بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در تبریز

بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در تبریز

فهرست عناوین

اگر ساکن شهر زیبای تبریز هستید و تمایل دارید مراسم عقد خود را در دفترخانه و سالن عقد شیک و زیبایی با امکانات خوب و به بهترین شکل ممکن برگزار کنید، حتما با ادامه متن همراه شوید. در این مقاله سعی کرده ایم بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در تبریز را معرفی کنیم تا بتوانید به بهترین شکل ممکن، لحظات شیرین زندگی خود را به یاد ماندنی کنید. این دفاتر ازدواج با محیطی صمیمی، دکوراسیون های متفاوت، کارکنان خبره و دوره دیده و البته پذیرایی بی نقص، آماده برگزاری مراسم عقد خاطره انگیزی برای شما هستند.

1: دفتر عقد 221 تبریز

اگر قصد دارید مراسم عقد با شکوه و در عین حال جمع و جور برگزار کنید، یکی از گزینه های بسیار خوب دفتر عقد 221 است. در سالن های این دفتر سفرهای عقد متنوعی انداخته شده تا بتوانید با توجه به نظر و سلیقه خود یکی از آن ها را انتخاب کنید. این دفتر دارای دو سالن بزرگ و کوچک است که مراسم در آن برگزار خواهد شد. با توجه تعداد مهمان ها و مراسم، می توانید سالن بزرگ و یا کوچک را برای برگزاری مراسم انتخاب کنید.
این دفتر عقد ظرفیت 70 نفر را دارد، از این رو شما می توانید برای برگزاری مراسم تمام اقوام درجه یک خود را دعوت کنید. از دیگر خوبی های این دفتر عقد می توان به اتاق مجزا برای عروس خانم اشاره کرد. در این اتاق عروس خانم به راحتی می تواند لباس های خود را عوض کند و آماده مراسم شود.

2: دفتر عقد 200 تبریز

اگر ساکن شهر زیبای تبریز هستید و می خواهید مراسم عقد را در یکی از بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در تبریز برگزار کنید، یکی از گزینه های پیش روی شما، دفتر عقد شماره 200 تبریز است. این دفتر یکی از بهترین دفاتر ازدواج در تبریز است که اتاق عقد و سفره عقد بسیار زیبایی دارد. این اتاق و سفره بی شک یکی از زیباترین سفره ها و اتاق های عقد است که عروس و داماد و همچنین مهمان ها می توانند در آن عکس های بسیار زیبایی بگیرند.
دفتر عقد 200 تبریز با ظرفیت 75 نفر، گزینه ای مناسب و ایده آل برای کسانی است که می خواهند مراسم عقد نسبتا شلوغی بگیرند و تمام اقوام درجه یک و دوستان خود را دعوت کنند. از خوبی های این دفتر ازدواج و سالن عقد می توان به جای مناسب برای پارک ماشین عروس و داماد و همچنین سایر مهمان ها اشاره کرد. پذیرایی با انواع غذا و میوه و نوشیدنی های گرم و سرد از خوبی ها و امکانات مناسب این سالن عقد است.

3: دفتر عقد 166 تبریز

اگر دوست دارید مراسم عقد خود را در دفتر ازدواج و سالن عقد جمع و جور و البته زیبا در شهر تبریز برگزار کنید، دفتر عقد شماره 166 تبریز که در جاده باسمنج واقع شده، یکی از گزینه های مناسب است. این دفتر عقد با چیدمانی متفاوت و زیبا طراحی شده تا شما بتوانید عکس های زیبایی بگیرید. در این سالن امکان پذیرایی از مهمانان عزیز شما به بهترین شکل ممکن فراهم شده است. از خوبی های این دفتر ازدواج می توان به خوش خط بودن سر دفتر اشاره کرد، از این رو دفتر عقد شما به زیباترین خط ممکن نوشته خواهد شد.

4: دفتر عقد شماره 240 تبریز

یکی از دفاتر عقد و سالن عقد زیبا و لاکچری در شهر زیبای تبریز، دفتر ازدواج شماره 240 است. شما می توانید با توجه به خاص بودن دکوراسیون اتاق عقد، عکس های بسیار زیبا و متفاوت بگیرید. از ویژگی های خوب این دفتر عقد می توان به گل آرایی بسیار زیبا و هنرمندانه آن اشاره کرد. در این سالن عقد و دفتر ازدواج سعی شده تمامی ظروف سفره عقد از بهترین ها انتخاب شوند. این دفتر عقد در چهار راه شهید بهشتی واقع شده و آماده پذیرایی برگزاری مراسم شما عروس و دامادهای خوش سلیقه و خوش ذوق است.

5: دفتر عقد شماره 9 تبریز

یکی دیگر از دفاتر ازدواج تبریز که در لیست بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در تبریز قرار می گیرد، دفتر شماره 9 است. این دفتر عقد در چهار راه ولیعصر تبریز واقع شده که ظرفیت نسبتا بالایی دارد. این دفتر عقد با ظرفیت 75 نفر یکی از بزرگترین دفاتر عقد در تبریز است که برای مراسمات نسبتا شلوغ گزینه ای مناسب و ایده آل است. با توجه به دکوراسیون متفاوت و زیبای سالن عقد، شما می توانید عکس های زیبا و متفاوت بگیرید و لحظات شیرین زندگی خود را ثبت کنید. از خوبی های دفتر عقد شماره 9 تبریز می توان به پذیرایی از مهمان ها اشاره کرد. مهمان های عزیز شما در این دفتر عقد به بهترین شکل ممکن پذیرای خواهند شد.

6: سالن عقد 205 تبریز

اگر از آن دسته از عروس و دامادهایی هستید که دنبال سالن عقد با طراحی کلاسیک، زیبا و صمیمی هستید، حتما به سالن عقد 205 تبریز واقع در چهار راه ولیعصر سر بزنید. تا بحال زوج های زیادی در این سالن، مراسم عقد خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کرده اند. از ویژگی های خوب و قابل توجه این سالن عقد می توان به پارکینک اختصاصی اشاره کرد. مهمان های شما می توانند با خیال آسوده ماشین های خود را در پارکینگ قرار دهند. اگر می خواهید مراسم عقد همه چیز تمام و کامل برگزار کنید، این سالن عقد گزینه مناسبی برای شماست. شما می توانید از مهمانان خود در بهترین شکل ممکن با کیک عقد، فینگرفود، انواع شیرینی و ... پذیرایی کنید.

7: دفتر ازدواج شماره 30 تبریز

از دیگر دفاتر ازدواج و سالن عقد تبریز که در لیست بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در تبریز قرار دارد می توان به دفتر ازدواج شماره 30 واقع در خیابان فردوسی اشاره کرد. چیدمان لاکچری و دوست داشتنی این دفتر عقد، قطعا لحظات شیرین زندگی شما را برای شما در بهترین حالت ممکن به یادماندنی خواهد کرد. در این دفتر عقد سعی شده سفره عقد و همچنین سالن به زیباترین شکل ممکن تزیین شود تا عکس های شما بسیار زیباتر باشند.
از نکات قابل توجه در دفتر عقد شماره 30 تبریز می توان به میزهای پذیرایی جداگانه برای مهمانان اشاره کرد تا به خوبی از مهمانان عزیزتان پذیرایی شود. تا حالا زوج های جوان زیادی در این دفتر عقد، مراسم خود را برگزار کرده اند و عروس و دامادها و همچنین مهمانان آن ها از این دفتر ازدواج رضایت کامل داشته اند.

8: دفتر عقد و سالن پذیرایی دانیال

دفتر و تالار عقد دانیال را نیز می توان در لیست بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در تبریز قرار داد. اگر می خواهید بعد از مراسم عقد یک تالار زیبا و شیک نیز برای برگزاری جشن رزرو کنید، دفتر عقد و سالن پذیرایی دانیال گزینه ای مناسب است. این دفتر دارای 4 سالن پذیرایی مجزا با دیزاین و ظرفیت متفاوت است تا بتوانید با توجه به سلیقه خود و البته تعداد مهمان هایتان، سالن مناسب را رزرو کنید. دفتر عقد و سالن پذیرایی دانیال در خیابان 22 بهمن تبریز قرار گرفته است.

9: سالن عقد ایرانیان در تبریز

یکی از سالن های عقد تبریز که با سالنی شیک و مجلل آماده برگزاری مراسم خاطره انگیزی برای عروس و دامادها است، سالن عقد ایرانیان در تبریز است. این سالن عقد با مهمانداران خبره و دوره دیده، به خوبی از مهمانان عزیز شما پذیرایی خواهد کرد.

10: سالن عقد نفیس تبریز

اگر برای برگزاری مراسم عقد خود دنبال سالن عقد با محیطی گرم و صمیمی هستید، حتما به سالن عقد نفیس که یکی از بهترین دفاتر ازدواج و سالن عقد در تبریز است، سر بزنید. در این سالن عقد با دکوراتیوی شیک و مجلل، می توانید عکس های زیبا و خاطره انگیزی بگیرید. از خوبی های سالن عقد نفیس می توان به حضور مهمانداران ماهر و دوره دیده برای پذیرایی عالی اشاره کرد.

11: تالار و سالن عقد و رستوران امیران

از دیگر سالن های عقد تبریز می توان به تالار و سالن عقد و رستوران امیران اشاره کرد. در این تالار علاوه بر مراسم عقد، کلیه جشن ها و مهمانی ها و مراسم ترحیم، مهمانی صبحانه و عصرانه و همچنین جلسات اداری و کاری نیز برگزار خواهد شد. این تالار با ظرفیت 600 نفر و سالن مجزا برای پذیرایی گزینه مناسبی برای برگزاری مهمانی ها و جشن های شما است. از خوبی های این تالار عقد و عروسی می توان به پذیرایی با منو شام و نهار، میوه و شیرینی و انواع نوشیدنی های گرم و سرد اشاره کرد.

12: دفترخانه ثبت ازدواج شماره 223 توحید ورمزیاری

دفترخانه ثبت ازدواج شماره 223 که در کوی ولیعصر تبریز واقع شده، آماده انجام کلیه امور ثبت ازدواج و برگزاری مراسم عقد و عروسی و کلیه خدمات مربوطه است. زوج های جوان می توانند برای ثبت ازدواج و برگزاری مراسم به این دفترخانه مراجعه کنند.

13: دفتر رسمی ازدواج 100 تبریز

دفتر رسمی ازدواج شماره 100 تبریز با ظرفیت 80 نفر، یکی دیگر از بهترین دفاتر عقد تبریز است که با امکانات خوبش، آماده پذیرایی از مهمان های عزیز شما است. اگر قصد برگزاری مراسم عقد نسبتا شلوغی را دارید و می خواهید تمامی دوستان و اقوام درجه یک را دعوت کنید، دفتر شماره 100 گزینه ای مناسب است.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت