معرفی دفتر ازدواج و سالن عقد ایرن

معرفی دفتر ازدواج و سالن عقد ایرن

فهرست عناوین

انتخاب دفتر ازدواج از اولین انتخابهای عروس دامادها است و معمولا پیدا کردن یک سالن عقد با کیفیت کار چندان راحتی نیست. در این مقاله ما به همه عروس و دامادهایی که می خواهند مراسم عقدشون بصورت باشکوه در یک سالن عقد همه چیز تموم برگزار بشه، دفتر ازدواج و سالن عقد ایرن رو معرفی می کنیم .
شما به راحتی می تونید میزبانی مراسم تون رو به تیم حرفه ایی، با سابقه و جوان این دفتر ازدواج بسپارید تا هر آنچه که می خواهید به بهترین شکل ممکن اجرا بشه و به خودتون و میهمانان محترمتون کلی خوش بگذره و خاطره ای زیبا از مراسم عقدتون به یادگار بمونه .
ویژگیهای منحصر به فرد دفتر ازدواج و سالن عقد ایرن باعث شده که به عنوان گزینه اصلی انتخاب هر عروس و دامادی باشه عبارتند از:
• سفره عقدی که در طراحی آن با دقت به جزییات توجه شده و تلفیق عناصر ایران باستان و هنر مدرن زیبایی خاصی به این سفره عقد داده است و حاصل آن متمایز شدن این سفره عقد نسبت به سایر سفره های عقدی است که تا به حال دیدید.
• میزهایVIP برای والدین محترم عروس و داماد در کنار سفره عقد در نظر گرفته شده که باعث شده حس دلنشینی از کنار هم بودن رو ایجاد می کنه و همواره بزرگان عروس و داماد مشرف به آنها باشند.
• با توجه به تعداد میهمانان مراسم عقدتون، نحوه چیدمان میزها قابل تغییر خواهد بود .
• گل ها می تونند زیبایی مراسم عقدتان را دو چندان و فضایی کاملا متفاوت و دلنشین ایجاد کنن. بنابراین عروس و دامادها می تونن با کمک تیم گل آرایی ایرن روی سفره عقد، میزهایVIP، میزهای میهمانان، میز شام ، ورودی سالن از گل های طبیعی باطراحی ژورنالی بهره مند بشن .
• نوشیدنی ها جزء لاینفک پذیرایی در مراسم های رسمی از جمله عقد هستن . در سالن عقد ایرن سرو انواع نوشیدنی سرد و گرم ، انواع آبمیوه و انواع شربت های سنتی توسط مهمانداران دوره دیده انجام می شه .
• فینگرفود یکی از وعده هایی هستش که به شدت مورد علاقه میهمانان مراسم هست . سرو انواع فینگرفود سرد و گرم در دفتر ازدواج ایرن انجام می شه بویژه برای مراسم هایی که در وقت عصر برگزار میشن یا زمانشون از زمان عادی برگزاری مراسم عقد بیشتر هست و می تونین یک وعده سرد و یا گرم که در محل سالن عقدتون آماده شده و کاملا تازه برای مهمانان عزیزتون سرو میشه رو انتخاب و در روز عقدتون شاهد کیفیت عالی فینگرفودها باشید. 
• نورپردازی بخشی از المان مراسم عقد در دفتر ازدواج ایرنه که باعث رویایی و خاص شدن مراسم می شه . این نورپردازی ها برای سفره عقد ، کل سالن عقد و میزهای میهمانانانجام میشه و موجب شده سالن عقد ایرن به گفته عروس و دامادها به عنوان بهترین و زیباترین دفتر ازدواج تهران شناخته شده .
• شمع در فرهنگ و شعر ایرانی ها از قدیم تا به امروز جایگاه ویژه ایی داشته ؛ یکی از این رسم و رسوم ها در زمان برگزاری مراسم عقد ، روشن کردن شمع ها در روی سفره عقد هستش . در سالن عقد ایرن می تونین از خدمات شمع آرایی در تمام جاهای سالن بهرمند بشید و از نور شمع ها از ابتدا تا انتهای مراسم لذت ببرید . این شمع آرایی علاوه بر اینکه روی سفره عقد اجرا میشه ، روی تمامی میزهای میهمانان هم قابل اجراست .
• استفاده از ظروف VIP و چیدمان متفاوت در جشن عقد ، باعث میشه که شما در زمان برگزاری مراسم عقدکنانتون زیبایی و باشکوه به یاد ماندنی داشته باشید .
• سالن عقد ایرن دارای آشپزخانه اختصاصی هم هست و خدمات تشریفاتی عقد شامل پذیرایی نهار و شام بصورت سلف سرویس انجام میشه . دلیل پذیرایی سلف سرویس، گرم موندن غذا تا پایان زمان پذیرایی وعده غذایی از میهمانان هست و این نکته خیلی مهمی در زمان پذیرایی محسوب میشه .
• در هنگام برگزاری جشن عقد می تونید از سرو و پذیرایی انواع میوه و شیرینی بصورت تشریفاتی هم بهره ببرید .همچنین می شه پذیرایی از میوه های اسلایس شده رو هم انتخاب کرد .
• ماندگارترین چیزی که از مراسم عقدتون به یادگار می مونه ، عکاسی و تصویربرداری از مراسم عقد هست و لحظاتی توسط لنز دوربین های گروه حرفه ایی فیلم و عکس دفتر ازدواج ایرن، براتون به یادگار می مونه و قطعا تو آینده یادآور زیباترین لحظات جشن عقد در کنار دفتر ازدواج ایرن خواهد بود .
• موسیقی سنتی با سازهای ایرانی نقش به یاد ماندنی در مراسم عقد دارد. صدای دلنشین سازها در لحظات مراسم عقدکنان باعث شور و شعف عروس و داماد و میهمانان عزیزشون خواهد شد .
• ثبت رسمی عقد و ازدواج و اجرای خطبه عقد اسلامی در سالن عقد ایرن در کنار موسیقی سنتی می تونه یه یادگار همه چی تموم از مهمترین روز زندگیتون باشه .
• این رو هم باید گفت که ظرفیت سالن عقد 70 نفر هستش و این باعث شده تا از دفاتر ازدواج با ظرفیت بالا در تهران باشه. از این رو شما به راحتی می تونین تمام مهمانانتون را برای مراسم عقد دعوت کنید.
اینها بخشی از امکانات و خدمات دفتر ازدواج و سالن عقد ایرن هستند که به شما توصیه می کنیم حتما از این دفتر ازدواج که در شمال تهران هست بازدید کنین و هر آنچه را که انتظار دارید در فضایی صمیمی و اختصاصی برای میهمانان عزیزتون داشته باشین تا فارغ از هرگونه استرس برای عروس و داماد و والدین شون، با پذیرایی تشریفاتی و زمان بندی مناسب در برگزاری مراسم، عقدی رویایی و خاطره انگیز در ذهن و قلبتون قرار بگیره .

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت