برای رنگ کردن مو قبل از عروسی به چه مواردی توجه کنیم؟

برای رنگ کردن مو قبل از عروسی به چه مواردی توجه کنیم؟

فهرست عناوین

یکی از مسائلی که اغلب، عروس خانم‌ها را در حین برنامه ریزی عروسی بسیار درگیر می‌کند، موضوع رنگ موهاست. برخی شک دارند که موهای خود را برای مراسم عروسی رنگ کنند یا خیر. بعضی دیگر که تصمیم قطعی می‌گیرند موهای خود را رنگ کنند، در انتخاب رنگ مو مردد هستند. در این مقاله، به بیان اشتباهاتی پرداختیم که عروس خانم ها در مورد رنگ موها برای عروسی شان مرتکب می شوند و پس از آن نکاتی را برای انتخاب بهترین رنگ مو برای عروسی بیان کردیم تا با توجه به آن‌ها بتوانید در مسیر درستی قرار بگیرید. پس اگر قصد رنگ کردن موهای خود را دارید به مطالعه این مقاله که توسط تیم بزمینه تهیه شده است بپردازید.

از ایجاد تغییرات شدید از هر نوع جلوگیری کنید.

بهترین کارشناسان رنگ موی عروس در سراسر جهان معتقدند اگر یک روز باید مثل خودتان باشید آن روز، روز عروسی شماست. آن‌ها در این مورد هم‌نظرند که رنگ موی عروس نباید به شدت تغییر کند. در واقع اگر نمی‌خواهید پس از روزها، ماه‌ها و حتی سال‌ها با دیدن عکس‌های عروسی خود احساس پشیمانی کنید، رنگ موهای خود را به شکلی که سایرین شما را با آن می‌شناسند نگه دارید و تغییرات زیادی روی آن اعمال نکنید.

سریعتر یک رنگ‌کار خوب پیدا کنید.

با پرس و جو از دوستان و آشنایان یک رنگ‌کار خوب پیدا کنید. نمونه کار‌های او را ببینید و در صورتی که از کیفیت کار او مطمئن شدید حداقل شش ماه قبل از عروسی با او مشورت کنید و کار او را تجربه کنید که از کار خوب رنگ‌کار نیز مطمئن شوید. به این‌‌ترتیب رنگ کار نیز از صورت شما شناخت پیدا می‌کند و در طول زمان می‌تواند رنگ مناسب برای موهای شما را پیدا کند.

هایلایت کامل را انتخاب کنید.

اگر قصد دارید در موهای خود ‌هایلایت درآورید بهتر است ‌هایلایت کاملی را انتخاب کنید. منظور این است که ریشه ی موها تیره نباشد یا نقاط تیره‌‌‌ای روی موها دیده نشود.

موهایتان را خودتان رنگ نکنید.

بعضی افراد برای صرفه جویی در هزینه‌ها رنگ مو را خودشان تهیه می‌کنند و برای عروسی، خودشان این کار را انجام می‌دهند. این در حالی است که‌‌ترکیب درست رنگ توسط رنگ‌کار حرفه‌‌‌ای به صورت متفاوت و درست‌تری انجام می‌شود. از این رو بهتر است با صرف اندکی هزینه با خیال راحت موهای خود را به یک متخصص بسپارید.

به موهای طبیعی خود آسیب نزنید.

دخترخانم‌ها از ماه‌ها قبل در فکر برنامه ریزی عروسی خود هستند و از آن برای خود یک رویا می‌سازند. حال آن که ممکن است با یک اشتباه آن روز به یک کابوس بدل شود. اگر نمی‌خواهید پس از مراسم عروسی از رنگ کردن موهای خود پشیمان شوید مراقب موهای خود باشید. بعضی از موها مناسب دکلره کردن نیستند و دکلره سبب سوختن و آسیب بیش از حد به موها می‌شود. از این رو سعی کنید با کمک متخصص رنگ‌‌ترکیبی را برای موهای خود برگزینید که به موهای طبیعی شما آسیب نزند.

مراقب بالا رفتن سن و سالتان باشید.

بعضی از افراد دوست دارند موهای خود را در روز عروسی رنگ کنند اما به این نکته توجه نمی‌کنند که ممکن است رنگ مو سبب شود سن آن‌ها بیشتر به نظر برسد. از این رو این مطلب را در نظر بگیرید. علاوه بر این به اختلاف سنی خود و همسرتان توجه کنید. اگر رنگ موی روشن سبب می‌شود از همسرتان بزرگتر به نظر برسید از این کار خودداری کنید. معمولا رنگ موهای خیلی روشن و مش‌های سوزنی سن افراد را بیشتر نشان می‌دهد.

بهترین سالن های زیبایی را در بزمینه ببینید.

میکاپ آرتیست فارا داودی مشاهده این کسب و کار

به تناژ رنگ پوست‌تان توجه کنید.

همان‌طور که در مقاله تشخیص گرمی ‌و سردی تناژ رنگ پوست به تفصیل بیان شد، گرمی ‌و سردی تناژ رنگ پوست روی انتخاب‌هایی چون رنگ مو تاثیرگذار است. بهتر است پیش از انتخاب رنگ موی مورد نظرتان برای عروسی با استفاده از روش‌های سردی و گرمی ‌تناژ رنگ پوست نوع پوست خود را تشخیص دهید سپس انتخاب نهایی را انجام دهید.

به فرم صورت خود توجه کنید.

رنگ مو روی لاغری و تو پر شدن صورت تاثیر دارد. در صورتی که صورت پهنی دارید بهتر است از رنگ موهای بلوند و روشن خودداری کنید. زیرا صورت‌های پهن بر خلاف صورت‌های ریز نقش سن فرد را بیشتر نشان می‌دهد در حالی که افراد با صورت لاغر و ریز نقش انتخاب‌های بیشتری می‌توانند داشته باشند.

نظر آقا داماد را بپرسید.

شاید آقا داماد تخصصی در زمینه رنگ مو نداشته باشد اما پرسیدن نظر او خالی از لطف نیست. چرا که علاوه بر این که او را خوشحال خواهید کرد با پرسیدن نظر او می‌توانید نظر مهم‌ترین فرد زندگی خود را داشته باشید. چرا که او نیز باید به اندازه شما از ظاهرتان رضایت داشته باشد. و البته این که شما در نظر داماد زیبا به نظر برسید مهم‌تر از نظر سایر مهمان‌ها می‌باشد.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

Nafas | 1400 اسفند 09


میشه ترکیبات رنگ عکس اول بهم بگین