راه حل هایی برای دور کردن استرس قبل از جشن عروسی

راه حل هایی برای دور کردن استرس قبل از جشن عروسی

فهرست عناوین

همه ما مراسم عروسی را دوست داریم اما در دوره ای که  مشغول برنامه ریزی مراسم عروسی هستیم، استرس زیادی به ما وارد می شود. توصیه ما در ماه های منتهی به مراسم عروسی استفاده از برنامه های تفریحی مثل گذراندن شبی در سینما، ماساژ و یا ساحل دریاست.

بسته بهداشتی

بسته حاوی کرم های معطر مرطوب کننده، روغن آرگان و ژل های بهداشتی یک پک فوق العاده برای ریلکس کردن و استفاده در اسپا برای شما خواهد بود.

آرومادرمانی

عطر اسطوخودوس با خاصیت آرامش بخشی درمان مناسبی برای بی خوابی و استرس است. ترکیب شمع عطری اسطوخودوس با دو فنجان چای در شبی آرام معجزه می کند.

موسیقی آرامش بخش و یک هدفون عالی

گلچینی از موسیقی آرامش بخش با سلیقه خودتان تهیه کنید مثل موزیک سنتی، موزیک اسپا، صداهای طبیعت و یا هر نوع موزیکی که دوست دارید و یک هدفون باکیفیت تهیه کنید تا نهایت استفاده را موسیقی ببرید.

اسپری معطر قبل از خواب

هر عروسی در دوران سخت برنامه ریزی مراسم نیاز به خواب عمیق و آرامی دارد. توصیه ما استفاده از اسپری قبل از خواب با عطر ترکیبی اسطوخودوس، گل سرخ وحشی و علف ویتور است.  مقداری اسپری را روی بالش خود و فضای اتاق اسپری کنید تا صبح بعد از بیدار شدن تاثیرات آن را ببینید.

نظافت خانه

شاید شما هم از عروس خانم هایی باشید که با انجام نظافت خانه به آرامش می رسید. مطالعات علمی نشان می دهد که نظافت خانه می تواند بسیار آرامش بخش باشد.

جواهرات و سنگ های آرامش بخش

برای مقابله با استرس مداوم در دوره برنامه ریزی عروسی یکی از بهترین روشها، استفاده از دست بندهای آرامش بخش با سنگ های قیمتی با خواص درمانی ویژه  است.برنامه ریزی مثبت

برای برنامه ریزی عروسی که همراه با استرس است، استفاده از دفترچه های برنامه ریزی با افکار مثبت توصیه می شود. این دفترچه ها حاوی نکات مثبتی مثل تحریک تفکر مثبت، قدردانی از خود است که در طی مراحل مختلف به شما کمک فراوانی می کند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت