بهترین دفاتر عقد و ازدواج در تبریز

بهترین دفاتر عقد و ازدواج در تبریز

فهرست عناوین

در صورتی که ساکن شهر زیبای تبریز هستید و می خواهید مراسم عقد خود را در یکی از دفاتر عقد این شهر برگزار کنید، ما در این مقاله شما را با تعدادی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج در تبریز آشنا می کنیم. برای انتخاب دفتر عقد ویژگی های مختلفی مانند ظرفیت مهمان ها، نوع پذیرایی، موقعیت مکانی و غیره را در نظر گرفته و متناسب با بودجه مالی خود یک سالن عقد مناسب و خوب انتخاب کنید. 

  بهترین دفاتر عقد و ازدواج در تبریز 

همان طور که در بالا نیز اشاره شد، در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج در تبریز را به شما معرفی کنیم. این دفاتر دکوراسیون و چیدمان سفره عقد زیبایی داشته، پذیرایی با کیفیت و مناسب دارند و تا کنون توانسته اند رضایت خاطر مشتریان خود را به دست آورند.

دفتر عقد 221 تبریز 

دفتر عقد 221 یکی از بهترین دفاتر عقد تبریز است که می توانید آن را برای یک مراسم با شکوه و جمع و جور انتخاب کنید. این دفتر دارای دو سالن بزرگ و کوچک بوده که در هر کدام از آن ها سفره های عقد زیبایی انداخته شده است. شما با توجه به تعداد مهمانان و سلیقه مورد نظرتان می توانید یکی از سالن ها را انتخاب کنید. اتاق مجزایی نیز برای عروس وجود دارد، تا عروس خانم بتواند به راحتی در آن لباس های خود را تعویض کند.
ظرفیت این سالن حدود 70 نفر است و شما می توانید برای مراسم عقد خود به راحتی اقوام درجه یک خود را دعوت کنید. این دفتر عقد در چهار راه ابرسان واقع شده و سر دفتر آن آقای حسین ساعدی هستند.

دفتر عقد 200 تبریز 

اگر برای مراسم عقد خود به دنبال یکی دیگر از بهترین دفاتر عقد در تبریز هستید، دفتر شماره 200 یکی دیگر از مکان هایی است که می توانید انتخاب کنید. اتاق عقد و سفره انداخته شده در این دفتر بدون شک یکی از زیباترین سفره ها و اتاق های تبریز است که هم عروس و داماد و هم مهمان ها می توانند در آن عکس هایی زیبا بگیرند.
دست خط سر دفتر بسیار زیبا است و دفتر عقد شما به زیباترین خط ممکن نوشته می شود. ظرفیت این دفتر حدود 75 نفر است که تعدادی مناسب برای مراسم های عقد نسبتا شلوغ به شمار می رود. جای پارک این دفتر نیز بسیار مناسب بوده و مهمانان می توانند به راحتی ماشین های خود را پارک کنند. این دفتر عقد در خیابان آذربایجان واقع شده و سر دفتر آن اقای زینال زارعی هستند.

  دفتر عقد 9 تبریز 

دفتر عقد 9 تبریز از دیگر دفاتری است که در لیست بهترین دفاتر عقد تبریز قرار می گیرد. این دفتر عقد در ولیعصر واقع شده و سر دفتر آن آقای قاسم بعدی هستند. این دفتر عقد از نظر تعداد ظرفیت مهمان ها یکی از بزرگ تری دفاتر محسوب شده و شما می توانید تعداد 75 نفر از مهمانان خود را برای مراسم دعوت کنید.
چیدمان اتاق و سفره عقد بسیار زیبا و متفاوت بوده و شما می توانید عکس هایی خاطره انگیز و خاص در بهترین روز زندگی خود بگیرید. امکان پذیرایی از مهمانان در این سالن عقد نیز مهیا بوده و مهمانان شما به بهترین شکل ممکن پذیرایی خواهند شد.

سالن عقد 205 تبریز 

سالن عقد 205 تبریز یک محیطی کلاسیک، گرم و بسیار زیبا دارد و تا کنون زوج های جوان بسیاری مراسم عقد خود را در آن برگزار کرده اند. این سالن عقد بسیار زیبا دارای پارکینگ اختصاصی بوده و مهمانان شما می توانند با خیال آسوده ماشین های خود را در آن قرار دهند.
در صورتی که می خواهید در روز عقد از مهمانان خود پذیرایی کنید، امکان پذیرایی از مهمانان در این سالن عقد نیز وجود داشته و شما می توانید یک مراسم کامل و همه چیز تمام داشته باشید. کیک عقد، فینگرفود و انواع شیرینی. این دفتر عقد در چهار راه ولیعصر واقع شده است.

  دفتر عقد و تالار پذیرایی دانیال 

اگر می خواهید بعد از مراسم عقد خود یک تالار نیز برای جشن عقد خود رزور کنید، دفتر و تالار عقد دانیال می تواند یک انتخاب بسیار مناسب برای شما باشد. 4 سالن عقد مجزا در این دفتر وجود دارد که شما می توانید به سلیقه خود و متناسب با تعداد مهمان هایتان یکی از ان ها را انتخاب کنید. این دفتر و تالار عقد در خیابان 22 بهمن تبریز واقع شده و شما می توانید از قبل برای برگزاری مراسم آن را رزرو کنید.

دفتر ازدواج شماره 30 تبریز 

بدون شک دفتر ازدواج شماره 30 یکی از بهترین دفاتر عقد تبریز است که شما می توانید در آن یک مراسم لاکچری و متفاوت بگیرید. سفره عقد و اتاق عقد در این دفتر به زیباترین شکل ممکن تزئین شده و عکس های شما در آن بسیار زیبا خواهد شد.
در این دفتر عقد برای مهمان ها نیز میزهای پذیرایی جداگانه قرار داده شده است تا بتوانید از آن ها پذیرایی کرده و مراسم عقد خود را به بهترین شکل برگزار کنید. کافی است سری به صفحه این دفتر عقد زده و نظرات زوج های جوانی که در این سالن عقد کرده اند را بخوانید. رضایت بالای زوج های جوان و مهمان ها بدون شک شما را به برگزاری مراسم در این دفتر عقد راغب خواهد کرد. این دفتر عقد در خیابان فردوسی واقع شده و سر دفتر آن آقای حسن بهروز هستند.

  دفتر عقد شماره 240 تبریز 

اگر برای مراسم عقد خود به دنبال رزرو یک سالن لاکچری و زیبا هستید، دفتر شماره 240 می تواند یک انتخاب بسیار مناس برای شما باشد. دکوراسیون و چیدمان سفره و اتاق عقد بسیار زیبا بوده و عکس های شما در آن خاص و متفاوت خواهد شد.
گل آرایی بسیار زیبای این دفتر به شکل هنرمندانه ای انجام شده و ظروف سفره عقد از بهترین ها هستند. این دفتر عقد در چهار راه شهید بهشتی واقع شده و سر دفتر آن آقای رضا قربانی هستند.

دفتر عقد 166 تبریز 

اگر برای مراسم عقد خود به دنبال یک سالن جمع و جور و زیبا می گردید، دفتر عقد 166 گزینه مناسبی برای شما خواهد بود. امکان پذیرایی از مهمانان، خط خوش سر دفتر، چیدمانی متفاوت و زیبا از ویژگی های این دفتر عقد در تبریز است که در جاده باسمنج واقع شده است.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت