10 سالن عقد برتر مازندران و گیلان به همراه آدرس

10 سالن عقد برتر مازندران و گیلان به همراه آدرس

فهرست عناوین

مازندران و گیلان دو استان زیبای شمالی کشور هستند که طبیعت بسیار زیبا و چشم نواز دارند. در این دو استان علاوه بر طبیعت زیبا، ساختمان های مجلل و لوکسی نیز طراحی و ساخته شده اند تا چشم انداز شهر از هر جهت زیبا باشد. در این شهر در کنار ساختمان های لوکس دیگر، سالن ها، تالارها و باغ های بسیاری وجود دارد تا زوج های جوان بتوانند مراسم عقد و عروسی خود را در آن ها برگزار کنند. اگر شما ساکن این دو استان زیبا هستید و مراسم عقد شما نزدیک است، با ما همراه شوید تا با 10 سالن عقد برتر مازندران و گیلان آشنا شویم.

بهترین سالن های عقد گیلان

استان گیلان و شهر رشت را می توان یکی از زیباترین استان های ایران دانست. در این استان زیبا سالن های عقد متعددی وجود دارد که سالیانه زوج های جوان بسیاری، بهترین روز زندگی خود را در آن جشن می گیرند. در ادامه با تعدادی از بهترین سالن های عقد رشت آشنا می شویم.

سالن عقد آذین گیلان

اگر دوست دارید مراسم عقد خود را در فضای باز و در محیطی لوکس و زیبا برگزار کنید، سالن عقد آذین گیلان یکی از بهترین گزینه ها برای شما خواهد بود. این سالن دارای تزئینات و دکوراسیونی لاکچری و زیبا است که می توانید عکس های زیبا و خاص نیز در آن بگیرید. ظرفیت این سالن عقد حدود 60 نفر است و شما می توانید آن را برای برگزاری یک مراسم عقد جمع و جور دعوت کنید. در سالن عقد آذین پذیرایی از مهمانان به بهترین شکل انجام شده و در صورت تمایل شما شام یا ناهار نیز برای مهمانان سرو خواهد شد. این سالن در گیلان، فومن، کیلومتر 10جاده قلعه رودخان واقع شده است.

سالن عقد آریل رشت

یکی دیگر از بهترین سالن های عقد رشت و استان گیلان، سالن عقد آریل این شهر است. این سالن یکی از شیک ترین سفره های عقد در رشت را دارد، اما شما می توانید متناسب با سلیقه خود از طراح سفره عقد سالن بخواهید تغییراتی در آن ایجاد کرده و آن را مطابق سلیقه شما بچیند. این سالن به شما پکیج های عکاسی نیز پیشنهاد می کند تا در هزینه های مراسم خود نیز صرفه جویی کنید. ظرفیت این سالن عقد در رشت نیز حدود 60 نفر است. در صورت تمایل زوج ها، مراسم عقد ایرانی نیز در کنار خطبه عقد برای عروس و داماد خوانده می شود. سالن عقد آریل در گلسار، خیابان استاد معین واقع شده است.

سالن عقد و تشریفات فرداد

خانه عقد فرداد در لاهیجان واقع شده است و یک استودیو تخصصی عروس و داماد نیز دارد. سفره عقد آینه ای به همراه ظروف کریستال شیک، میز و صندلی های شیک و مدرن در کنار کادر حرفه ای این مجموعه، از خصوصیات این خانه عقد است که اوقات بسیار خوبی را برای عروس و داماد و مهمانان رقم می زند. گل آرایی منحصربه فرد پشت جایگاه عروس داماد نیز باعث هرچه زیباتر شدن عکسهای مراسم عقد می شود.

سالن عقد پریسان

این سالن عقد یکی از بهترین سالن های عقد گیلان است که در کنار ارائه خدمات عالی، قیمتی منصفانه نیز به زوج های جوان پیشنهاد می دهد. این سالن دکوراسیونی گرم و دوست داشتنی دارد و شما در آن احساس خوشایندی خواهید داشت. پذیرایی از مهمانان به بهترین شکل و با منویی متنوع انجام خواهد شد. اگر دوست دارید مراسم عقد خود را همراه با موسیقی جشن بگیرید، سالن عقد پریسان این شرایط را برای شما فراهم خواهد آورد.

خانه عقد آدم و حوا

این سالن عقد واقع در لاهیجان است و با محیطی زیبا و آرام و کادری خوش برخورد و حرفه ای آماده برگزاری مراسم های عقد شما عزیزان است. گل آرایی در کنار کریستال و اینه های شیک و زیبایی که در سفره عقد به کار رفته است، زیبایی خاص و جلوه دو چندانی به آن داده است. در صورت تمایل شما، این سالن آماده پذیرایی از مهمانان در وعده های غذایی شام و ناهار نیز است. نورپردازی عالی و فضای شیک این سالن عقد باعث می شود عکس ها و فیلم های این روز خاطره انگیز شما به بهترین شکل ثبت شود.

خانه عقد آسمان

نام دیگری که در لیست بهترین سالن های عقد رشت و استان گیلان قرار می گیرد، خانه عقد آسمان است. تا کنون زوج های جوان بسیاری مراسم عقد خود را در این سالن برگزار کرده اند که تقریبا همگی آن ها از صفر تا صد برگزاری مراسم رضایت کامل داشته اند. سفره عقد در مدل های مختلف طراحی شده است تا شما بتوانید مطابق با سلیقه خود زیباترین گزینه را انتخاب کنید. پذیرایی از مهمانان در بهترین کیفیت و تنوع مناسب توسط کادری حرفه ای و آموزش دیده انجام می شود. این خانه عقد زیبا در بلوار معلم، میدان سرگل واقع شده است.

بهترین سالن های عقد مازندران

بعد از آن که با بهترین سالن های عقد گیلان آشنا شدیم، تعدادی از بهترین سالن های عقد مازندران را نیز به شما معرفی خواهیم کرد، تا اگر در این استان زیبا زندگی می کنید، بتوانید بهترین سالن را برای مراسم خود انتخاب کنید.

خانه عقد ماه عسل

اگر برای انتخاب سالن عقد در بابل، به دنبال یک سالن کارکشته و با سابقه هستید، خانه عقد ماه عسل همان چیزی است که به دنبالش می گردید. این سالن دارای محیط و دکوراسیونی بسیار زیبا و اتاق عقد vip است. 5 مدل سفره عقد در سبک های مختلف در این سالن وجود دارد تا شما بتوانید طبق سلیقه خود بهترین مورد را انتخاب کرده و همچنین در صورت نیاز تغییراتی در آن بدهید. نور پردازی عالی، پذیرایی با کیفیت و متنوع و پارکینگ اختصاصی از دیگر ویژگی های این سالن عقد مازندران به شمار می رود. این خانه عقد همچنین برای سهولت برگزاری مراسم و کاهش هزینه های شما با برترین عکاسان و فیلم برداران نیز با قیمتی مناسب همکاری می کند. خانه عقد ماه عسل بابل، انتهای شهاب نیا، بلوار مادر واقع شده است.

خانه عقد لارا

برگزاری مراسم عقد در محیطی لوکس و لاکچری چیزی است که خانه عقد لارا در اختیار شما قرار خواهد داد. این خانه عقد در نور مازندران واقع شده و فضای بیرونی و دکوراسیون داخلی آن بسیار زیبا و مدرن است. گل ارایی و شمع آرایی های به کار رفته در این خانه، زیبایی خاص و آرامش بخشی به آن داده است. پذیرایی از مهمانان با بهترین کیفیت و منویی متنوع توسط کادری حرفه ای انجام می شود.

سالن عقد اروس

همه چیز برای برگزاری یک مراسم لوکس و عالی در سالن عقد اروس مهیا است. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این سالن آن است که بنا بر درخواست شما می تواند مراسم عقد و دیزاین آن را در کنار دریا و ساحل برگزار کرده و یک مراسم رویایی را برای شما رقم بزند. تزئینات و دکوراسیون این سالن از طراحی سفره عقد تا گل آرایی، شمع آرایی و میوه آرایی توسط افراد حرفه ای و بهترین شکل انجام می شود. در کنار منوی پذیرایی متنوع، شما می توانید از مهمانان خود برای وعده های غذایی نیز پذیرایی کنید.

سالن عقد آن

یکی دیگر از بهترین سالن های عقد مازندران، بدون شک سالن عقد آن است. این سالن عقد 50 نفر ظرفیت داشته و در شهر محمود آباد مازندران واقع شده است. اگر در طراحی و انتخاب سفره عقد وسواس دارید، سالن عقد آن با تنوعی بالا به شما کمک می کند بهترین طراحی را انتخاب کنید. امکان پخش موسیقی زنده مراسم عقد شما در این سالن را پر شور و هیجان تر خواهد کرد. این سالن عقد نیز با تیم حرفه ای از عکاسان و فیلم برداران همکاری دارد تا بخشی از کارهای شما توسط خود سالن انجام شود. پارکینگ اختصاصی، پذیرایی متنوع و عالی و کادری حرفه ای و خوش برخورد از دیگر ویژگی های این سالن عقد مازندران به شمار می رود.

سالن عقد بابل

یکی از بهترین و البته بزرگ ترین سالن های عقد مازندران، سالن عقد بابل است. این سالن حدود 100 نفر ظرفیت داشت و می تواند مراسم های پر جمعیت شما را به خوبی برگزار کند. در کنار برگزاری مراسم داخل سالن، امکان برگزاری عقد در فضای باز در محیطی بسیار زیبا نیز برای زوج های جوان فراهم شده است. سیستم صوتی عالی و کافی شاپ از امکانات قابل توجه این سالن به شمار می رود. همه چیز در این سالن از پذیرایی تا دکوراسیون و دیزاین، این سالن را به یکی از بهترین سالن های عقد مازندران تبدیل کرده است.
توصیه می کنیم این مقالات را هم مطالعه کنید:
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت