11 مدل کت و شلوار عقد عروس به همراه معرفی مزون های تاپ لباس عقد

11 مدل کت و شلوار عقد عروس به همراه معرفی مزون های تاپ لباس عقد

فهرست عناوین

اگر برای مراسم عقد خود به دنبال یک لباس شیک و کمی رسمی و البته خاص هستید، کت و شلوار می تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد. خانم هایی که دوست دارند همیشه ظاهری آراسته و خاص داشته باشند می توانند از میان مدل های متنوع کت و شلوار عقد یک مدل متناسب با سلیقه خود را انتخاب کرده و در یکی از بهترین روزهای زندگی خود عالی باشند. در این مقاله ابتدا شما را با ترندهای به روز کت و شلوار عقد عروس آشنا کرده و سپس تعدادی از تاپ ترین و بهترین مزون های لباس عقد را به شما معرفی خواهیم کرد.

در خرید کت و شلوار عقد به چه نکاتی توجه کنیم؟

همانند خرید هر لباس دیگر، برای خرید کت و شلوار عقد نیز باید به این مساله توجه کنید که آیا نوع لباسی که انتخاب می کنید علاوه بر زیبایی به شما می اید یا خیر؟! در پاسخ به این سوال باید بگوئیم احتمالا انتخاب کت و شلوار عقد برای خانم هایی که قد نسبتا کوتاهی داشته و یا چاق هستند، انتخاب مناسبی نخواهد بود. کت و شلوار می تواند یک گزینه عالی و شیک برای عروس خانم هایی با قد بلند و اندام کشیده و لاغر باشد. البته برای سایر افراد هم با کمی خلاقیت می توان استایلی خاص با کت و شلوار یا اورال ایجاد کرد.
همانند دیگر لباس های عقد، برای کت و شلوار خود نیز از رنگ های شاد مانند کرم، سفید، آبی، ارغوانی، گل بهی، صورتی کم رنگ و غیره استفاده کنید. اگر مراسم عقد شما در محضر برگزار شده و یک مراسم ساده و نسبتا رسمی است، پوشیدن یک کت و شلوار زیبا می تواند برای آن مناسب باشد. همچنین اگر شما کت و شلوار عقد را برای مراسم خود انتخاب کرده اید، حتما سعی کنید از نظر نوع پوشش با اقای داماد هماهنگی داشته باشید. در این حالت بهتر است داماد نیز کت و شلواری کلاسیک بپوشد. پوشیدن کت تک یا لباس های اسپرت شاید همخوانی چندانی با کت و شلوار رسمی عروس خانم نداشته باشد.
اگر روی لباس خود از روسری یا کلاه استفاده می کنید، می توانید رنگ آن را با رنگ کفش هایتان ست کرده تا ظاهری زیباتر به استایل خود دهید. در صورتی که شلوار شما کمربند دارد، می توانید رنگ آن را نیز با کفش هایتان ست کنید. معمولا برای داشتن یک استایل شیک و زیبا همراه کت و شلوار عقد، کفش پاشنه بلند بپوشید.

ترندهای کت و شلوار عقد کدامند؟

همراه با دیگر لباس هایی که در صنعت مد به روز می شوند، کت و شلوار عقد نیز توسط طراحان در طرح ها و مدل های مختلفی طراحی و دوخته می شود. این شما هستید که با توجه به سلیقه و استایلتان می توانید یک انتخاب شیک و مناسب داشته باشید. به روزترین و زیباترین مدل های کت و شلوار عقد را می تواند مدل های زیر دانست:

کت و شلوار عقد با شلوار پاچه گشاد

یکی از مدل های کلاسیک کت و شلوار عقد که به خانم هایی با قد بلند بسیار می اید، کت و شلوار همراه با شلوار پاچه گشاد است. این نوع لباس می تواند ظاهری خاص و زیبا به شما داده و کت و شلوار را از حالت رسمی خود خارج کند.

کت و شلوار براق

یکی دیگر از طرح های کت و شلوار عقد که می تواند ظرافت زنانه شما را نیز حفظ کند، کت و شلوار با پارچه های براق است. شما می توانید این لباس را با جواهراتی زیبا به خصوص گوشواره هایی بلند پوشیده و شیک تر از همیشه دیده شوید.

کت و شلوار با کت های کار شده

از دیگر مدل های کت و شلوار عقد که بسیاری از خانم ها از خرید آن استقبال می کنند، کت و شلوارهایی است که روی کت آن کار شده است. این کت ها ظاهری مجلسی داشته و لباس شما را از حالت ساده و رسمی خود خارج می کنند.

کت های دو دکمه

یکی از شیک ترین مدل های کت و شلوار زنانه که می توانید آن ها را برای مراسم عقد خود بپوشید، کت و شلوارهایی اسپرت با دو دکمه است. شما می توانید این کت ها را ببنید و یا باز بگذارید. در هر دو صورت استایل شما خاص و بی نظیر خواهد بود.

کت و شلوار همراه با جلیقه

کت و شلوارهای عروس معمولا کت همراه با شومیز و تاپ هستند، اما مدل های بسیار خاص و شیکی نیز وجود دارد که همراه با کت جلیقه می پوشید. این نوع کت و شلوار عقد برای خانم هایی که بالا تنه کوتاه و یا چاقی دارند، توصیه نمی شود.

کت بلند و شلوار کمربند دار

یکی دیگر از استایل های بسیار شیک و اروپایی که بسیار مناسب یک مراسم عقد لاکچری و لوکس است، کت بلند به همراه شلوار کمربند دار است. یکی از ترندهای سال 2020 اروپا بدون شک این استایل شیک بود که طرفداران خاص خود را نیز داشت.

کت و شلوار یا اورال فانتزی

اگر تصور شما از کت و شلوار عقد تنها یک لباس ساده و رسمی است، کاملا در اشتباهید! مدل های فانتزی بسیاری از کت و شلوار های عروس نیز طراحی و دوخته می شود که آستین های پفی دارند، یقه یا آستین آن ها توری است و به هر شکلی از ظاهر کلاسیک کت و شلوار خارج شده اند. این لباس ها می تواند برای خانم هایی که به دنبال لباس های خاص و شیک هستند، بسیار مناسب باشد.

کت و شلوار عقد با آستین های بلند و توردار

احتمالا مدل های مختلف پیراهن های مجلسی را دیده اید که در آن ها آستین ها بلند بوده و گاهی به بلندی خود لباس می رسد. جالب است بدانید مدل های بسیار پر طرفداری از کت و شلوارهای عروسی نیز وجود دارد که آستین های آن توری و بلند است. این لباس نیز در عین رسمی بودن شیک و زیبا خواهد بود.

کت کوتاه بدون دکمه

کت های بدون دکمه از دیگر مدل های کت و شلوار عقد است که بسیاری از عروس های اروپایی آن ها را به دلیل سادگی و زیبایی انتخاب می کنند. این کت ها معمولا کوتاه بوده و می توانید زیر آن شومیز توری و یا ساتن بپوشید.

کت چپ و راستی با کمربند فانتزی

از دیگر مدل های فانتزی و شیک کت و شلوار عقد می توان به کت چپ و راستی همراه با کمربند از جنس کت اشاره کرد که می توانید آن را به شکل زیبایی روی کمر خود ببندید. اگر کمر شما باریک است، این کت و شلوار می تواند زیبایی استایل شما را به خوبی نمایان کند.

کت یقه دوبل

از دیگر مدل های بسیار زیبای کت و شلوار عقد، مدل هایی است که کت آن با یقه دوبل دوخته می شود. معمولا یقه آن ها حالتی شل و افتاده دارد و باید آن را همراه با شلوارهای گشاد پوشید.

معرفی بهترین مزون های لباس عقد و کت شلوار عقد عروس

همه ما برای بهترین روز زندگیمان به دنبال بهترین ها هستیم. معمولا برای خرید و تهیه لباس عقد و عروسی چیزی از فروشگاه های مختلف دستگیرمان نشده و باید به مزون های مخصوص این مراسم ها مراجعه کنیم. در ادامه شما با تعدادی از بهترین مزون های لباس عقد و عروسی آشنا کرده تا اگر مراسم عقد و عروسیتان نزدیک است، بتوانید به راحتی لباس مناسب و مورد نظرتان را پیدا کنید.

مزون بانوکا

یکی از بهترین مزون های لباس عقد، نامزدی و فرمالیته در تهران مزون بانوکا است که تنها بعد از چند سال آغاز به کار توانسته نام خود را در میان مزون های لوکس و حرفه ای تهران جای دهد. در این مزون شما مدل های متنوعی از لباس را می بینید، می توانید از طراحان این مجموعه مشاوره گرفته و مدل مورد نظرتان را به آن ها برای دوخت بدهید. در این مجموعه از بهترین پارچه ها برای دوخت انواع لباس عروس، لباس شب، لباس نامزدی، لباس عروس کودک و غیره استفاده شده و لباس کاملا متناسب با اندام و استایل شما دوخته خواهد شد.

مزون مونازون

از دیگر مزون های به نام و شناخته شده تهران بدون شک مزون مونازون است که بیش از چند دههئاز فعالیت حرفه ای آن در دوخت و طراحی انواع لباس شب، عقد، عروسی و غیره می گذرد. در این مزون هم لباس ها به صورت آماده وجود دارند و هم شما می توانید به صورت سفارشی مدل و طرح مورد نظرتان را به خیاط بدهید تا لباس دقیقا مشابه با چیزی که می خواهید دوخته شود. در این مزون همراه با لباس توسط طراحان به شما اکسسوری های مختلفی از تاج، توربان، ست بله برون، هدپیس و غیره داده می شود تا شما بتوانید همه چیز را به خوبی و یک جا باهم ست کنید.

مزون هور

از دیگر مزون های حرفه ای و به روز در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس های مجلسی، لباس شب، لباس عروس، عقد و فرمالیته مزون هور با کادری مجرب و حرفه ای است. در این مزون شما می توانید لباس رویاییتان را درست مشابه چیزی که می خواهید داشته باشید. طراحان و خیاطان این مجموعه بدون شک در کار خود بهترین هستند.

مزون اتاق مد معصوم زاده

مزون اتاق مد معصوم زاده از دیگر نام هایی است که بدون شک در لیست بهترین مزون های تهران قرار می گیرد. این مزون بیش از 25 سال سابقه فعالیت حرفه ای در زمینه طراحی و دوخت انواع لباس را داشته و توانسته رضایت خاطر مشتریان خود را به طور کامل به دست آورد. خواهران معصوم زاده مدیران این مجموعه از اعضای کارگروه مد و لباس نیز هستند، بنابراین می توانید خیالتان آسوده باشد که جدیدترین و به روزترین لباس را برای مراسم عقد، عروسی، فرمالیته و دیگر جشن های خود خواهید داشت.

مزون ماندیلیون

اگر برای خرید لباس عقد خود به دنبال لباس های خوش دوخت هستید، بدون شک مزون ماندلیون یکی از بهترین مزون های عقد و عروسی در تهران می تواند یک انتخاب صحیح برای شما به شمار رود. این مزون زیر نظر کارگروه ساماندهی مد و لباس است و نماینده رسمی بسیاری از لباس های عروس ترک و بسیاری از برندهای معتبر جهانی است. کافی است سری به این بزنید تا در دنیایی از مد و لباس های به روز غرق شوید.

مزون فاخر

یکی دیگر از مزون های با سابقه تهران که در خیابان انقلاب واقع شده است، مزون فاخر با سالها سابقه کاری حرفه ای و موفق در این زمینه می باشد. طراحان این مجموعه همگی افرادی با تجربه و حرفه ای هستند که در زمینه مد و طراحی تحصیلات آکادمیک نیز دارند. در کنار کادری حرفه ای، پارچه ها از بهترین پارچه ها دوخته می شوند. همچنین شما می توانید روی خوش قولی این مجموعه حساب کرده و لباس خود را به زیباترین شکل در زمان تعیین شده تحویل بگیرید.

مزون سالاری

مزون سالاری نام دیگری است که در معرفی بهترین مزون های لباس عقد و عروسی به شما پیشنهاد داده می شود. یکی از ویژگی های مهم این مزون قیمت مناسب لباس ها است که مناسب با بودجه زوج های جوان در نظر گرفته شده است. در این مزون شما می توانید از میان تاپ ترین و بهترین مدل های ژورنالی سال، لباس مورد نظرتان را انتخاب کرده و یا سفارش دوخت بدهید.

مزون لباس مشهور

این مزون لباس عقد و فرمالیته به صورت آنلاین فعالیت می کند. در این مزون فروش آنلاین عمده و تک محصولاتی مانند لباس عقد محضری و پیراهن فرمالیته با دوخت اختصاصی صورت می گیرد. کافی است سری به صفحه این مزون بزنید تا با جدیدترین و به روز ترین لباس های عقد و عروسی، فرمالیته و لباس شب آشنا شوید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت