5 کار آقا دامادها که عروس خانم‌ها را عصبانی می‌کند!

5 کار آقا دامادها که عروس خانم‌ها را عصبانی می‌کند!

فهرست عناوین

 در روند کارهای برگزاری عروسی گاهی عروس خانم‌ها از چیزی ذوق می‌کنند اما آقا دامادها خونسرد هستند، از آنها می‌خواهند که نظر خود را بیان کنند و آنها ساکت هستند. این‌ها نمونه‌هایی از رفتارهای آقا دامادها در برابر عروس خانم‌ها است که عروس‌ خانم‌ها را عصبانی می‌کند. واقعیت این است که نوع واکنش آقایان و خانم‌ها به مسائل متفاوت است و این باعث تفاوت می‌شود.

در این مقاله تعدادی از رفتارهای آقا دامادها که عروس ‌خانم‌ها را عصبانی می‌کند گردآوری شده است. بهتر است عروس و دامادها با این رفتارها آشنا شوند تا روز به روز به هم نزدیک‌تر شوند و سعی کنند تفاوت‌های یکدیگر را بشناسند.

مثل شما ذوق زده نمی‌شوند.

ممکن است لباس و یا دکوری را برای عروسی خود تهیه کنید و با شوق بسیار به سراغ داماد بروید و آن را به او نشان دهید. اما انتظار ذوق بالایی را نداشته باشید. حس زیبایی‌شناسی آقایان و خانم‌ها با هم متفاوت است و به اندازه‌ای که شما از بعضی چیزها ذوق می‌کنید، او ذوق نمی‌کند. بنابراین این تفاوت را بپذیرید و با آن کنار بیایید. البته آقایان هم باید تلاش کنند به احساسات خانم‌ها واکنش نشان دهند و بدانند که انجام عکس العمل برای آنها خوشایند است. در این زمینه تلاش برای درک طرفین و همراهی با یکدیگر بهترین راهکار است.

کارها را به تعویق می‌اندازند.

معیارهای خانم‌ها و آقایان و برنامه‌های آنها برای انجام کارها متفاوت است. عموما خانم‌ها نگرانی بیشتری برای انجام کارها دارند و آقایان در این زمینه خونسردتر هستند. بهترین راه برای حل این اختلاف این است که آقایان برنامه‌ها و دلایل خود را برای چگونگی انجام کارها با خانم‌ها در میان بگذارند تا از دغدغه‌های آنها کاسته شود و متعهد به اجرای برنامه‌ای باشند که با همکاری همسر آینده خود تدوین نموده‌اند.

جلوی مادرشان نمی‌ایستند و به حرف‌هایش گوش می‌دهند.

انتظار بسیاری از عروس‌خانم‌ها از آقا دامادها این است که آقا دامادها جلوی اظهار نظرات مادرشان بایستند. اما در نظر داشته باشید که باید به مادرشوهرتان احترام بگذارید و با سیاست و مهربانی برخورد کنید. یادتان باشد که همسر آینده‌تان عاشق مادرش است و از طرفی باید سال‌ها با او رفت و آمد کنید.

ابراز عقیده نمی‌کنند؛ تا اینکه تصمیمی گرفته شود.

بسیاری از آقایان در تصمیم‌گیری‌ها ساکت هستند و عکس‌العمل قابل توجهی ندارند، اما پس از آنکه تصمیمی گرفته شد به تکاپو می‌افتند و مخالفت می‌کنند. بهتر است آقایان به این مساله واقف باشند که در تصمیم‌گیری تنبلی نکنند و همسرشان را همراهی کنند.

به هر چه به او نشان می‌دهید بله می‌گوید و خوشش می‌آید.

این مساله هم از خونسردی و گاها تفاوت حس زیبایی‌شناسی آقایان نسبت به خانم‌ها ناشی می‌شود. همان طور که گفته شد، در این زمینه طرفین باید برای انتخاب‌ها و سلائق یکدیگر ارزش قائل باشند.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت