ایده هایی برای گرامی داشت دهمین سالگرد ازدواج

ایده هایی برای گرامی داشت دهمین سالگرد ازدواج

فهرست عناوین

روش های متفاوتی برای جشن گرفتن و گرامی داشت دهمین سالگرد ازدواج وجود دارد. یک دهه ازدواج لیاقت جشنی ویژه را دارد و ما در ادامه ایده های خلاقانه ای را برای این جشن توضیح خواهیم داد.

به تعطیلات چند روزه بروید.

بعد از 10 سال زندگی مشترک یک سفر دونفره رمانتیک با همسرتان یکی از گزینه های عالی برای جشن گرفتن است. یک سفر نسبتا کوتاه و تمدد اعصاب در یک دهکده جنگلی آرام یا یک شهر ساحلی بهترین گزینه پیش روی شماست. دور شدن از استرس کار و شلوغی شهر، بهترین موقعیت برای مرور خاطرات خوب گذشته در کنار همسرتان است. اگر بودجه کافی در اختیار دارید می توانید سری هم به محل ماه عسل‌تان بزنید و از ماه عسل دوم‌تان لذت ببرید.

به سفر یک روزه بروید

اگر به دلیل مشغله کاری یا هر دلیل دیگری زمان کافی برای یک سفر چند روزه ندارید به همراه همسر‌تان به یک سفر یکروزه بروید. مکان هایی را که در فاصله 1 الی 3 ساعت از محل زندگی شما با ماشین و یا پرواز فاصله دارند انتخاب کنید تا بتوانید حداقل یک روز کامل را به تفریح اختصاص دهید.

به قایق سواری بروید

اگر در شهری بندری و یا شهری نزدیک دریا زندگی می کنید و از علاقه‌مندان به سفر دریایی و قایق سواری هستید می توانید در اطراف شهر هر جا که امکان کرایه قایق دارید به آنجا بروید و یک سفر کوتاه دریایی را تجربه کنید. البته می توانید گزینه لنج سواری را هم انتخاب کنید و چند ساعتی را با لنج، به گشت و گذار بپردازید.


به کنسرت بروید

اگر شما و همسر‌تان از موسیقی زنده لذت می برید، به عنوان هدیه می توانید بلیط یک کنسرت و یا نمایش زیبا را برای شب سالگرد ازدواج تان تهیه کنید. اگر همسر‌تان از علاقه‌مندان خواننده و یا نوازنده خاصی است سعی کنید بلیط او را در شهرهای اطراف پیدا کنید و سفری کوتاه برای حضور در کنسرت انجام دهید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

افسانه | 1397 مهر 22


اینا همش پول میخواد ایشالله تو این وقت همه پول کافی داشته باشند این کارو انجام بدهند