5 سالن عقد شیک در کرج

5 سالن عقد شیک در کرج

فهرست عناوین

امروزه اکثر مراسم های عروسی به یک مراسم عقد ساده و دوستانه مبدل شده است. این شیوه جشن در اروپا و آمریکا سالهاست به مینی ودینگ مشهور است. جشنی صمیمی در محیطی دوستانه برگزار می شود و علاوه بر آن عروس و داماد هم با عکاسی و فیلمبرداری فرمالیته در لوکیشن های زیبا به ثبت خاطره می پردازند.
این جشنها در خانه یا در سالنهای کوچک و مدرن برگزار می شوند. در این مقاله تیم بزمینه به عزیزانی در شهر کرج و شهر های اطراف آن زندگی می کنند 5 مورد از بهترین سالن عقد های کرج را معرفی می کند. ولی در ادامه ابتدا با عروسی های کوچک یا مینی ودینگ آشنا می شویم.

مینی ودینگ چیست؟

مینی ودینگ همانطور اکه از اسمش پیداست مراسم عروسی کوچک است که با تعداد مهمانهای کمتر و جمعی صمیمانه تر و در فضاهای مینیمال صورت میگیرد. یک جمع کوچک و صمیمانه در منزل یا باغ شخصی یا حتی سالن عقد های شیک و لوکس گرد هم می آیند و برای شروع زندگی عروس و داماد به جشن و سرور میپردازند و خیلی ساده تر از مراسم های عروسی که در تصورات ما است، برگزار میشود. معمولا فضا دوستانه و صمیمی است، پذیرایی ساده تر است و با وعده شام یا نهار ساده و مختصر یا منو های فینگر فود و پذیرایی با کیک زیبای عروسی این مراسم برگزار میشود.

5 مزیت مینی ودینگ چیست؟

1) هزینه کمتر
2) جمعی دوستانه و کم حاشیه
3) امکان گرفتن عکس های یادگاری با تمام مهمانان جشن
4) فضایی رمانتیک
5) پذیرایی با کیفیت تر از مهمانان

در ادامه اگر در شهر زیبای کرج زندگی می کنید با بزمینه همراه باشید تا 5 لوکیشن مناسب مینی ودینگ در کرج به شما معرفی کنیم.

برگزاری جشن عقد یا مینی ودینگ در 5 سالن عقد شیک کرج:

1) باغ عقد پرنس

باغ عقد پرنس یکی دیگر از بهترین لوکیشن های ازدواج های کرج است . باغ عقد پرنس واقع در منطقه کمالشهر است و با لوکیشنهای زیبای عکاسی و با کادری مجرب و منوهای خاص آماده پذیرایی از شما عزیزان است. اگر به دنبال فضایی برای عقد و نامزدی هستید که شیک باشد و قیمت مناسب داشته باشند و البته کیفیت کار خوب داشته باشند بدون شک باغ عقد پرنس بهترین انتخاب برای شماست. در باغ عقد پرنس امکان سرو وعده شام و نهار هم وجود دارد و بار مخصوص نوشیدنی های سرد و گرم دارند و منو آبمیوه های طبیعی این مجموعه یکی از پر طرفدارترین منو ها است.

2) سالن عقد آسمان

سالن عقد آسمان واقع در باغستان کرج، یکی از بهترین و شیکترین دفاتر ازدواج شهر کرج است که با مدیریت آقای تندور آماده پذیرایی از مراسم عقد و نامزدی شما عزیزان است. سالن عقد آسمان حیاط کوچک اما زیبایی دارد و سالن زیبا و لوکس با ظرفیت 70 نفر را دارد و همچنین امکان پخش موسیقی و نور پردازی بسیار زیبایی دارند. در این روز های کرونایی با ظرفیت های کمتر کار میکنند و با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی در تلاش اند بهترین خاطرات را برای شما عزیزان رقم بزنند.
 
3) سالن عقد ملودی
سالن عقد ملودی در کرج برای برگزاری مراسم عقد و نامزدی یکی دیگر از دفاتر عقد و ازدواج عالی در کرج است که شما عزیزان با مراجعه به این مجموعه و هماهنگی قبلی می توانید در فضایی زیبا و دلنشین مراسم عقد خود را برگزار کنید. همچنین سالن عقد ملودی دارای فضای باز است که در این روز های کرونایی شما عزیزان میتوانید از این فضای زیبا برای مدیریت مهمانان خود استفاده بفرمایید و با فاصله گذاری های لازم وهمچنین رعایت پروتکل های بهداشتی مراسم عقد خود را برگزار کنید.

  4) عمارت عقد یار

سالن عقد یار واقع در عظیمیه یکی دیگر از شیکترین سالن عقد های شهر کرج است که به دلیل لوکیشن زیبایی که دارد، عزیزانی که در سایر شهرهای اطراف کرج زندگی میکنند نیز از سالن عقد یار برای مراسم خود استفاده می کنند تا مراسم عقد و نامزدی بسیار شیک و لوکس را در این سالن داشته باشند. این سالن دارای آتلیه برای عکاسی، موسیقی زنده در حین برگزاری مراسم عقد، سفره عقد بسیار زیبا و لوکس است و آمادگی برگزاری مراسم عقد و نامزدی و بله برون را به بهترین نحو و با بهترین پذیرایی دارند.

5) سالن عقد ورونا

دفتر عقد و ازدواج ورونا در کرج واقع است و با استفاده از بهترین و به روزترین تجهیزات و با ظرفیت 70 نفر مهمان و مهماندارهای مجرب آماده پذیرایی از مراسم های عقد و نامزدی و بله برون شما عزیزان است. سالن عقد ورونا با حرفه ای ترین کادر دکوراسیون، دکوراسیون میز نامزدی و سفره عقد را انجام می دهند و زیباترین و شیک ترین سفره عقد را در فضای باز پیاده سازی می کنید. همچنین این دفتر عقد امکان سرو وعده شام و فینگرفود را با رعات تمام پروتکل های بهداشتی دارند.
امیدواریم این مقاله هم برای شما که به دنبال سالن عقد و دفاتر ازدواج شیک هستید و هم برای شما همراهان عزیز بزمینه مفید واقع شده باشد و برای اطلاعات بیشتر درباره برگزاری جشن های خود با تیم بزمینه در تماس باشید.
 همچنین برای اطلاع از بهترین مزون های شهر کرج به مقاله ای دیگر در بزمینه مراجعه بفرمایید. 
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

محسن | 1399 آبان 19


اگه این 5تا سالن شیکن..پس سالن عقد مهرآیین چیه؟جدیدترین سفره و دیزاین کامل و با کیفیت ترین پذیرایی ها و پرسنل رو داره..من به شخصه بهتراز سالن مهرآیین ندیدم.برای 8امین باره که از فامیل هامون رو بردیم اونجا برای عقد..نحوه صحبت هر کسی نشون میده چی بارشه..با احترام به همه سالن ها کرج بدون مهرآیین یتیمه