5 اقدامی که ساقدوش‌های عروس خانم‌ نباید انجام دهند

5 اقدامی که ساقدوش‌های عروس خانم‌ نباید انجام دهند

فهرست عناوین

عروس خانم‌ها در روز عروسی نگرانی‌های زیادی دارند. از یک طرف رودربایستی از مهمانان و از طرف دیگر تمام آمال و آرزوهایی که برای این روز داشته‌اند، باعث می‌شود فشار روحی زیادی به آنها بیاید و در نتیجه از روز عروسی خود لذت نبرند.

در این مقاله، توصیه‌هایی به ساقدوش‌ها و اطرافیان آنها شده‌ است تا بتوانند فضای آرامی را برای عروس خانم‌ها ایجاد کنند و از استرس آنها بکاهند. اگر شما که این مقاله را می‌خوانید، عروس هستید، آن را برای ساقدوش‌ها و اطرافیان خود بفرستید تا از مطالب آن استفاده کنند.


در دسترس نبودن

به عنوان ساقدوش، از چند روز قبل از عروسی، در دسترس عروس خانم باشید، با او تماس بگیرید و به حرف‌های او گوش کنید. مخالفت زیاد و بحث می‌تواند او را عصبی کند. سعی کنید، حتی‌الامکان آنچه را که او می‌خواهد برایش انجام دهید تا خیال آرامتری برای برگزاری عروسی داشته باشد. مساله در دسترس بودن، در خود روز عروسی اهمیت بسیار زیادتری پیدا می‌کند و حتی چند ثانیه تعلل در پاسخ دادن به تلفن و یا دور شدن از عروس می‌تواند او را نگران و عصبی کند.

دیکته کردن سلایق خود به عروس

لباس و آرایش عروس یکی از مهم‌ترین چیزهایی است عروس خانم به آن توجه می‌کند و اگر او آنها را دوست نداشته باشد حتما بدخلقی می‌کند و در روز عروسی‎‌اش راحت نیست. سعی کنید به او کمک بدهید تا بهترین آرایشی را که دوست دارد بر چهره خود ببیند و لباسی را که می‌خواهد به تن کند. روز عروسی، روز اوست و او حق دارد آنچه را که علاقه دارد داشته باشد. بنابراین نظرات خود را به او دیکته نکنید، در حد راهنمایی به او مشاوره دهید و در نهایت حق انتخاب را به او بسپارید.

اختلاف عقیده میان ساقدوش‌های عروس

عروس خانم در بسیاری از کارها از ساقدوش‌های خود مشورت می‌خواهد. حتی اگر با ساقدوش‌ها با هم اختلاف سلیقه دارند، باید سعی کنند به خاطر عروس، اختلافات را کنار بگذارند و گذشت داشته باشند تا عروس در تصمیم‌گیری و انجام کارهای عروس خانم دچار اختلال نشود.

البته قبل همه این‌ها، بهتر است عروس خانم در انتخاب ساقدوش‌ها دقت کند و آنهایی را که با هم اختلاف دارند انتخاب نکند.

قرار دادن عکس‌های عروسی در شبکه‌های اجتماعی

بسیاری از عروس خانم‌ها دوست ندارند، دیگران قبل از خود او، عکس‌های عروسی‌شان را، بخصوص عکس‌هایی که در آتلیه گرفته می‌شوند به اشتراک بگذارند. رازدار او باشید و اگر او می‌خواهد اولین نفری باشد که این کار را انجام دهد، این کار را به او بسپارید.

نامرتب بودن اسباب و وسایل

سعی کنید کیسه‌ای به همراه خود داشته باشید و ابزار و لوازم ضروری مانند وسایل آرایشی و بهداشتی را همراه خود در آن داشته باشید تا در مواقع لزوم، در اسرع وقت آنها را در اختیار عروس خانم قرار دهید. همچنین کیسه‌ای مخصوص هدایا باید همراه ساقدوش‌ها باشد تا همه آنها مرتب یک جا جمع شوند و گم نشوند.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مه بانو | 1396 بهمن 29


چه جالب. ممنون