نوشیدنی های هیجان انگیز جشن فارغ التحصیلی

نوشیدنی های هیجان انگیز جشن فارغ التحصیلی

فهرست عناوین

فارغ التحصیلی جزء دستاوردهای مهم هر فرد در زندگی اش است. در این بین فارغ التحصیلی از دبیرستان و دانشگاه معمولا با برگزاری جشن گرامی داشته می شوند و ممکن است برنامه ریزی زیادی برای آن انجام شود که به کمک بزمینه این کار آسان خواهد شد. به هر حال اگر در تابستان پیش رو فارغ التحصیل می شوید و قصد دارید در کنار دوستانتان یک جشن پر شور و هیجان با نوشیدنی های خنک برگزار کنید، به شما قول می دهیم که در این مقاله با ایده های خلاقانه و کاربردی برای تهیه نوشیدنی های جشن فارغ التحصیلی آشنا خواهید شد.

آب پرتقال، آب انار و نوشابه اسپرایت

اگر شما هم به دنبال ایده های جدید برای نوشیدنی جشن فارغ التحصیلی هستید، حتما این نوشیدنی خوشمزه و خوش رنگ را امتحان کنید. برای زیباتر شدن این نوشیدنی می توانید از یک عدد گیلاس بر روی برش پرتقال برای تزیین آن استفاده کنید.

شربت لیمو و توت فرنگی

این شربت خوشمزه تقریبا برای هر نوع جشنی مناسب است. از کنسانتره شربت آبلیمو و شربت توت فرنگی و یخ استفاده کنید و برای زیبایی بیشتر می توانید تکه های یخ زده توت فرنگی و برش های لیمو ترش را برای تزیین لیوان ها استفاده کنید.

آب هندوانه و لیمو

هندوانه مترادف با روزهای تابستان گرم است، و بنابراین، اگر شما در حال برنامه ریزی برای میزبانی جشن فارغ التحصیلی در خارج از منزل هستید، این نوشیدنی یک انتخاب مناسب برای شماست. مخلوط هندوانه با شربت لیموناد و آب انگور قرمز و کمی نمک معجون خوش طعمی است که در روزهای گرم تابستان بسیار گوارا خواهد بود.

 نوشیدنی سودای ایتالیایی

برای تهیه این نوشیدنی خوشمزه تنها چیزهایی که نیاز دارید حجم مناسبی از آب پرتقال یا آب هر میوه ای که دوست دارید به همراه مقدار کمی سودا (آب گازدار) و خامه شیرینی پزی است. 

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مهیار | 1397 مهر 23


شربت لیمو و توت فرنگی به نظر خوشمزه میاد ♥♥