بهترین هدیه روز پدر و روز مرد

بهترین هدیه روز پدر و روز مرد

فهرست عناوین

روز پدر و به طور کلی‌تر روز مرد، فرصتی است برای تشکر از مردانگی‌های مرد زندگی و سپاس از یک عمر زحمات پدری پدرتان. شاید یک روز برای قدردانی کافی نباشد اما می‌توان با خرید هدیه‌ای هرچند کوچک حسن نیت خود را به آن‌ها ثابت کنید. در این مقاله لیستی از بهترین هدایایی که می‌توانید برای این روز تهیه کنید توسط تیم بزمینه به عنوان پیشنهاد آورده شده است.

به طور کلی چه کادوهایی برای روز پدر مناسب است؟

آقایان بر خلاف خانم‌ها بیش از هر چیز به کاربردی بودن هدیه نگاه می‌کنند. شاید برای اکثر خانم‌ها قیمت کادو و یا میزان رمانتیک و زیبا بودن هدیه از اهمیت زیادی برخوردار باشد ولی اگر پدر یا همسر شما اهل زنجیر گردن نباشد در صورتی که چندین میلیون هم پول چنین چیزی بدهید او خوشحال نخواهد شد.
همانطور که گفته شد آقایان بیش از هرچیز به کاربردی بودن هدیه توجه می‌کنند. از این رو وسایل دکوری مورد پسند آن‌ها نیست. شاید برای آن‌ها چند ابزار ساده مثل چکش و انبردست خوشایندتر از یک وسیله دکوری گران قیمت باشد. بنابراین برای هدیه روز پدر حتما به کاربردی بودن آن اهمیت بدهید.
از نظر بیشتر آقایان وسایل منزل و ظروف، در طرح‌ها و شکل‌های مختلف هدر دادن پول است. از نظر اغلب آن‌ها برای آشپزی یک عدد قابلمه و برای پذیرایی شش عدد پیش دستی کفایت می‌کند. از این رو برای روز پدر فکر خرید وسایل منزل را از سر بیرون کنید که اصلا مورد استقبال پدرتان قرار نمی‌گیرد. البته ناگفته نماند خرید ابزاری مثل کباب‌پز از استثنائات است. اگر برای همسرتان هم وسیله منزل تهیه کنید او گمان می‌کند بیشتر قصد شما خرید وسیله مورد نیاز خودتان بوده تا خرید هدیه برای او.
به تیپ شخصیتی پدر و همسر خود توجه کنید. شاید هدیه‌ای برای یک آقا مناسب باشد ولی آقای دیگری اصلا از آن هدیه خوشش نیاید بنابراین در خرید هدیه توجه کنید که همسر و پدر شما اهل چه چیز‌هایی هستند.
در ادامه پیشنهاداتی برای خرید هدیه روز پدر و روز مرد آورده شده است. می‌توانید بهترین هدیه روز پدر را با توجه به سلیقه خودتان و پدر و همسرتان را از لیست زیر انتخاب کنید.

بهترین هدیه برای روز مرد و روز پدر

1. ابزار وسیله نقلیه

اگر همسر یا پدر شما اتومبیل جدیدی خریداری کرده، یا اطلاع دارید که برای اتومبیل خود نیاز به وسیله خاصی دارد می‌توانید اقدام به خرید آن کنید. برای مثال چراغ قوه، روکش صندلی، دور فرمان، سردنده و گردگیر دنده، اسپری پاک کننده داشبورد، ابزار تعمیر داخل ماشین، جاسوئیچی، آپشن‌های اضافی خودرو متناسب با نوع آن مانند کروز، ردیاب و کنسول، خش‌گیر خودرو، قفل فرمان و قفل پدال، سیستم دزدگیر و... گزینه‌های این گروه می‌باشند.
در صورتی که پدر یا همسر شما موتور سوار است می‌توانید کلاه ایمنی، کاپشن بادگیر، دستکش موتور سواری و وسایلی از این قبیل تهیه کنید.

2. پوشاک وسایل زینتی و اکسسوری

لباس هدیه ای است که اگر مطابق سلیقه فرد تهیه شود همیشه مورد استقبال قرار خواهد گرفت. از این رو می‌توانید به عنوان یک گزینه جدی روی این مورد فکر کنید. کمربند، کیف پول یا کیف رودوشی یا اداری، کفش، پیراهن، تی‌شرت، پلوشرت، شلوار خانگی یا شلوار بیرون، کت تک، کروات و پاپیون و... اقلام پوشیدنی محبوب در بین آقایان هستند. ناگفته نماند که باید با توجه به سلیقه همسر یا پدر خود به تهیه این نوع هدیه بپردازید تا از آن بتواند با رضایت استفاده کند نه به اجبار و رودربایستی شما.
ساعت، انگشتر، زنجیر، دستبند چرم یا طلا، زنجیر گردن و ... متناسب با استایل فرد، گزینه دیگری برای خرید هدیه روز مرد است.

3. ابزار دیجیتال

ابزار دیجیتال امروزه هدیه مناسبی برای روز پدر و روز مرد محسوب می‌شوند. گوشی موبایل، قاب و محافظ گوشی، اسپیکر بلوتوث، هندزفری بلوتوث، ساعت هوشمند، پاور بانک، تبلت، خنک کننده لپتاپ و... کالاهای دیجیتال مناسب برای هدیه روز پدر هستند.

4. کالاهای ورزشی و سفری

در صورتی که همسر یا پدر شما اهل ورزش است می‌توانید به اقلام ورزشی همچون کفش ورزشی و پیاده‌روی، دمبل، تردمیل، پوشاک ورزشی، وسایل شنا، لوازم اسکی، ساک ورزشی، پوشاک ورزشی، و در صورتی که اهل مسافرت و کمپینگ است به کوله سفری، کیسه خواب، دوربین دو چشمی، بخاری مسافرتی، صندلی سفری، چادر کمپینگ، زیرانداز، توالت همراه، تخت آویز و .... فکر کنید.

5.  اسباب بازی

از نقطه ضعف‌های آقایان می‌توان به علاقه آن‌ها به بازی و اسباب بازی اشاره کرد. آن‌ها در سنین مختلف مانند پسربچه‌ها در پی بازی‌های جدید و هیجان انگیز هستند. بسته به بودجه خود تهیه هدایایی مثل پلی‌استیشن و وسایل جانبی آن، سی دی‌های بازی، دارت، فوتبال دستی، بیلیارد خانگی، ماشین کنترلی، هلی‌کوپترکنترلی، کوادکوپتر، ماکت اتومبیل، تفنگ‌های حرفه‌ای، شطرنج، تخته نرد، بازیهای فکری مثل بازی مونوپولی اورجینال پیشنهاد می شود.

6. ابزار سلامت

این نوع هدایا برای پدرها بسیار مناسب هستند. ماساژور، تست قند خون، ترازو، فشارسنج، مسواک برقی و وسایل این چنینی برای هدیه روز پدر می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

سخن آخر

در پایان لازم به ذکر است که فراموش نکنید در کنار هدیه ای که برای همسر و پدر خود تهیه می‌کنید نباید قدردانی کلامی ‌را از خاطر ببرید. حتما از پدر و همسر خود برای حضوری که در زندگی شما و درکنارتان دارند چه به صورت کلامی ‌چه نوشتاری تقدیر کنید.

بیشتر بخوانید:

به راحتی جشن خود را برنامه ریزی کنید

کسب و کارها

نظرات
برای نظر دادن ابتدا باید وارد سایت شوید.

ورود به سایت