با لباس عروس به سبک استایل بوهو بیشتر آشنا شوید

با لباس عروس به سبک استایل بوهو بیشتر آشنا شوید

فهرست عناوین

خیلی از عروس خانم هایی که به سبک های پر زرق و برق علاقه ای ندارند، معمولا استایل بوهو را برای لباس عروس خود انتخاب می‌کنند. البته خیلی از عروس خانم ها نیز با اینکه این سبک را قبلا دیده اند اما هنوز با آن به طور کامل آشنایی ندارند. حال برای اینکه بیشتر این سبک را بشناسید، ما شش ویژگی اصلی لباس عروس استایل بوهو را برای شما شرح می دهیم. 

اصل یکم: راحتی

اولین ویژگی و مهمترین ویژگی این لباس راحت بودن آن است و به همین خاطر در انتخاب نوع پارچه و نوع مدل یقه و آستین ها و حتی کفش باید در نظر داشته باشید که  عروس زیبا در این لباس حس راحتی و پرواز داشته باشد.

اصل دوم: متریال و نوع پارچه

در این استایل معمولا از پارچه هایی مثل ابریشم، حریر، و تورهایی سبک استفاده می‌شود و از انتخاب پارچه های آهاردار و ضخیم صرف نظر می‌شود.

اصل سوم: استفاده از رنگ های طبیعی و ملایم

رنگ های روشن و ملایم در انتخاب تمام المان های این جشن نقش اساسی دارند و برای لباس عروس نیز می‌توان از رنگ های شیری و بژ روشن استفاده کرد تا یک هماهنگی زیبا با طبیعت شکل گیرد.

اصل چهارم: آستین های بلند یا سه ربع

این آیتم همیشگی نیست و به دلخواه انتخاب می‌شود اما وجود آستین های بلند و یا آستین های سه ربع که جنسشان به صورتی ست که مانند حریر و یا تور در عین شفافیت، کدر نیز هستند، به کامل شدن این سبک کمک زیادی خواهند کرد و حس عاشقانه ای به آن می‌دهند.

اصل پنجم:  دامن لَخت و ریزان

لباس عروس این استایل هیچ گاه دارای دامن حجیم و پفی نخواهد بود و همواره دامن هایی با حجم کم و فرم ریزان دارند تا حس رهایی بیشتری را القا کنند.

اصل ششم: پشت لباس باز

معمولا در این استایل به فرم های متفاوتی از لباس هایی با پشت باز استفاده می‌شود مثل مدل هفت و یا گرد که ترکیبی از ظرافت و جذابیت است.

اگر هنوز استایل یا سبک مورد علاقه برای جشن عروسی‌تان را نمی شناسید، یا شک دارید که استایل بوهو مناسب شماست یا خیر، حتما تست استایل شناسی بزمینه را امتحان کنید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

هستی | 1397 مهر 09


یعنی من دیوانه و نابود این سبک و استایل ام، میشه راجع به سبک بوهو در دکوراسیون و طراحی داخلی خونه هم مقاله بزارین.