بهترین و معروف ترین برندهای لوازم آرایش

بهترین و معروف ترین برندهای لوازم آرایش

فهرست عناوین

اکثر خانم ها برای زیبایی و آراستگی بیشتر از لوازم آرایش استفاده می کنند. این ابزار ها باید به گونه‌ای استفاده شوند، که زیبایی شما را بیشتر کنند، بنابراین استفاده حرفه ای از آنها امری مهم است که می توانید برای آموزش به مقاله های مربوط به آرایش و میکاپ مراجعه کنید. علاوه بر این کیفیت لوازم آرایش باید در حدی باشد که به سلامت شما لطمه وارد نکند و پس از استفاده مداوم، به چشم ها، پوست صورت و سایر نقاط حساس آسیب نزند. لوازم آرایشی که تهیه می کنید، حتما باید از طرف سازمان غذا و دارو تایید شود. به جای استفاده از لوازم غیر مجاز می توانید برند های ارزان‌تر را تهیه کنید. در این مقاله کارشناسان بزمینه در گستره قیمتی متفاوت، برندهای معتبر لوازم آرایش را معرفی کرده اند.

لوازم آرایشی مک M.A.C

برند آرایشی مک که مخفف Makeup Art Aosmetic می باشد، درسال 1984 توسط فرانک توسکان پایه گذاری شد؛ اما اکنون دفتر این برند معروف و محبوب آرایشی در شهر نیویورک قرار دارد. در سال 1998 مک به بخشی از شرکت آرایشی استی لادر تبدیل شد.

ماندگاری محصولات مک بسیار بالاست و از این جهت از محبوبترین لوازم آرایش عروس به حساب می آید و اکثر میکاپ آرتیست های معروف از لوازم این برند استفاده می کنند. کرم های مک بافت یک دستی روی پوست ایجاد می کنند.

لوازم آرایشی استی لادر Estee Lauder

برند آرایشی استی لاودر در سال 1946 توسط جوزف لاودر در شهر نیویورک تاسیس شد. محصولات مراقبت وست استی لاودر نیز در بین خانم هایی که به زیبایی خود اهمیت می دهند، از محبوبیت بالایی برخوردار است. کلاس قیمتی و کیفیت محصولات استی لاودر در رده بالا قرار می گیرد.

لوازم آرایشی ایزادورا IsaDora

برند ایزادورا در سال 1983 توسط شرکت  INVIMA AB در سوئد به وجود آمد. کیفیت مواد استفاده شده در محصولات ایزادورا بسیار بالا و بدون رایحه است و برای افرادی با پوست حساس، بسیار مناسب خواهد بود. قیمت محصولات ایزادورا را می توان متوسط در نظر گرفت.

لوازم ارایشی لانکوم Lancome

برند فرانسوی لانکوم دارای محصولات آرایشی و مراقبت پوست است که کیفیت محصولات مراقبتی آن بر خلاف قیمت بالا به هیچ عنوان کیفیت مطلوب را ندارد. محصولات لانکوم اغلب بدون رایحه و مناسب پوست های حساس هستند. لانکوم ادعای تولید بهترین ریمل های دنیا را دارد که کیفیت بالای ریمل های لانکوم تا حدی بیان کننده این امر می باشد.

لوازم آرایشی کلینیک Clinique

برند کلینیک زیر مجموعه شرکت استی لادر و تولید کننده محصولات آرایشی، مراقبت پوست، شامپو و صابون است. محصولات زیرسازی آرایش کلینیک از سایر محصولات این برند کیفیت بهتری دارند. محصولات آرت دکو به طور کلی بر روی حیوانات تست نمی شود مگر در صورتی که قانون کشور وارد کننده محصولات کلینیک اجبار تست بر روی حیوانات را شامل شود. محصولات کلینیک در کلاس قیمتی بالا قرار می‌گیرند.

لوازم آرایشی آرت دکو Artdeco

آرت دکو برند آرایشی محبوب از کشور آلمان است که با داشتن قیمت متوسط و کیفیت بالا، توانسته جای خود را بین مردم سراسر دنیا باز کند. طیف محصولات آرت دکو بسیار وسیع است و علاوه بر ابزار و لوازم آرایش محصولات مراقبت پوست نیز تولید می کند.

بهترین آرایشگاهها و میکاپ آرتیستها را در بزمینه ببینید.

میکاپ آرتیست فارا داودی مشاهده این کسب و کار

لوازم آرایشی میبلین Maybelline

اولین محصول تولید شده با نام یا برند میبلین در سال 1917 توسط توماس لایل ویلیام تولید شد. این محصول یک ریمل بود که توماس، ایده آن را از عملکرد خواهرش برای آرایش مژه با ذغال و وازلین گرفت. در سال 1991 میبلین زیر مجموعه برند آرایشی لورآل قرار گرفت. از ویژگی های برند آرایشی میبیلن می توان به عدم تست روی حیوانات اشاره کرد. با صرف هزینه معقول می توانید به محصولات با کیفیت میبلین دست پیدا کنید.

لوازم آرایشی این لی Inlay

حمایت از کالای ایرانی بحثی است که این روزها در محافل مختلف مطرح می شود. حرفی که همیشه به میان می آید این است که محصول با کیفیت و قدرتمند نیازی به حمایت ندارد؛ بلکه متقاضیان خواهان عرضه آن هستند. این لی را می توان از محصولات با کیفیت ایرانی به شمار آورد. رژلب های این لی با بافت مخملی که بر روی لب ایجاد می کنند، شما را وادار به خرید سایر رنگ های این رژ لب می کند. لاک های این لی بافت صاف و زیبایی بر روی ناخن ایجاد می کنند. کیفیت خوب این محصولات و قیمت مناسب آنها می تواند تضمین کننده محبوبیت این لی باشد.

لوازم آرایشی اسنس Essence

شرکت اسنس در سال 2001 توسط خانمی به نام کریستینا تاسیس شد. لوازم آرایش اسنس بر روی حیوانات تست نمی شود و این موضوع برای دوست داران حیوانات حائز اهمیت است. مشتریان محصولات اسنس در اروپا اغلب نوجوانان و جوانان هستند. زیرا غلظت محصولات اسنس زیاد نیست و برای آرایش های ملایم مناسب تر است. محصولات اسنس در سراسر دنیا با کیفیت بالا و قیمت پایین عرضه می شود.

حال توصیه ما قبل از اینکه خرید لوازم آرایشی را شروع کنید این است که بدانید دقیقا دنبال چه چیزی باشید؛ برای همین ما صفر تا صد خرید لوازم آرایش را در بزمینه گردآوری کرده ایم.

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید
نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت