برای شروع کار در رشته طراحی ناخن به چه ابزاری نیاز داریم؟

برای شروع کار در رشته طراحی ناخن به چه ابزاری نیاز داریم؟

فهرست عناوین

دیگر زمان لاک های ساده و تک رنگ گذشته و اکنون ناخن کارهای حرفه ای طرح های مختلف و فوق العاده زیبایی را روی ناخن ها اجرا می کنند. این حرفه به قدری پیشرفت کرده است که به یکی از لاین های آموزش آرایشگری تبدیل شده و تکنیک های تخصصی و پیشرفته ای در آن ها آموزش داده می شوند. برای ایجاد این طرح های حرفه ای، علاوه بر لاک های مختلف براق، مات، اکلیلی و ... به ابزارهای خاص دیگری نیز نیاز دارید.
با داشتن این ابزارهای در محل کار خود به راحتی می توانید تمام طرح های مورد علاقه مشتری را اجرا کنید. اگر قصد دارید کسب و کار خود را شروع کنید، اما نمی دانید که باید چه ابزارهایی را تهیه کنید، با ما همراه باشید. ما تمام ابزار مورد نیاز شما برای شروع کسب و کارتان را به شما معرفی می کنیم.

ابزارهای مورد نیاز برای طراحی ناخن

امروزه از ابزارهای مختلفی برای طراحی ناخ استفاده می شود. با شرکت در دوره آموزش طراحی ناخن می توانید با تمام این ابزار آشنا شده و نحوه استفاده از آن ها را یاد بگیرید. در ادامه با معرفی برخی از مهم ترین ابزارهای طراحی ناخن با ما همراه باشید.

۱. قلم نقطه گذاری یا داتینگ

قلم داتینگ برای ایجاد نقطه نقطه های هم اندازه و یکدست روی ناخن استفاده می شود. سری این قلم سایزهای مختلفی دارد. می توانید از این وسیله برای طراحی ناخن خالخالی یا ایجاد طرح های مختلف مانند گل استفاده کنید.

۲. نگین و مروارید و پولک

از انواع نگین های رنگی، مروارید، و پولک های طرح دار و براق می توان برای تزئین ناخن استفاده کرد. این ابزار بیشتر برای طراحی ناخن مجلسی کاربرد دارند و جلوه خاص و فوق العاده ای به ناخن می بخشند.

 ۳. استیکر

استیکرهای مختلفی در بازار موجود است که به شما امکان می دهد به راحتی طرح های متنوع و زیبایی را روی ناخن مشتری اجرا کنید. استفاده از این استیکرها بسیار راحت است و شما می توانید در خانه نیز از آن ها استفاده کرده و ناخن های خود را طراحی کنید.

۴. نوار طراحی ناخن

این نوارها با ضخامت های مختلفی تولید شده اند و می توانید از آن ها به عنوان یک طرح منحصر به فرد روی ناخن استفاده کنید. همچنین از این وسیله می توانید برای جدا کردن لایه های مختلف رنگی یا فرنچ کردن، ایجاد طرح های هندسی و... کمک بگیرید.

۵. دانه فلزی و شیشه‌ای

از دیگر ابزار موردنیاز در طراحی حرفه‌ای ناخن استفاده از دانه‌های فلزی و شیشه‌ای است. به کمک این ابزارها می توان نمای دوبعدی یا چندبعدی بر روی ناخن‌ها ایجاد کرد.

۶. انواع لاک

از مهم‌ترین ملزومات در حرفه دیزاین و طراحی ناخن استفاده از لاک های مختلف مانند لاک ژل های پاستیلی، کهکشانی، چشم گربه ای یا مغناطیسی، کریستالی، مات، براق، اکلیلی و ... است. به کمک این لاک ها و ترکیب آن ها در تزئین ناخن می توانید طرح های فوق العاده متنوعی را ایجاد کنید.

۷. مهر مخصوص ناخن

برای طراحی و ایجاد طرح روی ناخن می‌توان از مهرهای مخصوص این کار استفاده کرد. استفاده از مهر بسیار ساده است و بوسیله آن می توانید طرح های آماده را روی ناخن های خود مهر کنید.

۸. بیس کت و تاپ کت

از بیس کت برای حفظ سلامتی ناخن ها، چسبندگی بیشتر لاک به ناخن و جلوگیری از رنگ گرفتن ناخن استفاده می شود. در انتها نیز پس از زدن لاک و اتمام طراحی، یک لایه تاپ کت را برای براقیت بیشتر ناخن و ماندگاری لاک و جلوگیری از لب پر شدن و ترک خوردن آن می زنیم.

۹. اکلیل

برای اینکه ناخن ها درخشندگی و جذابیت بیشتری داشته باشند، می توانید از اکلیل به جای لاک اکلیلی استفاده کنید. با استفاده اکلیل می توانید براقیت بیشتری به ناخن ها بدهید و تمام سطح ناخن را با اکلیل بپوشانید. علاوه بر اکلیل، می توانید از پودرهای دانه شکری و مخملی نیز برای ایجاد ظاهر برجسته و درخشان بر روی ناخن استفاده کنید.

دترلند بهترین آموزشگاه آرایشگری زنانه در تهران

شاید به نظر استفاده از این ابزار و طراحی ناخن کار دشواری به نظر نرسد. اما در واقع این طور نیست و شما برای مسلط شدن به این حرفه باید دوره های آموزش حرفه ای را بگذرانید. در یک دوره آموزش حرفه ای شما با جدیدترین مدل ها، تکنیک ها، و ابزار لازم برای طراحی ناخن آشنا می شوید می توانید آموخته های خود را به صورت عملی روی مدل های مصنوعی و طبیعی اجرا کنید.
برای دستیبابی به چنین شرایطی، ما آموزشگاه آرایشگری دترلند را به شما پیشنهاد می کنیم. این آموزشگاه می تواند تمام مباحث و سرفصل های استاندارد را به کمک اساتید حرفه ای و جدیدترین متدهای آموزشی ارائه داده و شما را در مسیر شغلی و حرفه ای زندگی خود یاری دهد.
دترلند یکی از آموزشگاه هایی است که با سال ها سابقه درخشان در زمینه آموزش آرایشگری، هنرجویان زیادی را تعلیم داده و روانه بازار کار کرده است. همچنین، این آموزشگاه بسیاری از رشته های مهم و ضروری آراشگری مانند آموزش پاکسازی پوست، لیفت ابرو، رنگ مو، اپیلاسیون و … را برگزار می کند، تمام ابزار و شرایط لازم برای آموزش و تمرین و تکرار را در اختیار هنرجویان قرار می دهد و آن ها را به طور کاملا عملی با ابزار و تکنیک ها آشنا می کند. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد دترلند می توان به موارد زیر اشاره کرد:
  • ارائه مدارک معتبر معتبر فنی و حرفه ای
  • استفاده از ابزارها و تجهیزات باکیفیت و جدید
  • همکاری با اساتید و مربیان مجرب و حرفه ای
  • ارائه آموزش ها به صورت عملی بر روی مدل های مصنوعی و طبیعی
  • ایجاد شرایط تمرین و تکرار برای هنرجویان
  • ارائه سرفصل های استاندارد تعیین شده از سوی سازمان فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس های در روزهای تعطیل برای راحتی خانم های شاغل و ساکنین شهرستان ها
  • شهریه مقرون به صرفه و مناسب
  • برگزاری کلاس ها به صورت خصوصی، نیمه خصوص، و گروهی
  • پشتیبانی ۶ ماه از هنرجویان برای رفع اشکال و مشاوره برای راه اندازی کسب و کار
شما عزیزان می توانید در هر ساعت از شبانه روز نسبت به تکمیل فرم ثبت نام آنلاین در سایت دترلند به آدرس Deterland.com اقدام نمایید و یا در ساعات کاری آموزشگاه برای مشاوره و ثبت نام تماس بگیرید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت