قیمت عکاسی فرمالیته در سبک های مختلف چقدر است؟

قیمت عکاسی فرمالیته در سبک های مختلف چقدر است؟

فهرست عناوین

عکاسی فرمالیته این روزها به یک رسم زیبا و البته جدا نشدنی از مراسم عقد و عروسی تبدیل شده است. زوج‌ های جوان روز مراسم خود و یا چند روز قبل از آن به لوکیشن های عکاسی مختلف رفته و عکس هایی با سبک های مختلف اسپرت، فانتزی، رومانتیک و غیره می گیرند. قیمت عکاسی فرمالیته با توجه به لوکیشن مورد نظر، تعداد روزهایی که برای عکاسی در نظر گرفته می شود، نوع و شهرت آتلیه و غیره متفاوت است. در این مقاله ابتدا شما را با سبک های مختلف عکاسی فرمالیته و سپس با قیمت آن آشنا خواهیم کرد. 

  انواع عکاسی فرمالیته 

عکاسی فرمالیته را با توجه به لوکیشن عکاسی و تعداد روزهایی که برای آن در نظر گرفته می شود می توان به دو دسته تقسیم بندی کرد.
o دسته اول معمولاً عکاسی در یک روز و تنها در یک لوکیشن برگزار می ‌شود عروس و داماد همراه با عکاس خود به لوکیشن‌ های مختلف مانند جنگل، باغ، باغ ‌تالار، مناظر طبیعی کنار رودخانه، برکه و یا مکان‌ های دیگری که عکاس در نظر دارد رفته و عکس های خود را آن جا می گیرند.
o نوع دوم عکاسی فرمالیته است که زوج جوان همراه با تیم عکاسی خود سفرهای چند روزه به شهر یا کشورهای دیگر دارند. برای مثال ممکن است عروس و داماد بخواهند عکس های خود را در کویر، جنگل های شمال یا حتی کشورهای همسایه مانند ترکیه و ارمنستان و غیره بگیرند. قیمت عکاسی فرمالیته در این حالت به شکل یک پکیج محاسبه خواهد شد. زیرا باید هزینه رفت و آمد، هزینه اسکان، هزینه میکاپ آرتیست و موارد جانبی دیگر نیز در نظر گرفته شود.
o البته ممکن است بسیاری از زوج های جوان ترجیح دهند که تنها عکاسی در سالن عقد یا سالن عروسی آن ها انجام شده و برای گرفتن عکس و ساخت کلیپ های فرمالیته زمان و مکان دیگری را در نظر نمی گیرند. بدون شک هزینه این عکاسی عروسی در مقایسه با دو مورد بالا بسیار کمتر است.

  سبک های مختلف عکاسی فرمالیته 

احتمالاً شما تا کنون سبک های مختلفی از تصاویر و کلیپ های فرمالیته دوستان و آشنایانتان را دیده اید. کلیپ و تصاویر فرمالیته به سبک های مختلفی مانند سفر در گذشته، تصاویر کلاسیک، عکاسی در طبیعت، عکاسی فانتزی، لاکچری و لوکس و غیره گرفته و ساخته می شوند. قبل از آنکه با قیمت عکاسی فرمالیته در سبک های مختلف آشنا شویم، بهتر است با سبک های مختلف این عکاسی آشنا شوید.
سبک کلاسیک را می ‌توان قدیمی ‌ترین سبک عکاسی فرمالیته عروس و داماد دانست. در این روش عکاس دقیقا به شما می گوید که چه کاری انجام دهید، به کجا نگاه کنید و چه ژستی بگیرید. شاید این روش عکاسی در نگاه اول خشک و جدی به نظر برسد، اما در این سبک عکاسی فرمالیته نیز ترفندهای جدید و به روز استفاده می ‌شود تا عکس ها و کلیپ فرمالیته شما بسیار زیبا از آب درآید.
عکاسی رئال نقطه مقابل عکاسی کلاسیک است. در این روش عکاس از شما می خواهد که کاملاً خودتان باشید، با یکدیگر صحبت کنید، همدیگر را در آغوش بگیرید، بخندید و همدیگر را عاشقانه نگاه کنید. عکاس نیز از لحظه های طبیعی که بین شما در جریان است عکاسی و فیلم برداری می کند.
عکاسی دراماتیک سبک دیگری برای ساخت کلیپ های فرمالیته است. در این روش عکاسی خلاقیت، هنر و نور حرف اول را می زند. همان طور که از نام این عکاسی پیدا است، تصاویر و عکس ها جلوه های بسیار هنری و خاص دارند. برای مثال عکاسی در ساعت های نزدیک غروب یا طلوع خورشید و لوکیشن های خاص مربوط به عکاسی دراماتیک است.
عکاسی آرتیستی نیز نوع دیگری از عکاسی فرمالیته است که به شکل کاملاً حرفه ‌ای انجام می‌ شود. در این روش عکاسی از ترفندهای مختلفی مانند ژست های طبیعی و یا کلاسیک، نورپردازی های حرفه ای، استفاده از لوکیشن ها و مکان های خاص، روتوش های حرفه ای، طراحی صحنه و غیره استفاده شده تا عکس ها مطابق عکس های هنرمندان و افراد مشهور از آب در بیاید.
عکاسی لاکچری و یا سلطنتی از دیگر انواع عکاسی فرمالیته است که شما هزینه نسبتاً زیادی باید برای آن پرداخت کنید. عکاسی و فیلمبرداری همراه با کالسکه و اسب عکاسی در کشتی و عکاسی همراه با وسایل لوکس و لاکچری جز این نوع عکاسی فرمالیته قرار می گیرد.
• با انتخاب سبک عکاسی وینتج برای عکاسی فرمالیته، شما در زمان سفر خواهید کرد. در این عکاسی سبک آرایش عروس از کلاه تا نوع آرایش شما را یاد دهه‌ های 50 و 60 میلادی می‌ اندازد. عروس و داماد در این عکاسی فرمالیته از لوکیشن های نوستالژیک، وسایلی مانند ماشین های قدیمی، آهنگ های قدیمی و غیره خود استفاده می کنند.

   قیمت عکاسی فرمالیته  

در بخش های بالا با انواع عکاسی فرمالیته چه از نظر محدوده زمانی و لوکیشن و چه از نظر سبک های مختلف آشنا شدید. همانطور که در بخش مقدمه نیز اشاره شد با توجه به هر کدام است موارد ذکر شده در بالا قیمت عکاسی فرمالیته متفاوت است. اما در این بخش به شما محدوده و رنج میانگینی خواهیم گفت تا بتوانید برای هزینه های عکاسی فرمالیته خود حساب و کتاب کنید.
 اگر عکاسی از مراسم شما تنها محدود به گرفتن عکس در محضر و سالن عقد است، شما می توانید تنها با هزینه حدود یک میلیون تومان آن را انجام دهید.
 اگر علاوه بر عکاسی در محضر می خواهید در یک روز به یک لوکیشن خاص مانند باغ تالار و مناظر طبیعی نزدیک محل سکونت خود بروید، هزینه عکاسی و ساخت کلیپ فرمالیته چیزی کمتر از 10 میلیون تومان برای شما خواهد بود.

عکاسی فرمالیته با بهترین آتلیه های عکاسی

استودیو عکس و فیلم لومانا مشاهده این کسب و کار
آتلیه عروس شاهرخ مشاهده این کسب و کار
 هزینه عکاسی فرمالیته در نوع سوم یعنی عکاسی در شهرها و یا کشورهای دیگر در مقایسه با دو مورد بالا بیشتر است. اگر شما بخواهید یکی از شهرهای داخلی را برای عکاسی خود و به صورت چند روزه انتخاب کنید، چیزی بین 12 تا 20 میلیون تومان باید هزینه کنید. هزینه ساخت کلیپ فرمالیته در کشورهای خارجی نیز می تواند تا ۱۰۰ میلیون تومان نیز برسد.
لازم است که به شما خاطر نشان کنیم که هزینه هایی که در بالا به شما توضیح داده شد، هزینه های متوسط و میانگینی است که بسیاری از آتلیه های عکاسی به عنوان قیمت عکاسی فرمالیته عنوان می کنند. اما در این میان آتلیه های مشهور و حرفه ای بسیاری نیز هستند که هزینه تیم عکاسی یک روزه فرمالیته آنها حتی به بیش از 40 میلیون تومان نیز می ‌رسد.
بهتر است قبل از انتخاب آتلیه بودجه مورد نظر خود برای عکاسی فرمالیته را درنظر بگیرید. از آتلیه های مختلف نمونه کار بخواهید. هزینه های آنها را پرسیده و با یکدیگر مقایسه کنید تا بتوانید در نهایت بهترین و مناسب ترین انتخاب را برای ثبت زیباترین روز زندگی تان داشته باشید.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت