بهترین دفاتر عقد و ازدواج در قم

بهترین دفاتر عقد و ازدواج در قم

فهرست عناوین

در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین دفاتر عقد و عروسی در قم را به شما عزیزان معرفی کنیم تا اگر ساکن این شهر مقدس هستید، بتوانید یک انتخاب عالی و خوب برای روز عقد خود داشته باشید. برای انتخاب یک دفتر عقد باید به فاکتورهای مختلفی مانند موقعیت مکانی محضر، دیزاین سفره عقد، ظرفیت مهمانان، زیبایی فضای داخلی سالن و غیره توجه کنید.

بهترین دفاتر عقد و ازدواج در قم

همان طور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد، در ادامه لیستی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج در قم به همراه آدرس و نام سردفتر آن ها را در اختیار شما قرار می دهیم.

سالن عقد رویال قم

برای برگزاری عقد محضری وتشریفاتی با ظرفیت 50 نفر انتخاب اول بسیاری از زوجهای جوان، سالن عقد رویال قم است. این سالن عقد زیبا با گل آرایی مجلل، میز کیک و پذیرایی مدرن و چیدمان درجه یک در میدان امام خمینی واقع شده است.

دفتر و سالن عقد پریا

بدون شک یکی از لاکچری ترین و زیباترین دفاتر عقد و ازدواج در قم، سالن و دفتر عقد پریا است که سفره عقد آن به زیباترین شکل ممکن دیزاین و گل آرایی شده است. در سفره عقد این سالن از مدرن ترین اکسسوری ها و زیباترین وسایل استفاده شده تا تصاویر شما به زیباترین شکل ممکن ثبت شوند. ظرفیت این دفتر عقد 70 نفر است. سالن پریا روبه روی بوستان علوی، ساختمان ستیا واقع شده است.

دفتر ازدواج شماره 13 قم

نام دیگری که در لیست بهترین دفاتر عقد و ازدواج قم قرار می گیرد، دفتر ازدواج شماره 13 آن است. سر دفتر آن آقای سید صدرالدین موسوی است. این سالن عقد دارای فضایی بسیار بزرگ و مناسب برای عروس و داماد و مهمانان است.

دفتر ازدواج شماره 57

دفتر ازدواج شماره 57 نیز یکی دیگر از دفاتری است که می توانیم آن را به عنوان یکی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج در قم به شما معرفی کنیم. این دفتر عقد محیطی گرم و دوستانه و دکوراسیونی کلاسیک و زیبا دارد و شما در آن احساس راحتی و آرامش می کنید. این دفتر زیبا در زنبیل آباد، 20 متری امام حسین، پاسداران واقع شده است.

سالن عقد لیلیان

از دیگر دفاتر و سالن های عقد که می تواند در لیست بهتری دفاتر عقد و ازدواج قم قرار بگیرید، سالن عقد لیلیان است. این سالن عقد فضایی مناسب با تهویه عالی دارد تا در صورتی که تعداد مهمان ها زیاد باشد، هوا به خوبی جریان داشته باشد. چیدمان سفره عقد و دکوراسیون فضای اتاق عقد بسیار زیبا و گرم است و انتظارات شما را برآورده خواهد کرد. این سالن عقد در بلوار شهید صدوقی واقع شده و حدود 60 نفر ظرفیت دارد. در این دفتر عقد می توانید از مهمان داران با تجربه برای پذیرایی و موسیقی سنتی (دف نوازی) نیز استفاده کنید.

دفتر خانه ازدواج صادقی

اگر به دنبال یک فضای آرام، دوستانه و گرم هستید، دفتر خانه ازدواج صادقی یک انتخاب مناسب برای شما به شمار می رود. این دفتر عقد در بلوار امین، 20 متری گلستان واقع شده است. دیزاین و دکوراسیون محیط داخلی دفتر بسیار زیبا بوده و می تواند توجه سخت پسندترین افراد را به خود رفع کند.

دفتر عقد و ازدواج شماره 60

از دیگر دفاتر عقد و ازدواج در قم که می توانید روی زیبایی و چیدمان سفره و فضای اتاق حساب کنید، دفتر عقد و ازدواج شماره 60 آن است. این سالن، اتاق عقد و سفره آن چیدمانی مدرن همراه با اکسسوری های بسیار زیبا و شیک داشته و نورپردازی آن باعث می شود بتوانید عکس هایی حرفه ای و زیبا بگیرید. این دفتر عقد و ازدواج در خیابان امام زاده ابراهیم، میدان معصومیه واقع شده است.

دفتر ازدواج شماره 62

اگر به دنبال یک دفتر عقد و ازدواج با موقعیت مکانی خوب هستید تا هم خودتان هم مهمانتان بتوانند به راحتی آن را پیدا کنند، دفتر ازدواج شماره 62 برای شما یک انتخاب عالی و مناسب خواهد بود. برخود پرسنل در این دفتر عقد بسیار عالی بوده و همه برنامه ها دقیق و به بهترین شکل ممکن برگزار می شود. چیدمان و دیزاین سفره عقد نیز بسیار شیک و مدرن است. این دفتر به عنوان یکی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج در قم در خیابان هفت تیر، نبش 20متری شهید بهشتی واقع شده است.

دفتر عقد و ازدواج شماره 17 قم

نام دیگری که در لیست بهترین دفاتر عقد و ازدواج قم قرار می گیرد، بدون شک دفتر عقد و ازدواج شماره 17 است که خیانان شهید محلاتی و در کوچه شماره 1 واقع شده است. هر آنچه که شما از یک دفتر عقد خوب و با کیفیت در نظر دارید در این سالن و دفتر به خوبی برگزار خواهد شد و شما هیچ نگرانی بابت کیفیت مراسم نخواهید داشت. دکوراسیون، چیدمان، گل آرایی، مبلمان مورد استفاده همگی لاکچری و شیک هستند تا بهترین روز زندگیتان به زیباترین شکل سپری شود.

دفتر و سالن عقد افضلی

دفتر عقد و ازدواج افضلی بیش از نیم قرن است که سابقه فعالیت در شهر زیبای قم داشته و تا کنون خطبه عقد زوج های زیادی در آن خوانده شده است. این دفتر عقد به شما امکان اجرای مراسم عقد عربی و فارسی را داده و فضایی مدرن و شیک دارد. در این دفتر عقد شما می توانید پذیرای 20 نفر از مهمانان و عزیزانتان باشید. این دفتر عقد در محدوده جهانبازی واقع شده است.

سالن عقد الف

اگر می خواهید در کنار خواندن خطبه عقد یک مراسم جمع و جور اما بی نظیر و لاکچری داشته باشید، دفتر رسمی عقد الف و سالن عقد آن یک انتخاب عالی برای شما به شمار می رود. در این سالن زیبا مدل ها و طرح های زیبایی برای دیزاین سفره عقد به شما پیشنهاد داده می شود تا بر اساس سلیقه خود آن را انتخاب کنید. گل آرایی، شمع آرایی، پذیرایی از مهمانان و برخورد حرفه ای پرسنل این دفتر و سالن را به یکی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج قم تبدیل کرده است.

دفتر عقد و سالن فلوریا

یکی از معروف ترین و زیباترین سالن ها و دفاتر عقد در قم دفتر عقد و سالن عقد فلوریا در سالاریه قم است. شما می توانید در این سالن عقد مراسم خود را به شکل رویایی و لاکچری در فضای باز برگزار کنید. این دفتر و سالن عقد به عنوان یکی از بهترین دفاتر عقد و ازدواج در قم دارای کادر فیلم برداری بسیار حرفه ای است تا تصاویر بهترین روز شما را ماندگار کند.

دفتر و سالن عقد لیندا

سالن و دفتر عقد لیندا نیز یکی از معروف ترین و بهترین سالن ها و دفاتر عقد و ازدواج در قم است که سالنی بسیار زیبا و بزرگ دارد. چیدمان صندلی ها و میز مهمان ها به صورت کاملا حرفه ای انجام شده و سفره عقد آن یکی از زیباترین سفره های عقدی است که می توانید انتخاب کنید.

سالن عقد کلبه

کلبه از دیگر سالن ها و دفاتر عقدی است که می توانید یک مراسم عالی را در آن برگزار کنید. این دفتر دارای سه سالن جداگانه با ظرفیت های 25، 60 و 70 نفر است و شما متناسب با تعداد مهمان هایتان می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید. گل آرایی و میوه آرایی به زیباترین شکل ممکن انجام شده و شما می توانید از مهمان های خود به بهترین نحو پذیرایی کنید. مدیریت این مجموعه خانم هژبری هستند.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت