20 مدل کفش و لباس نامزدی 2022

20 مدل کفش و لباس نامزدی 2022

فهرست عناوین

همه چیز برای یک شروع تازه به خوبی پیش رفته و به تازگی تاریخ نامزدیتان را تعیین کرده اید. اکنون چالش مهم شما مثل تمام عروس خانوم ها انتخاب لباسی است که در مهم ترین روز زندگیتان به زیبایی در آن بدرخشید. تنوع مدل های کفش و لباس نامزدی بسیار زیاد است و البته لزومی ندارد که زمان زیادی را صرف بررسی تک تک مدل های موجود کنیم. کافی است با به روز ترین مدل ها آشنا شویم تا انتخاب راحت تر و سریع تری داشته باشیم. ما در این مقاله شما را با 20 مدل کفش و لباس نامزدی سال 2022 آشنا می کنیم تا با مدل های روز آشنا شوید و اندکی از دغدغه انتخاب لباستان کاسته شود.

نکاتی در رابطه با انتخاب کفش نامزدی

شاید در ابتدا برای انتخاب کفش تنها به شکل ظاهری کفش ها توجه کنید. اما به شما توصیه می کنیم که در کنار زیبایی، توجه ویژه ای به راحتی کفشی که می خواهید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما قرار است تایم نسبتا طولانی را با این کفش بگذرانید. کوچکترین مشکلی در راحتی کفش می تواند در روز رویایی زندگیتان، شما را آزرده خاطر کند. پس به هیچ عنوان راحتی را فدای زیبایی نکنید.
توجه کنید که پس از خرید کفش بلندی جلوی لباستان را با بلندی پاشنه هماهنگ کنید. بهتر است از قبل چند بار کفشتان را بپوشید و با آن راه بروید که پایتان به آن عادت کند. بلندی، کوتاهی و تزیینات لباس می توانند راهنمای شما برای انتخاب کفش مناسب باشند.

نکاتی در رابطه با انتخاب لباس نامزدی

همه ما دوست داریم به روز ترین مدل لباس را انتخاب کرده و بپوشیم. اما آیا واقعا به روزترین مدل قطعا بهترین انتخاب است؟ توصیه ما در مورد انتخاب لباس به شما این است که در ابتدا مدل های روز را بررسی کنید و سپس با توجه به مدل استایل خود لباس مناسب را انتخاب کنید. اگر در میان لباس های موجود مدلی مناسب استایل خود پیدا نکردید می توانید از نمونه ها ایده بگیرید و به کمک یک طراح، لباس مناسب خود را ایده پردازی کنید. در هماهنگی لباس و کفش خود نهایت ظرافت را به خرج دهید.

مدل شماره 1: کفش پاشنه بلند

همه دوست دارند قد بلندتر به نظر برسند و کفش های مجلسی را بیش تر با پاشنه های بلند در ذهنمان داریم. اما اگر پیش از این پاشنه بلند نپوشیده اید و هرگز با آن احساس راحتی نکرده اید، بهتر است از انتخاب کفش پاشنه بلند خصوصا کفش هایی که پاشنه های تیز و سوزنی دارند خودداری کنید. مدل های بهتری برای شما در نظر داریم که در ادامه با آن های آشنا خواهید شد. اما اگر با کفش پاشنه بلند احساس راحتی دارید، یکی از مدل های پیشنهادی ما مدل زیبای زیر است.

مدل شماره 2: کفش پاشنه بلند پوشیده

اگر طرفدار کفش های کاملا پوشیده (مشابه نیم بوتها) هستید این گزینه می تواند مورد توجه شما واقع شود. این مدل کفش ها پاشنه بلندی دارند و برای این که احساس راحتی بیش تری داشته باشید ممکن است در قسمت انگشتان باز باشد. همین موضوع کمک می کند که فشار کمتری روی پاهای خود حس کنید و تجربه بهتری با کفش های پاشنه بلند خود داشته باشید. پوشش کفش به گونه ای طراحی شده که قسمت بالایی پاها تا مچ را کاملا بپوشاند.
  

مدل شماره 3:کفش های کاملا باز مجلسی (پاشنه بلند میخی)

اگر برخلاف گروه قبلی اولویت شما کفش های کاملا باز با کمترین میزان پوشش روی پاها است، پس این نمونه می تواند مورد پسند شما قرار بگیرد. کلیت این کفش، بندهای ظریف و تزیین شده ای هستند که مسئولیت نگه داشتن کفش در پای شما را به عهده دارند.

مدل شماره 4: کفش های بندی پاشنه لژدار

در نمونه ای که می بینید کفش های پاشنه بلند (غیر میخی) به کمک بندهای بلندی که مچ و بخشی از ساق را نیز پوشش می دهند، بسته می شوند. این مدل که به مدل ساحلی هم معروف است، خصوصا در لباس های نامزدی و فرمالیته سبک بوهو می تواند جلوه زیباتری داشته باشد.

مدل شماره 5:کفش های پاشنه کوتاه

اگر قد متناسبی دارید و کشیده تر بودن دغدغه شما نیست، و یا اگر نمی توانید هیچ جوره با پوشیدن کفش های پاشنه بلند کنار بیایید، پس انتخاب شما یه کفش پاشنه کوتاه زیبا خواهد بود. کفش های زیبایی که می بینید در عین سادگی بسیار جذاب و شیک هستند. پوشش کفش با طرح برجسته ظریفی تزیین شده است و تنها دو روبان ساده به بهترین شکل زینت بخش این کفش های مجلسی شده است.

مدل شماره 6: کفش های فانتزی و خاص

آیا خاص پسند هستید و تنها یک کار کاملا متفاوت می تواند لبخند رضایت را بر روی لبانتان بنشاند؟ پس احتمالا به دنبال نمونه ای مشابه مدل زیر هستید. کفش تم کلی یک پروانه را در پوشش و پاشنه خود دارد و این تم با حضور بال های پروانه در قسمت پشت کفش تکمیل شده است. اگر چنین کفشی مورد پسند شماست پس حتما توجه کنید که هم رنگ لباس نامزدی شما با آن هماهنگ باشد و هم مدل لباس انتخابی شما باید کوتاه باشد تا زیبایی چشمگیر کفش ها دیده شود.
  

مدل شماره 7:کفش های کار شده

این کفش های پر زرق و برق می تواند جلوه یک لباس سفید ساده بر روی آن ها باشد. تمام پوشش کفش به همراه پاشنه ها با سنگ های ظریف و زیبا تزیین شده است. البته اگر بخش پایینی دامن لباستان تور است شاید این کفش ها انتخاب مناسبی ندباشد و باعث شود تور لباستان مدام به تزیینات کفش گیر کند. سعی کنید تمرکز داشته باشید و در هنکام انتخاب کفش و لباس به همه چیز دقت کنید.

مدل شماره 8:کفش های رنگی

اگر لباس نامزدی رنگی انتخاب کرده اید پس بهتر است رنگ کفش هایتان را با آن هماهنگ کنید تا در کنار هم جلوه زیبایی داشته باشند. از نمونه های زیر ایده بگیرید. می توانید کفشی انتخاب کنید که کل پوشش رویی آن با لباستان هماهنگ باشد و یا مانند مدل دیگر تنها کفه کفش که به خاطر پاشنه بلند بودن آن به خوبی نمایان است، با رنگ لباستان هماهنگ شود.

مدل شماره 9: کفش های لژدار

درگیر دو دغدغه مهم هستید. هم باید بلندتر به نظر برسید و هم پوشیدن کفش های پاشنه سوزنی برایتان کابوس است؟ اینجاست که باید کفش های لژدار را انتخاب کنید. کفش های لژ دار کمک می کنند که فشار از روی پاشنه پای شما برداشته شود.

مدل شماره 10:کفش های تخت

کفش های تخت نیز طرفداران خاص خود را خصوصا در میان افراد قد بلند دارد. این مدل نیز از نمونه کفش های نامزدی 2022 است که علاقمندان بسیاری دارد.

مدل شماره 11: لباس نامزدی آستین پفی

انتخاب رنگ لباس نامزدی کاملا به سلیقه و نظر شما بستگی دارد. بهتر است برای اینکه تفاوتی بین لباس نامزدی و عروسیتان ایجاد شود، برای لباس نامزدی از رنگ سفید استفاده نکنید. یکی از مدل های 2022 لباس نامزدی آستین پفی با رنگ توسی مانند نمونه زیر است که در عین سادگی و با کمترین تزیینات بسیار شیک و زیباست.

مدل شماره 12: لباس نامزدی های ساده و مینیمال

این لباس زیبا و رویایی نیز تقریبا مشابه لباس قبلی است. سبک مینیمال این روزها طرفداران زیادی دارد که زیبایی را در سادگی می دانند. دامن Aline دنباله دار این لباس یک تور ساده و بدون خرج کار است.

مدل شماره 13: پیراهن میدی 

در این لباس نیز به جای زرق و برق و تزیینات اضافه، سعی شده است با استفاده از پارچه با کیفیت و طراحی مناسب، زیبایی و جذابیت خلق کرد. رنگ ملایم و برجستگی های طرح پارچه و مدل آستین ها بدون هیچ تکلف اضافه ای به آن زیبایی بخشیده است. پیراهنهای میدی این روزها ترند هستند.

مدل شماره 14: لباس نامزدی رنگی با سبک طراحی اوت کوتور

این مدل که از نمونه مدل های سال 2022 و یک مدل اروپایی است با ترکیب دو پارچه ساده و طرحدار، و طراحی ویژه بسیار خاص و چشمگیر است. دنباله لباس تنها روی یک سمت آن کار شده است.

مدل شماره 15: اورالها

اورال ها از چند سال پیش به میدان آمده اند تا برای عروس خانمها سبکی به روز و شیک خلق کنند. انتخاب شنل همراه اورال نمای خاص و ویژه ای به لباس بخشیده است.

مدل شماره 16: پیراهن یقه هفت 

یک پیراهن یقه هفت با دامن کلوش که ویژه بودن آن به خاطر نوع پارچه و تزیینات اندک ولی خاص آن است. درخشش زیبایی که در بافت پارچه وجود دارد درخشش شما را در آن تضمین می کند. برندهای مطرح طراحی لباس حتما چنین طرحی را هر سال تکرار می کنند.

مدل شماره 17: پیراهن ماکسی ساده

در این مدل یک پیراهن ماکسی مدل ماهی برای طرفداران این سبک، طراحی خاص و متمایزی پیاده کرده است. کت کوتاه روی لباس  زیبایی آن را دوچندان کرده است.

مدل شماه 18: پیراهن و شنل

این هم یک مدل لاکچری برای درخشش شما در شب نامزدیتان است. شنل بلندی که به سرشانه ها وصل شده و همزمان دنباله لباس نیز محسوب می شود مدل آن را خاص تر کرده است.

مدل شماره 19: پارچه و سبک لبنانی

لباس با بالاتنه یقه قایقی و آستین های بلند، پارچه سراسر تزیین شده، طراحی و دوخت بی نظیر زیبایی منحصر به فردی دارد. عروسهای لبنانی معمولا چنین سبکی می پسندند.

مدل شماره 20: پیراهن نامزدی کوتاه

این مدل هم برای طرفداران لباس های کوتاه که با یک کفش همرنگ می تواند بسیار جذاب تر نیز باشد.

سایر ترندهای کفش و لباس نامزدی 2022 را ادامه می بینیم:


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت