60 مدل‌ لباس عروس، کفش و اکسسوری زمستانی عروس

60 مدل‌ لباس عروس، کفش و اکسسوری زمستانی عروس

فهرست عناوین

اگرچه در فصل‌های سرد پاییز و زمستان، برگزاری مراسم‌های عروسی نسبت به تابستان و بهار کاهش پیدا می‌کند و بسیاری از زوج‌های جوان ترجیح می‌دهند تا مراسم ازدواج خود را در فصل‌های گرم برگزار نمایند، اما خبر خوش برای عروس‌های زمستانی این است که، عروسی‌های زمستانی و پاییزی می‌توانند به جولانگاه زیبایی‌ها و نوآوری‌ها تبدیل شوند.
استفاده از زیبایی‌های خاص و متفاوت طبیعت در فصل هزار رنگ پاییز و فصل سفید و یخزده زمستان، در دکوراسیون مراسم عروسی و همچنین عکاسی فرمالیته و آلبوم عروسی می‌تواند بسیار کمک کننده باشد و از عروسی شما، مراسمی متفاوت و منحصر به فرد بسازد. یکی از جذابیت‌های عروسی‌های زمستانی، لباس عروس است که با توجه به سرمای هوا می‌تواند مدل‌های بسیار متنوع و زیبایی داشته باشد. با بزمینه در این مقاله همراه باشید تا انواع مدل‌های لباس عروس زمستانی و همچنین بالاپوش‌های زمستانی عروس را بررسی نماییم.

مدل لباس عروس زمستانی

در عروسی‌های زمستانی، به دلیل برودت هوا و هم برای اینکه به طور کلی، استایل‌های زمستانی را در پوشش عروسی خود رعایت نمایید، بهتر است مدل لباس عروس خود را پوشیده‌تر انتخاب کنید. مدل‌های لباس عروس آستین دار، پشت بسته، دامن‌های پفی و پرنسسی، دامن‌های چند لایه، یقه‌های فرنچ و ایستاده و یا یقه‌های هفت بسته و اجتناب از یقه‌های دکلته، دلبری و قایقی برای اینگونه عروسی‌ها، توصیه می‌شوند. استایل‌های محجبه عروس نیز برای عروس‌های زمستانی، می‌توانند انتخاب مناسبی باشند که هم از شما، عروس متفاوت و مدرنی می‌سازند و هم پوشش آنها، طوری است که می‌تواند شما را گرم نگه دارد.

جنس لباس عروس

در عروسی‌های زمستانی بهتر است به سراغ پارچه‌های سنگین‌تر و پرکارتر برای طراحی لباس عروس خود بروید. دانتل‌های ضخیم و پرکار، استفاده از سنگ‌ها و نگین‌های سنگین، ساتن‌های ضخیم که به ساتن آمریکایی معروف هستند و پارچه‌های مروارید دوزی شده و گیپورهای ریزبافت، جزو بهترین انتخاب‌ها برای لباس‌های عروس زمستانه هستند.

بالاپوش‌ها و شنل‌های گرم عروس

یکی از موارد ضروری در عروسی‌های زمستانه، داشتن بالاپوش، کت، شنل یا نیم‌تنه‌های گرم است. استفاده از این پوشش‌ها، باعث زیباتر و جذاب‌تر شدن عکس‌های زمستانی شما می‌شوند و هم اینکه از بدن شما در برابر سرما محافظت می‌کنند. به یاد داشته باشید که اگر بدن خود را در بازه‌های زمانی عکاسی و قبل از حضور در تالار و محل برگزاری عروسی، گرم نگه ندارید ممکن است رنگ پوست شما به تیرگی و کبودی گراییده و استایل شما را نامرتب و نازیبا نشان دهد. پس در کنار توجه به زیبایی‌ها و زمان‌بندی‌های منظم برای عکاسی و فیلمبرداری و حضور در مراسم، به گرم بودن بدن خود و آقای داماد و سلامتی بعد از عروسی هم بیندیشید. در بیشتر مواقع، بعد از مراسم ازدواج، عروس و دامادها برای رفتن به ماه عسلی خاطره انگیز برنامه‌ریزی می‌کنند و هیچکس دوست ندارد تا در به یادماندنی‌ترین سفر زندگی خود سرماخورده و بیحال باشد!!! این مقاله را بخوانید: 7 توصیه کارشناسان ارایش عروس برای مراقبت از پوست در فصول سرد

خود را با رنگ سفید محصور نکنید!

برای انتخاب لباس عروس و بالاپوش‌های زمستانی، لازم نیست که حتما خود را با رنگ سفید محصور کنید و حتما همه بخش‌‎های استایل خود را، سفید انتخاب کنید. می‌توانید برای لباس عروس خود از رنگ‌های بژ، شامپاینی، کرم و نقره‌ای استفاده کنید که از شما ملکه برفی رویایی و جذابی می‌سازند. برای انتخاب بالاپوش‌ها نیز حتما لازم نیست از رنگ سفید استفاده کنید، شنل‌های خز گرم در رنگ‌های طوسی، خاکستری، شکلاتی و حتی مشکی می‌توانند جزو خاص‌ترین و زیباترین پوشش‌های زمستانه برای عروس خانم‌ها باشند.

اکسسوری عروس زمستانی

عروسی‌های زمستانی بهترین فرصت برای استفاده از اکسسوری‌های رنگی هستند. تاج‌هایی با رنگ‌های قرمز یا آبی، سرویس طلاهایی با سنگ‌های رنگی، ظاهر بسیار زیبایی برای عروس‌های زمستانی ایجاد می‌کنند. هم چنین یکی دیگر از اکسسوری‌های بسیار کاربردی برای عروسی‌های زمستانی، استفاده از دستکش‌ها و ساق بندها و پاپیچ‌های عروس است که با انتخاب مدلی درست، می‌توانید روی گرم ماندن توسط آنها نیز حساب باز کنید.

کفش زمستانی عروس

همیشه دست شما در انتخاب مدل کفش عروسی بازتر از سایر بخش‌های استایل‌تان است ولی در عروسی‌های زمستانی بهتر است از صندل‌ها و کفش‌های جلوباز استفاده نکنید. کفش‌های پاشنه بلند مچ بنددار و پشت بنددار و یا استیلتوهای جلوباز نیز برای زمستان توصیه نمی‌شوند. برای عروسی‌های زمستانی، بهترین انتخاب شما، بوت‌های سفید و زیبا هستند و هم چنین کفش‌های لژدار نیز می‌توانند انتخاب خوبی محسوب شوند. کفش‌های پاشنه بلند پامپ و فانتزی‌های زمستانی نیز می‌توانند انتخاب‌های خوبی به شمار روند.
سخن آخر:
یکی دیگر از مزیت‌های عروسی‌های زمستانی نسبت به عروسی‌های بهاری و تابستانی، تخفیفات و پایین‌تر بودن قیمت ها در تالارها و باغ تالارها، تشریفات عروسی، آتلیه‌های عروس و ... است و این می‌تواند یکی از راه‌های صرفه جویی در هزینه‌های برگزاری جشن ازدواج باشد و همچنین لوکیشن‌های برفی برای عکاسی فرمالیته می‌توانند جلوه بسیار زیبا و خاصی به آلبوم عروسی شما ببخشند. پس از این فصل زیبا برای برگزاری مراسم عروسی خود غافل نشوید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت