60 مدل مو و شینیون برای خواهر عروس و ساقدوشها

60 مدل مو و شینیون برای خواهر عروس و ساقدوشها

فهرست عناوین

خواهر عروس و داماد علاوه بر وظایفی که در روز عروسی دارند، باید روی ظاهر و آراستگی خود نیز دقت کنند. در این مقاله 60 مدل شینیون و مدل موی ترند برای نزدیکان عروس آمده است.

همچنین خود عروس خانمها برای مراسم نامزدی یا حنابندان یا بله برون می توانند از این مدلها الهام بگیرند و به میکاپ آرتیست و آرایشگر خود پیشنهاد دهند. پس با بزمینه همراه باشید با 60 مدل شینیون برای خواهر عروس و ساقدوشان.

شینیون های ساده برای خواهر عروس

چندین سال است که دیگر شینیونهای حجیم و تاج های بلند ترند نیستند. مخصوصا اقوام عروس و داماد بهتر است مدل موهای خوش فرم بدون تاج داشته باشند هرچند ساقدوش ها و خواهر عروس و داماد می توانند از ریسه ها و گیره های مو برای زیبایی استایلشان بهره ببرند. بافتهای درشت کنار و بالای سر نیز می تواند به زیبایی شینیون خواهر عروس بیفزاید.


شینیون های نیمه باز 

اگر با گرما مشکلی ندارید و موهای پرپشتی دارید می توانید زیبایی خود را با شینیونهای نیمه باز دوچندان کنید.

شینیون عروسشینیون عروس

شینیون با اکسسوری 

برای نامزدی و حنابندان بهترین ایده برای تاج عروس، استفاده از اکسسوری و ریسه های ترند است. خواهر جوان عروس خانم نیز می تواند از این مدلها ایده بگیرد.

شینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروسشینیون عروس


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت