نباید از گفتن این موارد به ساقدوشتان رودربایستی داشته باشید!

نباید از گفتن این موارد به ساقدوشتان رودربایستی داشته باشید!

فهرست عناوین

ساقدوشان را معمولا دوستان صمیمی و نزدیک ترین افراد به عروس و داماد تشکیل می دهند. شاید فکر کنید که ساقدوشان تنها برای زیبایی عکس های عروسی و همراهی شما در مراسم انتخاب می شوند. اما باید بگوییم که در اصل ساقدوشان علاوه بر این موارد وظایف دیگری را نیز در جشن شما بر عهده خواهند داشت که انجام آنها بسیار مهم است. برای آنکه جشن عروسی‌تان منظم انجام شود و ساقدوشتان کارهایش را به طرز صحیحی انجام دهد، لازم است علاوه بر اینکه با او دوست و صمیمی باشید، گاهی از او خواهش کنید تا کارهایی را برای شما انجام دهند. بنابراین رودربایستی را کنار بگذارید چرا که داشتن رودربایستی می‌تواند نظم را در انجام امور جشن کاهش دهد.

میشه قبل از خرید لباست ازش عکس بگیری و برام بفرستی؟

ممکن است ساقدوشتان دوست داشته باشد که لباسش را مطابق با سلیقه خودش انتخاب کند، اما با توجه به اینکه در اکثر موارد لباس ساقدوش باید با لباس عروس ست باشد، بهتر است با سیاست‌ورزی و مهربانی از او بخواهید لباسش را با شما هماهنگ کند.

در انتخاب لباس‌ها و وسایلت، رنگتو باهام ست کن.

ممکن است به ساقدوشتان این آزادی را بدهید که مدل لباس‌هایش را خودش انتخاب کند، اما شاید بخواهید که در رنگ آنها با شما ست باشند. یا اینکه از ابزار و وسایلی استفاده کنند که این رنگ‌ها را داشته باشد. سعی کنید در این زمینه، این نکات را به او گوشزد کنید و رودربایستی نداشته باشید. برای ترغیب او، می‌توانید گردنبندی و یا کفشی هم‌رنگ رنگ مورد نظرتان برای او به عنوان هدیه بگیرید تا او به استفاده از رنگ مورد نظرتان ترغیب شود.

می‌تونم همراهتو قبل از جشن ببینم؟

با توجه به اینکه بعضی از ساقدوش‌ها همراهی را با خود می‌آورند و او به عنوان دستیار در کنار ساقدوش فعالیت می‌کند. با توجه به حضور او و اینکه اعمال سلیقه او می‌تواند روی کارهای ساقدوشتان اثر بگذارد، بهتر است قبل از برگزاری جشن دیداری با او داشته باشید تا او را بشناسید. در غیر این صورت ممکن است شاهد رفتارهای غیر قابل پیش‌بینی از سوی او باشید و در طول مدت جشن حرص و جوش بخورید.

لطفا سر وقت و به موقع کارها را انجام بده.

زمان مهم‌ترین فاکتوری است که در روزهای منتهی به جشن و در طول خود جشن باید رعایت شود. در غیر این صورت، تاخیر در کارها می‌تواند اثرات منفی روی جشن شما داشته باشد و شما را استرسی کند. بنابراین در این زمینه، با رعایت مهربانی، سعی کنید سخت‌گیر باشید و برنامه زمانی را مبنای کارهایتان قرار دهید.

می‌شه این لحظه آخر بهم کمک کنی؟!

دقایق آخر منتهی به جشن بسیار پراسترس هستند و فشار زیادی روی شما وجود دارد. از این رو ممکن است نتوانید خیلی از کارها را به درستی انجام دهید. بنابراین بهتر است تا دقایق آخر از ساقدوشتان کمک بگیرید. این کار می‌تواند حجم استرس شما را کاهش دهد و باعث شود کارها را دقیق و درست انجام دهید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

farid | 1397 مهر 07


یه سوال بپرسم . واقعا راست میگن تعداد ساقدوش ها باید فرد باشه؟ یا اینم خرافاته

ستاره | 1397 مهر 08


نه بابا خرافاته . تو جشن خواهر من دو تا ساقدوش آقا بودند چهار تا خانوم . چون دوستای صمیمی شون بودن
ولی در مورد اینکه چی باید بهشون بگیم خیلی سخته ادم روش نمیشه