهرتان را با دقت تر انجام دهید، می توانید تقریبا اطمینان حاصل کنید که استرس کمتر به سراغ شما خواهد آمد. بنابراین به مواردی که برایتان شرح می دهیم توجه کامل داشته باشید.

رنگ جدید مو قبل از عروسی

برای عروس خانم‌ها، مو یکی از مهم‌ترین ابزار برای زیبایی است. یادتان باشد که از یک هفته قبل از عروسی‌تان، به هیچ عنوان رنگ موی خود را تغییر ندهید. حتی اگر آرایشگر یا استالیست‌تان بهترین باشد. رنگ مو روی موها اکسید می‌شود و روی جذب رنگ جدید روی موهایتان اثر می‌گذارد. بگذارید از حداقل یک هفته قبل از عروسی موهایتان آزاد و رنگ عادی داشته باشد تا در روز عروسی یا روز قبل از آن، رنگ جدید را به خوبی جذب کند.

کوتاه کردن بیش از حد مو قبل از عروسی

یادتان باشد از سه ماه قبل از عروسی، موهای خود را حتی‌الامکان خیلی کم کوتاه کنید و این مساله را به روز عروسی یا روز قبل از آن بسپارید، زیرا در حین آرایش موهایتان برای روز عروسی ممکن است با موهای کوتاه، نتوانید آن مدل دلخواهی را که می‌خواهید روی موهایتان پیاده کنید، بخصوص اگر موهایتان دیر رشد باشند.

برنامه‌های سنگین ورزشی

بسیاری از شما ممکن است بخواهید قبل از عروسی وزن خود را کم کنید (برای مطالعه درباره رژیم اینجا کلیک کنید!)  تا هم خوش‌هیکل‌تر به نظر برسید و هم اینکه لباس عروسی در تنتان فیت و خوش‌فرم به نظر برسد. احتمالا هم ممکن است دوستانتان تجربه‌ای داشته باشند و به شما توصیه‌هایی بکنند. اما در نظر داشته باشید که کارهایی که آنها برای کاهش وزن خود کرده‌اند، متناسب با وضعیت جسمانی انهاست و ممکن است با بدن شما سازگار نباشد و در نتیجه ممکن است دچار ضعف جسمانی، اسپاسم‌های عضلانی و ... شوید. بهتر است به یک دکتر تغذیه مراجعه کنید و از او نسخه‌ای دریافت کنید و حتی المقدور از ورزش‌های سبکی مانند پیاده‌روی استفاده کنید که عوارض احتمالی آنها کمتر از ورزش‌های سنگین دیگر است. (با این برنامه تناسب اندام شگفت زده شوید!)

محصولات جدید برای مصارف پوستی

حداقل از دو هفته قبل از عروسی از محصولات پوستی مانند کرم‌ها که برای پوستتان جدید هستند و قبلا از آنها استفاده نکرده‌اید استفاده نکنید؛ این کار با ریسک همراه هست و ممکن است این محصولات، عوارضی را برای پوستتان همراه داشته باشند که قبلا تجربه نکرده‌اید، لکه‌های پوستی، خشکی پوست و آکنه از جمله این عوارض هستند.

مصرف زیاد کافئین

کافئین که در نوشیدنی‌هایی مثل قهوه و چای به وفور یافت می‌شود، محرک سیستم عصبی شماست. حتی الامکان سعی کنید آنها را در روزهای قبل از عروسی مصرف نکنید، زیرا در این روزها به اندازه کافی تنش و استرس دارید و بهتر است که مواد غذایی که آن را تشدید می‌کند اجتناب کنید.

برنزه کردن پوست

ممکن است برای کاهش هزینه‌های برنزه کردن پوست خود در روز عروسی، خودتان پوستتان را برنزه کنید، اما در نظر داشته باشید که ممکن است رنگی که با برنزه کردن در آفتاب روی پوستتان ایجاد شده جذاب نباشد و یا به تیپتان نخورد، از این رو بهتر است قبل از انجام این کار به سراغ دکتر پوست بروید و با او در این زمینه هماهنگ شوید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت