9 ایده برای سورپرایز کردن تولد عزیزانتان

9 ایده برای سورپرایز کردن تولد عزیزانتان

فهرست عناوین

بسیاری از ما سورپرایز کردن را بسیار هیجان انگیز تر از سورپرایز شدن می‌دانیم. بنابراین همواره به دنبال راه های خلاقانه و جالب برای خوشحال کردن عزیزانمان هستیم. در این مقاله  چند راه خوب برای سورپرایز کردن فرد مورد نظرتان به شما معرفی می کنیم. توصیه می کنیم ایدههای جالب دکوراسیون جشن را هم ببینید.


طراحی شماره سن تولد روی دیوار

برای این کار می توانید از استیکرهای مختلف یا حتی وسائل ساده ای مانند پاکت های نامه یا کاغذهای رنگی استفاده کنید. وقتی فرد مورد نظر در را بازکرد، عدد سن خود را می‌بیند و سورپرایز می‌شود.

آویزان کردن عکس‌های یادگاری از دیوار

یادآوری خاطرات شیرین همیشه دلنشین و موجب شادی می شود. کافیست آن خاطرات را با یک تزئین زیبا و خلاقانه مرور کنید!

بادکنک‌های آبی

با این نوع سورپرایز  ممکن است فرد مورد نظرتان در وهله اول شوکه شود اما شادی و خنده بعد از آن لذت بخش خواهد بود. نقشه این است که به محض اینکه فردی که می‌خواهید برای او تولد برگزار کنید به محل تولد وارد شد، بادکنک‌های پر از آب را به سمت او پرت کنید!

تزیین داخل ماشین

تزئین و سورپرایز در داخل ماشین  کمتر انتظار می رود به همین دلیل شاید یکی از کارهای بانمک این باشد فرد را هنگام ورود به ماشین غافلگیر کنید. کارتان با چند عدد با کنک و ریسه های تولد راه می افتد!

اتاق پر از بادکنک

اتاق فردی را که می‌خواهید برای او تولد برگزار کنید پر از بادکنک کنید تا با وارد شدن به اتاق خود از دیدن منظره آن متعجب شود. این کار برای جوانان جالب‌تر است!

کیک تولد سفارشی

کیک تولد را به شکل شخصیت یا موضوع مورد علاقه فرد مورد نظرتان به قناد سفارش دهید. مثلا اگر او یک نوازنده است، یک کیک به شکل ساز برای او انتخاب کنید. مطمئن باشید از این کار ذوق زده خواهد شد.

جعبه پر از بادکنک

بادکنک های هلیومی که از جعبه به بیرون فرار می کنند ایده خوبی برای سورپرایزهای کوچک است. جعبه‌ای پر از بادکنک را به درب منزل یا محل کار فردی که می‌خواهید برای او تولد برگزار کنید بفرستید تا با دیدن هدیه داخل آن سورپرایز شود.

کمد پر از بادکنک

سفر غیر منتظره

یک سفر کوتاه و شاد مطمئنا خستگی طرف مقابلتان را از بین خواهد برد. اگر شرایط این مسافرت برای شما و فرد مورد نظرتان فراهم است، اینکار را برای او انجام دهید تا عمیقا او را خوشحال کنید! این سورپرایز مخصوص زوج ها و دوستان بسیار صمیمی است!

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت

مریم | 1397 مهر 08


هر کاری که باعث شه خاطره جشن برای افراد بیشتر بمونه سورپرایز خوبیه

سروش | 1397 مهر 25


به نظرم آویزون کردن عکس‌های یادگاری از دیوار و اتاق پر از بادکنک از همه شون باحال ترن