نکاتی برای خوش پوش بودن (نوعروسان بخوانند!)

نکاتی برای خوش پوش بودن (نوعروسان بخوانند!)

فهرست عناوین

اینکه بدانیم چه لباس هایی را چگونه استفاده کنیم مستلزم این است که نکاتی را رعایت کنیم تا علاوه بر به روز بودن حداکثر تاثیر گذاری را روی مخاطب داشته باشیم. مخصوصا شما خانم جوان که به تازگی ازدواج کرده اید زیر ذره بین خانواده همسر خود هستید و باید از قالبهای آزاد و تینیجری خارج شده و نکات شیک پوشی را رعایت کنید. ما در بزمینه به بررسی این نکات می پردازیم.

تناسب را در انتخاب لباس رعایت نمایید! 

 جذابیت و گیرایی بدن شما به این بستگی دارد که بدانید چه میزان از بدن شما دیده شود و چه میزان از آن باید پوشیده باشد. استالیست ها بیان می دارند که بهتر است تنها یک بخش از بدن را برای دیده شدن انتخاب نمایید. برای مثال اگر لباس مجلسی دکلته را انتخاب می کنید، لباس شما نباید بیش از اندازه کوتاه باشد. یا اگر لباستان کوتاه یا دارای چاک بلند است بهتر است بالا تنه یا شانه ها پوشیده شوند. 

شومیز سفید ساده را در اولویت خرید خود قرار دهید! 

شومیز سفید رنگ همیشه به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. شومیز سفید ساده در کنار شلوار جین به شما شادابی و جوانی خاصی می بخشد. علاوه بر این شما می توانید آن را را با دامن ساده که شما را کلاسیک تر نشان می دهد نیز امتحان کنید. ولی به طور کلی با توجه رنگ چهره و رنگ موی خود می توانید انتخابهای متنوعی از رنگهای شاد داشته باشید که توصیه می کنیم مقاله انتخاب رنگ لباس شب بر اساس رنگ پوست و مو را مطالعه کنید.

از اکسسوری ها استفاده نمایید 

الزاما خرید لباس های جدید باعث منحصر به فردی شما نمی شوند. شما می توانید اکسسوری ها ، کیف ها و کفش های متنوع را با لباس هایی که در کمد دارید استفاده کنید. اگر اکثر لباس های شما را رنگ های تیره تشکیل می دهند، اکسسوری های روشن می توانند جلوه منحصر به فردی را در استایل شما ایجاد نمایند.

پیش از پرو لباس حتما از لباس های مناسب استفاده نمایید 

عروس خانم ها به این نکته توجه نمایند که در هنگام انتخاب لباس عروس و یا لباس های مجلسی دیگر خود پوشیدن گن و لباس زیر مناسب هنگام پرو این لباس ها، می تواند کمک به سزایی به نمایان ساختن فرم واقعی لباس نمایند.

از گردنبندهای لایه لایه استفاده نمایید. 

استفاده از چند گردنبند همزمان می‌تواند نمادی از خلاقیت شما در یک استایل باشد، تنها به این توجه کنید که هر گردنبند قد متفاوت اما جنس و رنگ یکسان داشته باشند. 

کفش پاشنه بلند نود یا کرم یا رنگ روشن را در کفش های خود داشته باشید. 

وقتی نمی دانید چه رنگی با لباس شما همخوانی دارد، می توانید از کفش پاشنه بلند نود یا کرم رنگ استفاده کنید. با این انتخاب پاهای شما نیز کشیده تر به نظر می رسند.

لباس هایی به طرح پلنگی داشته باشید. 

این طرح همیشه نشانگر پرستیژ و منحصر به فرد بودن است. لباس هایی که طرح پلنگی دارند هیچ گاه قدیمی نشده و همواره جذاب جلوه می کنند. البته در این مورد زیاده روی نکنید که ممکن است سن شما را بالا نشان دهد. 

 لباس های تنگ و گشاد را در کنار هم امتحان کنید. 

برای اینکار در ابتدا باید به فرم بدن خود دقت نمایید. برای مثال شلوار های سندبادی در کنار یک تاپ بندی می تواند خوش تیپی شما را به مخاطب القا نماید. از طرفی پیراهنهای اورسایز و گشاد با شلوار لگ تنگ زیباتر می شود.

ترکیب رنگها و هارمونی را رعایت کنید.

رنگهای مکمل و رنگهای متناسب را بشناسید و آنها را در پوشش خود رعایت کنید.


لباس های سفید را در نور بررسی نمایید 

این کار برای دیده نشدن لباس زیر و بد جلوه نکردن لباس الزامی است. به طور کلی هنگام پرو لباس فقط به نور اتاق پرو که معمولا کم هست اکتفا نکنید و حتما در نور بیشتر هم لباس را نگاه کنید.

از کمربند استفاده نمایید 

استفاده از کمربندها می توانند تکمیل کننده استایل شما باشند. از کمربند ها می توانید برای لباس و شلوار و یا دامن استفاده کنید. دقت نمایید برای کسانی که قد کوتاه و یا شکم دارند، استفاده از کمربند توصیه نمی شود.

اگر می خواهید با وجود لباس های کم، متفاوت جلوه کنید استفاده از شال و روسری های متفاوت می تواند گزینه هوشمندانه ای باشد. همچنین تاپهای مختلف را با کتهای مختلف امتحان کنید.

اگر چاق هستید لباس هایی با پترن های درشت و گرد نپوشید 

اگر شما دارای اضافه وزن هستید پوشیدن لباس هایی با طرح های درشت، شما را چاق تر نشان خواهد داد. می توانید از لباس های راه راه عمودی که خط های آن نزدیک به هم هستند استفاده کنید.

لباس های براق را برای جشن هایی که در روز هستند انتخاب نکنید 

در مهمانی هایی که در صبح و یا عصر گرفته می شوند از پوشیدن لباس هایی با پارچه های براق خودداری نمایید. این لباس ها شما را خیلی سنگین نشان می دهند. از این لباس ها می توانید برای جشن هایی که در شب گرفته می شوند استفاده نمایید.

لباسهای ست با همسرتان بپوشید.

همرنگ بودن شال شما با رنگ پیراهن آقا داماد در مراسم پاگشا و یا ست بودن رنگ بلوز و شلوارتان مطمئنا نشاندهنده سلیقه شما است و چشمها را بر روی شما خیره خواهد کرد. تازه عروس ها توجه کنند که این گزینه راه حل خوبی برای عکس های اسپورت و دو نفره تان هم می باشد.
برای اطلاعات بیشتر در مورد دایره رنگها، مقاله قوانین مربوط به استفاده از رنگ ها در دکوراسیون و لباس پوشیدن را بخوانید.
در انتها توصیه می کنیم مقاله چی بپوشم؟ (جدیدترین مدلهای لباس مجلسی) را هم بخوانید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت