11 مدل تاج‌ از عروسی‌های سلطنتی

11 مدل تاج‌ از عروسی‌های سلطنتی

فهرست عناوین

یکی از اکسسوری‌هایی که عروس های خاندان‌های سلطنتی به آن اهمیت زیادی می‌دهند، تاج عروس است. در این مقاله کارشناسان بزمینه به بررسی تاج 11 عروس خاندان سلطنتی پرداخته‌اند که می توانید با ایده گرفتن از آن‌ها، تاج خود را انتخاب کنید.
1- LADY GABRIELLA WINDSOR
تاریخ عروسی: 18 مه 2019
گابریلا ویندزور دختر پرنس مایکل کنت پسر عموی ملکه انگلیس است. ازدواج گابریلا و توماس کینگستون، سرمایه‌دار اقتصادی، به صورت خصوصی و بدون حضور مردم و بدون پخش زنده، طی یک مراسم خصوصی برگزار شد. گابریلا یک تاج سبک با حاشیه‌های الماس انتخاب کرد که به Kent City of London Fringe tiara شهرت دارد.
2- PRINCESS EUGENIE
تاریخ عروسی: 12 اکتبر 2018
در سال 2018 پرنسس اوژنی نوه ملکه انگلستان با نامزد خود جک بروکسبنک طی یک مراسم سلطنتی ازدواج کرد. پرنسس اوژنی در عروسی خود تاج زمردی گرویل مربوط به سال 1919 را از ملکه قرض گرفت و آن را همراه با گوشواره‌های الماس و زمرد که از طرف داماد هدیه گرفته بود، استفاده کرد.
3- MEGHAN, DUCHESS OF SUSSEX
تاریخ عروسی: 19 مه 2018
عروسی مگان و شاهزاده هری بسیار خیره کننده بود، توجه علاقمندان به مد را به خود جلب کرد و پس از برگزاری خبرهای زیادی پیرامون آن منتشر شد. تاج عروسی مگان مارکل متعلق به ملکه ماری (مادربزرگ ملکه الیزابت) بوده است. حلقه او نیز در گذشته به پرنس دیانا تعلق داشته است. جنس تاج از پلاتینیوم و طلاست و در سال 1932 تولید شده است. این تاج با 10 الماس که در سال 1893 به ملکه ماری هدیه داده شد تزئین شده است و در سال 1953 پس از فوت ملکه ماری به ملکه الیزابت تعلق یافت.
4- ZARA TINDALL
تاریخ عروسی: 30 ژوئیه 2011
زارا فیلیپس (زارا تیندال)، نوه ملکه الزابت در سال 2011 با مایک تیندال، بازیکن راگبی، ازدواج کرد. تاجی که او در روز عروسی اش استفاده کرد در واقع متعلق به ملکه الیزابت است که که از مادرش به ارث رسیده است. ملکه اجازه داد زارا در روز عروسی خود از این تاج استفاده کند.
5- CATHERINE, DUCHESS OF CAMBRIDGE
تاریخ عروسی: 29 آوریل 2011
پرنسس کیت در روز عروسی خود از یک نیم تاج استفاده کرد. این نام تاج متعلق به شرکت فرانسوی کارتیر بود که پدر ملکه آن را هدیه گرفته بود و او نیز آن را به همسرش هدیه داده بود و ملکه مادر نیز آن را به ملکه الیزابت دوم اهدا کرد. این تاج متعلق به سال 1936 بوده و از جنس طلا سفید است و شامل 888 الماس‌‌تراش خورده می‌باشد.
6- AUTUMN KELLY
تاریخ عروسی: 17 مه 2008
در سال 2008 پیتر فیلیپس، نوه ملکه انگلستان و آتمن کلی در یک مجلس خصوصی با یکدیگر ازدواج کردند. آتمن کلی در مراسم عروسی خود از یک تاج فستون استفاده کرد که در سال 1973 به پرنسس آن هدیه داده شده بود و او نیز این تاج را به عروسش بخشید.
7- LADY ROSE GILMAN
تاریخ عروسی: 19 ژوئیه 2008
لیدی رز گلیمان در سال 2008 از تاجی برای عروسی استفاده کرد که سال‌های قبل ملکه مری به عنوان هدیه عروسی دریافت کرده بود. ملکه مری این تاج را به مادر لیدی رز اهدا کرد و لیدی رز آن را به عنوان تاج عروسی انتخاب کرد.
8- LAURA LOPES
تاریخ عروسی: 6 می‌ 2006
لورا لوپز دختر کاملیا همسر دوم پرنس چارلز از ازدواج اولش است. لورا لوپز در روز عروسی تاجی را به سر گذاشت که در واقع ارث خانوادگی آن‌ها به حساب می‌آید. اولین بار این تاج به مادر بزرگ کاملیا تعلق داشت. سپس این تاج به مادر کاملیا منتقل شد و در ادامه کاملیا در روز عروسی این تاج را روی سر گذاشت و در نهایت لورا لوپز نیز این تاج را برای عروسی انتخاب کرد.
9- LADY SARAH CHATTO
تاریخ عروسی: 14 جولای 1994
سارا خواهرزاده ملکه الیزابت دوم و دختر شاهزاده مارگارت است. تاج لیدی سارا از سه گل با گلبرگ‌های الماس تشکیل شده است که آنتونی آرمسترانگ جونز آن‌ها را به شاهزاده مارگارت به عنوان هدیه عروسی در سال 1960 هدیه کرده است. مارگارت این الماس‌ها را به عنوان سنجاق سینه استفاده می‌کرد اما دخترش آن‌ها را برای ساخت تاجش به کار برد.
10- SERENA ARMSTRONG-JONES, COUNTESS OF SNOWDON
تاریخ عروسی: 8 اکتبر 1993
سرنا در سال 1993 با «دیوید آرمسترانگ جونز»، پسر شاهزاده مارگارت و آنتونی آرمسترانگ جونز ازدواج کرد. او در مراسم عروسی خود تاجی که متعلق به شاهزاده مارگارت بود را روی سر گذاشت. در سال 1959، الماس‌ها و مروارید‌های تاج از طرف مادر شاهزاده مارگاریت به او هدیه داده شد.
11- PRINCESS DIANA
تاریخ عروسی: 29 ژوئیه 1981
پرنسس دایانا در مراسم عروسی خود با شاهزاده چارلز، تاجی متعلق به خانواده خود را برای عروسی انتخاب کرد. این تاج در گذشته متعلق به مادربزرگ دایانا بوده است. تاج در سال 1930 ساخته شد و به عنوان تاج عروسی در خاندان اسپنسر استفاده می‌شد. جالب است بدانید که ملکه الیزابت از کالکشن خاندان سلطنتی تاجی را برای روز عروسی پرنسس دایانا انتخاب کرد و به پرنسس دایانا داد اما پرنسس دایانا از پذیرش آن امتناع کرد و‌‌ترجیح داد از تاج خانوادگی خود استفاده کند.
در نهایت توصیه می کنیم برای انتخاب تاج مناسب خود، این مقاله را هم مطالعه کنید.
برای مطالعه در مورد کیک های سلطنتی این مقاله را مطالعه کنید.
به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت