همه چیز درباره ازدواج بهرام رادان

همه چیز درباره ازدواج بهرام رادان

فهرست عناوین

بهرام رادان یکی از بازیگران و سوپراستارهای ایرانی است که در نوروز سال 1401 با انتشار عکس های دو نفره خبر ازدواج خود را با مینا مختاری طراح مد و لباس علنی کرد. رادان عکس‌ها را در صفحه اینستاگرام خود با بیش از 6.3 میلیون فالوور منتشر کرد و پس از آن سیل تبریک بازیگران، دوستان و آشنایان به صفحه شخصی این بازیگر ارسال شد. مینا مختاری، فشن دیزاینر و بلاگر ایرانی نیز با انتشار عکس‌ها در صفحه اینستاگرام خود با بیش از نیم میلیون بازدید کننده، از ازدواج خود با این سوپراستار محبوب ایرانی خبر داد.
کلیپ عروسی این زوج جوان در چند روز اخیر و در اواخر تیرماه توسط آن‌ها در صفحات مجازی منتشر شده است. آنها در 19 تیرماه 1402 در یکی از هتل های رادیسون گرجستان عروسی خود را در جمع خانواده و دوستان جشن گرفتند. پس با ما همراه شوید تا بیشتر با جزئیات مراسم ازدواج بهرام رادان و همسرش آشنا شویم.

مینا مختاری همسر بهرام رادان کیست؟

همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، مینا مختاری همسر بهرام رادان یک طراح لباس حرفه‎ای بوده که مزونی به نام میمو دارد. مختاری بیشتر در زمینه طراحی مانتو فعال بوده و در مزون میمو مانتوهای طراحی شده خود را ارائه می کند. بسیاری از هنرمندان و سلبریتی های زن ایرانی مانتوها و لباس های خود را از این برند و این مزون انتخاب می کنند.

کلیپ فرمالیته و تصاویر ازدواج بهرام رادان کجا است؟

شاید برایتان جالب باشد که بدانید تصاویر مراسم فرمالیته ازدواج بهرام رادان در کجا گرفته شده است. رادان و همسرش کشور گرجستان را برای عکاسی انتخاب کرده اند. با وجود لوکیشن های عکاسی بسیار در این کشور، احتمالا عکس های بیشتری از مراسم این زوج جوان و خوش ذوق به زودی منتشر خواهد شد.

استودیو عکاسی و فیلم برداری مراسم عروسی بهرام رادان

بهرام رادان، استدیو رازان را برای عکاسی و فیلم برداری مراسم خود انتخاب کرده اند. رازان یکی از حرفه ای ترین آتلیه های عکاسی در تهران است که سبک کار طبیعی، رئال و بسیار زیبایی ارائه می کنند. ژست های عروس و داماد چه در مراسم این زوج جوان و چه در کارهای قبلی طبیعی، ساده اما شیک و خاص است. رازان تجربه زیادی در عکاسی و فرمالیته و اجرای تور فرمالیته در کشورهای همسایه به خصوص گرجستان دارد و بدون شک یکی از دلایل انتخاب این مجموعه توسط رادان، تجربه آتلیه رازان بوده است.

برند کت و شلوار بهرام رادان

بهرام رادان عزیز مانند بسیاری دیگر از سلبریتی های ایرانی یک برند ایرانی را برای کت و شلوار مراسم عروسی خود انتخاب کرده است. بازلی یکی از برندهای موفق و اصیل ایرانی است که فعالیت خود را از سال 2014 در عرصه پوشاک آغاز کرده است. سه باور اصلی این برند برازندگی، کیفیت و زیبایی است که در طراحی و دوخت تمامی محصولات خود آن‌ها را در نظر می‌گیرد. این برند با بسیاری از هنرمندان و سلبریتی های ایرانی نیز همکاری دارد.

طراح لباس عروسی مینا مختاری

عکس های منتشر شده از مراسم عروسی بهرام رادان نشان می دهد که عروس دو لباس مختلف با دو سبک متفاوت و زیبا را برای عکاسی انتخاب کرده است. یکی از لباس ها طراحی خود خانم مختاری بوده و طراحی لباس دیگر را یکی از شناخته شده ترین طراحان لباس ایرانی یعنی ستاره میران انجام داده است.
مختاری در این مراسم دو سبک لباس عروس را امتحان کرد. یک پیراهن راسته دانتل با آستین حریر پلیسه با موهای رها که نیم تاج و گوشواره های هماهنگ آن را تکمیل کرده بود و دیگری پیراهنی در همان سبک با آستینهای کارشده و با دامن پفدار که با اندکی تغییر در سبک موها، آنها را در پشت سر جمع کرد. 

برگزاری مراسم عقد آریایی

این زوج جوان در کنار برگزاری مراسم عقد رسمی، مراسم عقد آریایی را نیز اجرا کردند. نکته جالب توجه آن که مراسم عقد آریایی آن ها در کلیپ منتشر شده، با صدای زیبای غزل شاکری، بازیگر و خواننده زن ایرانی اجرا شده است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت