ایده های مراسم عقد و نامزدی در پاییز

ایده های مراسم عقد و نامزدی در پاییز

فهرست عناوین

پاییز را می توان عاشقانه ترین فصل سال دانست. در فصل پاییز به علت هوای خنک دیگر نگرانی برای به هم خوردن آرایش و موها و کلافگی ناشی از گرما وجود ندارد. اما اگر قصد دارید مراسم‌تان را در این فصل برگزار کنید، بهتر است برای آسایش مهمانان در سالن عقد سیستم های گرمایش مناسب را فراهم کنید.
کسانی که جشن عقد ونامزدی خود را در فصل پاییز برگزار می کنند از جهت دکوراسیون مراسم بسیار خوش شانس هستند، زیرا می توانند با ساده ترین ایده ها و کم خرج ترین کارها دکوراسیون و تم جذابی را به وجود آورند. برای پاییزی کردن مراسمتان و استفاده خوب از فصل برگزاری مراسم، می توانید از نماد های پاییز در جشن خود استفاده کنید.
در ابتدای امر باید بدانید رنگ آمیزی در دکوراسیون ها حرف اول را می‌زند. برای داشتن یک جشن پاییزی باید از رنگ هایی چون نارنجی پررنگ، قهوه ای سوخته، قرمز و زرد پررنگ استفاده کنید.

سفره عقد پاییزی

برای تزئین سفره عقد با تم پاییزی می توانید رنگ سفره را نارنجی یا زرد انتخاب کنید. کدو تنبل را به شکل گلدان در آورید، پر از گل کنید و در سفره عقد قرار دهید. شمعدان های ساخته شده از میوه کاج می تواند ایده خلاقانه ای برای تزئین پاییزی سفره عقد باشد. شمع های نارنجی و قرمز و زرد نیز در تزئین سفره عقد می توانند به خوبی حس پاییز را منتقل کنند.
استفاده از ربان های نارنجی دور قندی که بر روی سر عروس و داماد ساییده می شود به همراه سفره قندساب زرد رنگ می تواند ترکیب زیبایی را برای عقد شما ایجاد کند.
استفاده از کنده های درخت طبیعی و مصنوعی به جای میزهای قرارگیری وسایل عقد می تواند گزینه زیبایی برای دکوراسیون سفره عقد شما باشد. حتی اگر برایتان مقدور است بهتر است صندلی های مهمانان نیز به همین شکل یا صندلی های عادی به رنگ قهوه ای باشد.

در مجموع استفاده از چوب های قهوه ای در دکوراسیون سفره عقد یا تزئین مکان برگزاری مراسم با المان های طبیعی می تواند یکی از کارهای شما در این راستا باشد.

لباس نامزدی پاییزی

شاید انتخاب رنگ نارنجی برای لباس شب در بین ایرانیان کمی عجیب به نظر برسد. اما شما به عنوان عروس پاییزی از این خاص بودن نترسید. یک لباس نارنجی در سالنی که با المان های پاییزی تزئین شده است می تواند ترکیب فوق العاده ای را به وجود آورد. ضمن این که نارنجی رنگی است که می توانید تقریبا مطمئن باشید در مجلس تک خواهید بود.
گزینه بعدی شما برای لباس نامزدی می تواند رنگ زرد و قرمز باشد. ترکیبی از این رنگ ها و یا پارچه طرحداری که شامل رنگ های این گروه باشد نیز می تواند گزینه بعدی شما را تشکیل دهد.

اگر همچنان در پوشیدن لباس های گفته شده در بالا مردد هستید، لباسی سفید با کمر بندی نارنجی یا یک لباس با دامنی که از پایین با برگ های پاییزی تزئین شده است انتخاب کنید. ترکیب چنین لباسی با یک کفش نارنجی می تواند گزینه ای دیگر برای عروس های پاییزی باشد.

ظرف عسل در سفره عقد پاییزی

می توانید ظرف عسل را با برگ های پاییزی تزئین کنید. یعنی برگ های پاییزی یا گل های قرمز و نارنجی و زرد را بر روی ظرف عسل بچسبانید یا به گونه ساده تر جامی را انتخاب کنید و دور آن را با یک ربان نارنجی تزئین کنید.
در صورتی که به هنر نقاشی روی ظروف آشنایی دارید می توانید روی ظرف عسل خود طرح و نقش های مربوط به این تم را رسم کنید.

شینیون مو عروس پاییزی

حتی اگر علاقه ای به پوشیدن لباس با تم پاییز ندارید بد نیست میان شینیون موهای خود از گل های نارنجی و زرد رنگ استفاده کنید یا یک حلقه تزئین شده با برگ و گل های پاییز را روی موهای خود قرار دهید. اگر این گزینه را انتخاب کردید دقت کنید که بهتر است مدل موی شما تا حد امکان ساده و به رنگ مشکی یا قهوه ای باشد.
اگر از انجام کارهای متفاوت واهمه ندارید و از انتخاب های غیر معمول نمی هراسید، موهای خود را به رنگ پاییز در آورید. گفتنی است در صورتی که موهایتان را رنگ کردید بهتر است دیگر از حلقه های گل شلوغ پاییزی استفاده نکنید و به جای پوشیدن لباسی با رنگ نارنجی و قرمز لباس سفید یا آبی و سورمه ای انتخاب کنید، تا سر تا سر یک رنگ نباشید.

جا حلقه ای با تم پاییزی

جا حلقه ای شما می تواند همان جعبه معمولی که طلا فروشی به شما می دهد باشد یا یک ایده خلاقانه از خودتان. در تزئین جا حلقه ای می توانید از برگ های زرد و نارنجی استفاده کنید یا گل هایی که حال و هوای پاییز را دارند.

کیک عقد پاییزی

کیک عقد خود را می توانید با طرح و تصویری از یک صحنه پاییزی تهیه کنید یا کیکی ساده را با برگ های زرد و نارنجی تزئین کنید. علاوه بر این انتخاب کیک عقد در قالب یک کنده درخت می تواند حس و حال مورد نظر شما را وارد جشنتان کند. کافی است طرح کیک پاییزی مد نظر خود را به یک کیک فروشی خوب بسپارید تا یک کیک نامزدی مرتبط با تم خود با خامه یا فوندانت داشته باشید.

کت و شلوار  پائیزی آقا داماد 

در صورت تمایل آقا داماد می تواند از کروات یا پاپیون نارنجی یا قرمز استفاده کند.گزینه دیگر برای آقا داماد استفاده از کروات دو رنگ است. برای مثال اگر کت و شلوار سورمه ای می پوشد کروات به رنگ نارنجی سورمه ای یا قرمز سورمه ای استفاده کند. دقت کنید که بهترین رنگ برای ترکیب با نارنجی سورمه ای است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هاله | 1397 مهر 08


شینیون مو عروس پاییزی خیلی خوبه، رنگ های پاییزی همیشه به دل میشینه و در عین حال هم در وراسم کمتر جایی دیده میشه.

احسان | 1397 مهر 08


چه فصل زیباییه پاییز با رنگامیزی زیبا ، ایده خوبی می تونه برای برگزاری مراسم باشه
در ضمن ظرف عسل خیلی زیبا بود

آوا | 1397 مهر 09


من خودم فرمالیتم تو تابستون بود و عروسیم تو پاییز. آلبوممون اینطوری خیلی جالب شده دو تا تم مختلف رو داریم. به بقیه هم پیشنهاد میدم همین کارو بکنن

رزیتا | 1397 مهر 14


هموای پاییز همین بس که هوا خنکه اون همه زحمت ارایشگر برای موهامون هدر نمیره و نمی چسبه پس کلمون