5 خوراکی باورنکردنی برای زیبایی

5 خوراکی باورنکردنی برای زیبایی

فهرست عناوین

سلامتی اولین رکن خوشبختی است و شادی و خوشبختی شما آرزوی بزمینه است. پس در این مقاله با ما همراه باشید و با پنج خوراکی که می تواند به طرز شگفت‌آوری به شما احساس زیبایی فوق العاده ببخشد آشنا شوید.

با مصرف این مواد از درون احساس سبکی خواهد کرد و اگر خود را برای جشنی اماده می کنید با مصرف این خوراکی ها از چند ماه قبل از مراسم، می توانید با چهره ای شفافتر و اندامی زیباتر در جشن خود حاضر شوید.

سرکه سیب

تاثیر غذایی: سرکه سیب نه‌تنها به هضم غذا کمک می‌کند بلکه باعث عملکرد بهتر روده نیز می‌شود.

تاثیر بر زیبایی: یک پیمانه سرکه سیب را با 4 پیمانه آب مخلوط کنید و بخورید. پس از یک ماه خواهید دید که چربی پوست شما کنترل می‌شود.

آووکادو

تاثیر غذایی: چربی سالم موجود در آوکادو، با سلامت قلب ارتباط دارد و به سوختن چربی‌های مضر هم کمک می‌کند.

تاثیر بر زیبایی: اسیدهای چرب آووکادو می‌توانند سبب تقویت رطوبت مو شده و آن را مجددا احیا کند. یک آووکادو را با یک چهارم روغن زیتون و کمی آب لیمو مخلوط کنید. مخلوط را از ریشه تا نوک مو بمالید، 10 تا 15 دقیقه صبر کنید، سپس آن را بشویید.

بلغور جو

تاثیر غذایی: موثر در کاهش کلسترول خون. یک کاسه از بلغور جو دوسر در صبحانه برای کل صبح شما کافی است.

تاثیر بر زیبایی: بلغور جو برای کسانیکه پوست حساس و یا دارای خارش هستند، بسیار مناسب است. برای استفاده روی صورت کافی است که بلغور جو را با آب قاطی کنید تا شبیه خمیر شود سپس بر روی صورت بمالید و بعد از چند دقیقه بشورید. برای بدن بلغور جو را در وان حاوی آب گرم بریزید و بدن را با آن آب خیس کنید.

خیار

تاثیر غذایی: خیار خاصیت آبرسانی بالایی دارد و همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است که خطر ابتلا به بیماری‌های مزمن را کاهش می‌دهد.

تاثیر بر زیبایی: خیارها سرشار از ویتامین‌های C و K هستند که با التهاب‌ها و پیری مبارزه می‌کنند. بیشترین خاصیت رطوبت‌رسانی مربوط به درون خیار است و برای استفاده بر روی صورت، دست و بدن بسیار مفید است.

چای سبز

تاثیر غذایی: برگ چای سبز حاوی تنین است که یک نوع اسیدآمینه است که باعث کاهش استرس می‌شود. چای سبز و سیاه و سفید همه دارای آنتی‌اکسیدان‌های سالم هستند.

تاثیر بر زیبایی: چای سبز حاوی موادی است که سیاهی و پف زیر چشم را کاهش می‌دهد. کافی است که بعد از دم کردن چای بزارید که خنک شوند و به دمای اتاق برسند و سپس زیر چشم قرار دهید. اگر مشکل آکنه دارید، می‌توانید از چای سبز استفاده کنید که حاوی مواد آنتی‌باکتریال است و می‌تواند به کاهش آکنه‌های صورت نیز کمک کند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت