چند مدل کارت دعوت خلاقانه و عجیب و غریب برای تمامی جشن ها

چند مدل کارت دعوت خلاقانه و عجیب و غریب برای تمامی جشن ها

فهرست عناوین

تابستان زمان جشن شادی است و چه بخواهید جشن تولد بگیرید و چه جشن های دیگر مثل عروسی یا بی بی شاور، به یک کارت دعوت جالب و زیبا نیاز دارید. چیزی که اول از همه باید به آن دقت کنید این است که چگونه می خواهید حال و هوای خود و جشنتان را به دوستان و آشنایانتان منتقل کنید. ممکن است وسوسه شوید که از تکنولوژی استفاده کنید و کارت دعوت آنلاین بسازید؛ اما اگر خواستید از فرستادن کارتهای واقعی لذت ببرید، می توانید از عکس های زیر ایده بگیرید.

کارت دعوت خراشیدنی

یک کارت مقوایی با یک کادر برای خراشیدن و یک بند رنگی دور آن ایده مبتکرانه ای خواهد بود. این کارت را به مهمانانتان بدهید و از آنها بخواهید برای فهمیدن آدرس روی کارت را بخراشند!

کارت دعوت هنری

در حال حاضر افراد زیادی هستند که از هنرشان برای تولید کارهای خلاقانه و هنری زیبایی استفاده می کنند. اگر شما هم هنرمند هستید، می توانید با سلیقه خودتان کارتهای دو طرف رنگی جالبی تهیه کنید و روی کارت را با هنر خودتان بنویسید و یا چاپ بگیرید!

کارت دعوت مصور عروسی

برای اینکه کارت عروسی تان یک کارت رمانتیک و رویایی باشد، یک طرح عاشقانه مصور برای آن انتخاب کنید تا وقتی مهمانان جشن تان آن را باز می کنند، سورپرایز شوند.

کارت دعوت بادکنکی

بادکنک ها علاوه بر اینکه وسائل تزئینی بسیار ارزان و خوبی هستند، می توانند مورد خوبی برای یک دعوت خلاقانه باشند! کافیست رنگ یا مدل مورد نظرتان را انتخاب کنید؛ سپس اطلاعات جشن را روی آن چاپ کنید و همراه با یک کارت ساده برای مهمانان ارسال کنید.

کارت دعوت نقشه

اینکه مهمانان بدانند چه برنامه های مفرح و لذت بخشی در جشن انتظار آنها را می کشد، آنها را به وجد می آورد! مخصوصا وقتی که شما فعالیتهای بسیار جالبی را برای آنها در نظر گرفته باشید. حال فرصتی دارید تا این فعالیتها را با طراحی روی یک دستمال پارچه ای بدوزید یا بکشید و شادی جشن را از قبل با مهمانان تقسیم کنید. 

کارت دعوت مینیاتوری


قبل از اینکه در مورد کارت دعوت های کوچک صحبت کنیم، باید بدانید که این کارت ها مناسب مراسمی چون جشن نامزدی و عروسی نیستند، اما برعکس اگر برای جشن تولد یا بی بی شاور یا فارغ التحصیلی می‌خواهید کارت دعوتتان کمی جنبه غیر رسمی و یادگاری گونه داشته باشد، این کارتها کاملا مناسب شما هستند. 

کارت دعوت بازی

در نگاه اول به این تصویر همان چیزی را می بینید که در کودکی از درست کردن آن بسیار لذت می‌بردیم؛ یک کاردستی جالب و آسان به اسم نمکدان! بعد از اینکه نمکدان را درست کردید، یک بار طرح اولیه کارت را روی آن بکشید و  سپس آن را باز کرده و روی باقی دعوت نامه ها بکشید یا چاپ کنید.

کارت دعوت مصور بی بی شاور 

جدا از اینکه لک لک هایی که پرواز می کنند، ایده خوبی برای هر جشن بی بی شاوری است، یک کارت مصور سورپرایزی به خوبی می تواند این واقعیت که فرزندان شگفتی زندگی هستندرا نشان دهند.

کارت دعوت مهمانی عصرانه

شاید فکر کنید که یک مهمانی عصرانه کارت دعوت نمیخواهد! اما این ایده به سادگی همان مهمانی عصرانه است، همانطور که می‌بینید فقط به دو تکه مقوا، یک ماژیک یا خودکار و یک تی بگ احتیاج دارید!

کارت دعوت نقاشی شده بی بی شاور


نقاشی ها احساسات را خیلی زیباتر و لطیف تر بیان می کنند و به خوبی مفهوم خلق شدن را می رسانند. نقاشی روی کارت آن را منحصر به فرد و مخصوص خود شما و نوزاد دلبندتان می کند!

کارت دعوت گره ای

گره نماد زیبایی از پیوند زناشوئی و عشق و ازدواج است و چه زیبا می شود اگر از آن در تهیه کارت عروسی تان استفاده کنید. از انتخاب رنگ هایی چون طلائی، صورتی و سبز برای این کار غافل نشوید.

کارت دعوت پارچه ای

پارچه به خودی خود حس عجیب خودمانی و اصیلی دارد و به همین نسبت می تواند انتخاب خوبی برای یک دعوت نامه جذاب باشد. ترکیب بند چرمی، مقوا و پارچه برای این کار به شما پیشنهاد می شود.

دعوت به روش بادکنکی

و بانمک ترین ایده برای یک جشن بی بی شاور، بادکنکی است که از جعبه بیرون می اید. درست کردن این دعوت نامه بسیار ساده است؛ حتی جعبه و دعوت نامه کوچک را خودتان می توانید در خانه تهیه کنید.

دعوت به روش کاغذهای جشن

صرف نظر از اینکه خانم ها معمولا چه نظری در مورد کاغذهای ریز جشن دارند، این ایده جذاب می تواند حس جشن و شادی را به طور کامل به مهمان منتقل کند! 

کارت دعوت به شکل بستنی


ساده تر و جالب تر از این نمی توان یک دعوت نامه درست کرد. ما پیشنهاد می کنیم که برای جذابتر شدن حتی از پارچه های نمدی نیز کمک بگیرید.


به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مارتین لوترکینگ | 1397 مهر 07


از همه باحال‌تر، مصور و بادکنکی بود

علیرضا | 1397 مهر 09


وقت اینو ندارم که کارت دعوت بسازم البته هنرشم ندارم. وقت اینم ندارم برم بهارستان. انلاین جایی هست کارت دعوت سفارش بدم؟

عسل بانو | 1397 مهر 17


کارت دعوت بادکنکی خیلی خلاقانه بود .... کارت دعوت گره ای هم قشنگ بود

ستاره | 1397 مهر 22


جالب بودن ولی فکر کنید کارت دعوت بادکنکی رو بدیم مهمون ها بیان باد کنند بادکنک رو
یه دفعه بترکه و نفهمن عروسی کجاس و کی هست -)